Külhanbeyi Taburu Komutanı! (1)

140 30 0
                                    

Tam set zırhını giyinerek iri bir atın üzerine binen Zhou Weiqing'in yüzünde barışçıl bir ifade vardı. Hatta Uzaysal Yüzüğünden bir bisküvi çıkararak yemeye başlamış ama Fei'er'e uzattığında tripli bir şekilde reddedilmişti. Shangguan Fei'er'in bu tavrının sebebi ise sabahki mevzu değildi, Weiqing'in fazla yumuşak davranıyor oluşuna tepkiliydi. Korumaların alaycı tavrına karşılık vermemesi sinirine dokunmuştu.

Shen Bu'nun şahsi korumaları, alayın içerisinden özenle seçilmiş elit askerlerdi. Çoğu Fiziksel Cevher Ustasıydı ve yetişim seviyeleri de fazla yüksek değildi. Ancak Cennetsel Yay İmparatorluğunda olsaydılar, rütbeleri kesinlikle çok daha iyi olurdu.

Yirmi iki atın birlikte gerçekleştirdiği yolculuk iki saatten fazla sürdü ve bu sürenin sonunda kampın görüntüsü gözler önüne serildi.

İçinden hızlı bir hesap kitap yapan Zhou Weiqing, en az 300 li ilerlemiş olduklarını düşündü. Külhanbeyi Taburu gerçekten de izole edilmişti.

Amaen azından kamp açık bir arazide yerleşik değildi; sonuçta ZhongTian ve WanShou İmparatorluklarının sınırıydı. Çevresi tepeliklerle doluydu ve bu tepeler pek uzun olmasa da araziyi karmaşıklaştırmak için yeterliydi.

Zhou Weiqing, Külhanbeyi Taburu kampının büyük bir çoğunluğunun bu tepelerin arasında olduğunu, bu yüzden belli bir mesafeden rahatlıkla görünebildiğini fark etti. Dağınık ve özensizce yerleştirilmiş çadırlar bir hayli pis ve yırtık pırtıktı. Görünürde tek bir ordu bayrağı dahi yoktu. Küçük tepede biraz yeşillik olsa da kampın tamamı ıssız bir çöl izlenimi veriyordu.

"DURUN!" Kampa beş yüz metre kala, sessizlik ani bir bağırışla bozuldu. Bir an sonra ise kayaların arkasından bir düzine civarı erkek çıktı.

Bunlar cidden asker mi?! Zhou Weiqing ilk görüşte afallamıştı. Bu adamların hiçbiri doğru düzgün giyinmemişti, üniformaları darmadağın ve eksikti. Pek çok yerleri yırtık olan kıyafetlerin bazı kısımlarına saçma şekillerde yama yapılmıştı. Deri, zincir veya herhangi bir çeşit zırhtansa eser yoktu. Hatta üzerlerindeki tek düzgün ekipmanın üç kişinin sahip olduğu uzun mızraklar olduğu söylenebilirdi. Kalanların ise yalnızca ahşap çubukları vardı.

Yine de bu berbat ekipmanlara rağmen güçlü ve gaddar görünüyorlardı. Yaşları 25 ila 35 arası olan adamların hepsi uzun ve yapılıydı. Yırtık pırtık kıyafetlerinin ardından sergilenen bronz ve kaslı bedenlerine eşlik eden katı ve dik surat ifadeleri vardı. Onlara asker yerine haydut demek daha uygun olabilirdi.

Korumaların lideri kırbacını havada şaklatarak sessizliği bozdu. "Ne durması?! Sizi düzenbazlar ve külhanbeyleri, şu halinize bir bakın, dilenciye benziyorsunuz! Buraya gönderilmenize rağmen doğru düzgün insanlar olmayı öğrenemediniz mi? Biz On Altıncı Alay Komutanı Shen Bu'nun şahsi korumalarıyız ve yeni Tabur Komutanınızı getirdik. Buyrun, Tabur Komutanı Zhou. Acele edin ve onu selamlayın."

Uzun, görkemli atına yerleşmiş olan koruma lideri, üstün ve havalı bir tavırla Külhanbeyi Taburu askerlerine tepeden bakıyordu. Tüm korumalar kaliteli zırhlar içerisindeydi, kritik bölgeleri titanyum alaşımlarla kaplıydı, ellerinde uzun kılıçlar ve sırtlarında yaylar vardı. Hatta atları bile deri zırhlarla kaplanmıştı. Ve Külhanbeyi Taburu askerleriyle aralarındaki fark dünyayla cennet kadardı.

Zhou Weiqing gıkını çıkartmıyor, Külhanbeyi Taburu askerlerinin ne yapacağını bekliyordu.

Külhanbeyi Taburu askerlerinin lideri kuvvetli bir şekilde bağırdı ve çok kısa bir süre içerisinde yeni kafalar belirmeye başladı. Berbat ekipmanlara sahip gaddar ve iri yapılı yüz küsür adam, kana susamış auralarla ortaya çıkmıştı. Onlara bakmak bile yirmi korumanın kalplerinin korkuyla dolması için yeterliydi. Sonuçta buraya gönderilen külhanbeylerinin pek nazik olmadığı ortadaydı!

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin