Siyah-Beyaz İki Şeytani Ruh (3)

180 33 0
                                    

Zhou Weiqing gözlerini kırparak şöyle dedi: "Tian'er... açıkçası... Bu işe şöyle bakmalısın. Eğer seninle, Bing'er'le ve Küçük Cadıyla evlenirsem... bu Cennetin Yayılma Sarayının, Cennetsel Kar Dağının ve Cennetsel Şeytan Tarikatının beni destekleyeceği anlamına gelmez mi? Böyle güçlü bir dayanakla tüm anakarada hiçbir korku duymadan gezebilirim, kimse bana dokunamaz. Heh heh heh heh."

"Utanmaz!"

"Canına mı susadın sen?"

İki kız da öfkeyle bağırmıştı. Az önce ikili arasında 'seksi anlar' yaşayan Zhou Weiqing, şimdi iki yanında da derin bir acı hissediyordu, çünkü belinin yumuşak kısımları iki kız tarafından 180 derecelik çimdiklemelere maruz kalmıştı! Bir an sonraysa havaya fırlatıldı ve büyük bir ağaca çarparak tepetaklak bir şekilde yere indi.

"Siz ikiniz çok zalimsiniz, müstakbel kocanıza nasıl davranıyorsunuz böyle? Ahh... Benim biricik Bing'er'im gibisi yok! O bana böyle davranmazdı!"

"Kapa çeneni!"

Bir kez daha iki kızın öfkeli bağırışları aynı anda yükselmiş ve Weiqing'in devam etmeye çekinerek ağacın arkasına korkuyla saklanmasına sebep olmuştu.

Küçük Cadı ve Tian'er ise birbirlerine bakıp senkronize bir humphlama daha çıkarttıktan sonra başlarını çevirerek birbirlerini görmezden gelmeye başladılar.

Son Beş Büyük Aziz Arazi toplantısı sekiz yıl önceydi. Küçük Cadı ve Tian'er o gün tanışmış, bir mücadeleye girdikten sonra da aralarında bir düşmanlık yeşermeye başlamıştı. Küçük Cadı Cennetsel Şeytan Tarikatından olduğu için Cennetsel Kar Dağı varisi Tian'er'le kıyaslanamazdı, ancak Tian'er o günlerde yaramaz bir kızdı ve sıkı yetişim yaptığı söylenemezdi. O yüzden kızlar oldukça başa baş bir mücadele geçekleştirmiş, bu sıkı mücadeleden sonuç alınamamıştı. O günden beri de rakip ve düşmanlardı. Ne zaman birbirlerini görseler gözleri kırmızıya dönerdi. Tian'er'in yetişim seviyesi Zhou Weiqing'le bir araya geldikten sonra büyük sıçramalar yapmış olsa da, Küçük Cadı hala ondan korkmuyordu.

Tabii ki Zhou Weiqing'in önünde bu kavgayı sürdürmeyeceklerdi. Zhou Weiqing'in şimdilik onların dengesini sağladığı, orta yolları olduğu söylenebilirdi, aksi takdirde içinde bulundukları duruma aldırmaksızın sert bir kavgaya girişebilirlerdi.

Zhou Weiqing ağacın arkasından çıkarak biri beyaz biri siyah iki kıza çaresizce bakmaya başladı. Acı bir şekilde gülerek şöyle dedi: "Siz ikiniz kavgaya devam edecekseniz ben önden gidiyorum."

Küçük Cadının cevabı böyle oldu: "Kim ister onunla tartışmayı, ben narin, kibar ve sevimliyim, bir inekle tartışmam!"

"Ben kaplanım bir kere, inek değil. En asil İlahi Cennetsel Ruh Kaplanı." dedi Tian'er hoppa bir şekilde. "Göğüslerin küçücük diye beni kıskandığının farkındayım... bu yüzden ablan seninle çekişmeyecek. Neyse, ben Küçük Şişmanın büyük göğüsleri sevdiğini biliyorum... değil mi Küçük Şişman? Ebatlarını tahmin etme konusunda çok yetenekli değil misin? Ona söylesene, benim bedenim ne?"

Zhou Weiqing neredeyse bilinçsizce yanıtladı: "36E, kesinlikle etkileyici!"

Küçük Cadı ona dik dik bakarak karşılık verdi: "Aptal Weiqing, sen de ona katılıp bana zorbalık mı edeceksin?!"

Üçlü saçma sapan bir didişmeyi sürdürürken, ağaçların gölgeliğinde yoğun, kör edici bir parıltı yoğunlaştı ve hepsinin dikkatini çekti.

Zhou Weiqing hızlıca havaya sıçrayarak en yakınındaki ağacın tepesine ulaştı. Belli bir mesafedeki altın ışık yığınının göğe yayıldığını görmek onu oldukça şaşırtmıştı.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin