Göbeği Açık Kıyafet (2)

156 25 0
                                    

Cevher Ustalığında, her yeni Cevher için belli bir Cennetsel Enerji artışı gerekliydi. Bu gereklilik Cennetsel Cevher Ustaları için 4 seviye, sıradan Cevher Ustaları içinse 3 seviyeydi. Yani Gaddar Ayı, 6-Cevherli olmasına rağmen 18. Seviye Cennetsel Enerjideydi. 4-Cevherli Zhou Weiqing ise, 16. Seviyedeydi, başka bir deyişle, Dördüncü seviye Cennetsel Shen Enerji aşamasında. Onun güçlenişi yüzdesel olarak daha efektifti ve saf gücünün verdiği katkı da söz konusuydu. Yani yalnızca Fiziksel Cevher bağlamında bile Gaddar Ayıdan üstün konumdaydı.

Zhou Weiqing, iki elini de kaldırarak Gaddar Ayı’nın yumruklarını durdurdu. Bu çarpışmanın etkisiyle tüm sahne titremişti.

Zhou Weiqing orada dimdik duruyordu, Gaddar Ayı ise ancak dört adım geriledikten sonra dengesini toplayabilmişti. Değişen yüz ifadesiyle, “Bir Cennetsel Cevher Ustası!” dedi.

Gerçek şu ki Gaddar Ayı’nın yetişim seviyesi ve gücü gayet sıradandı. Ancak doğuştan gelen süper insan güçlerine sahip olduğu doğruydu, yani kanındaki ayılık kendi abartısı değildi. 6-Cevherli bir Fiziksel Cevher Ustası olarak ordunun elebaşlarındandı. Ama Zhou Weiqing’le yapacağı bir güç savaşında dezavantajlı olacağı kesindi.

Zhou Weiqing’in 4 Cennetsel Cevherinin şok ettiği tek kişi Gaddar Ayı değildi. Tüm seyircilerin gözleri irice açılmıştı. ZhongTian Ordusunda, Fiziksel ve Elementsel Cevher Ustaları sık görülürdü. Ancak Cennetsel Cevher Ustaları bu güçlü İmparatorlukta bile nadirdi. Üstelik Zhou Weiqing 4-Cevherli, Düşük Seviye bir Zun Aşaması Cennetsel Cevher Ustasıydı. 6- Cevherli Gaddar Ayıyla yüzleşen Weiqing, seyircilerin beklentilerini tersine çevirmişti.

En çok şaşıranlar da az önceki Bölük Liderleriydi. Zhou Weiqing,  4-Cevherli bir Cennetsel Cevher Ustası olarak doğruca Bölük Lideri olabilirdi. Hatta liderlik yeteneği ve askeri kapasitesi olduğunu sergileyebilirse terfi hızı da fazlasıyla yüksek olurdu. Ayrıca çok genç görünüyordu, yirmilerinin başında olsa gerekti. Böyle genç bir Cennetsel Cevher Ustası… nasıl bir potansiyele sahipti acaba? Kimse onun ne kadar güçleneceğini bilemezdi!

Orduda terfi etmenin anahtarlarından biri de güçtü.

Zhou Weiqing, hafif bir gülümseme eşliğinde Gaddar Ayı’ya bakarak sordu: “Devam edecek miyiz?”

Gaddar Ayı, Zhou Weiqing’e bir kez daha saldırarak cevap verdi. Savaşı kaybedebilirdi ama yüzünü kolayca düşüremezdi. Eğer bu şekilde çekilirse ordudakilerin yüzüne asla bakamazdı. 

Gaddar Ayı’nın iki kalın kolu iki devasa direk gibiydi ve Zhou Weiqing’i ezme girişiminde bulunmuştu. Eğer az önceki vuruşuna ısınma denirse bu, varını yoğunu ortaya koymaydı.

Gaddar Ayı, mevcut gücüyle 4-Cevherli bir Cennetsel Cevher Ustasının karşısında duramayacağını gayet iyi biliyordu. Yine de teslim olmak istememişti, rakibini bir süre oyalaması bile büyük bir tatmin sağlayacaktı. 

Ne yazık ki Zhou Weiqing’in oyalanmaya hiç niyeti yoktu. Bugün Düello Köşesine gelme sebebi basit bir Orta Seviye Mücadelesini kazanmak değildi. Madem Düello Köşesi kolayca rütbe atlama imkânı veriyordu, Weiqing de bunu son damlasına kadar değerlendirecekti. Planını gerçekleştirebilmesi için mümkün olduğunca erken yükselmeliydi. 

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin