Ölümüne Mücadele! Bai Da Mücadele Takımı! (3)

167 38 0
                                    

Karga Dinlenme Evine geri döndüğünde tüm Fei Li Takım üyeleri baş parmaklarını kaldırmış haldeydi.

Zhou Weiqing şöyle demeden edemedi: "Çok iyiydin, o bücür boş yere ölmedi!" O çocuk Karga'nın gücünü küçümseme hatasını göstermiş, kızın beyinsiz bir kas yığını olduğunu sanmış ve eceli Karga'nın ellerinden gelmişti.

Karga masumca cevapladı: "Onunla sonuna dek pervasızca çarpışmayacaktım. Ne yazık ki yetişim seviyesi Yaşamın Alevlerini kontrol etmek için yetersizdi, belli bir noktaya sertçe saldırdı. Neden kaçınmayacaktım ki? Ama son anda çok dikkatli düşünemedi, benim de onu ikinci hayatına göndermekten başka şansım kalmadı..."

Lin TianAo kahkaha atarak konuştu: "Sen, senin kana susamışlığın çok güçlü. Her neyse, çok iyiydi! Öldürdüğümüz her güçlü Bai Da İmparatorluğu Cennetsel Cevher Ustası sayesinde yüzlerce, binlerce Fei Li askerimizi kurtarmış oluyoruz. Tamamdır, bu konuyu geçelim. Weiqing, sıradaki mücadeleye kimler çıkacak?"

Zhou Weiqing bir an düşündükten sonra cevap verdi: "Aslında bu mücadeleye Karga'yla birlikte çıkmak istiyordum. Ama az önce gücünün çoğunu harcadı, bu da bizim için kritik bir mücadele. Garanti olması adına Liderle ben çıkmalıyız."

Lin TianAo başını sallayarak onayladı, "Tamamdır." dedi. Normalde sakin ve durgun bir karakter olsa da az önceki mücadele gözlerini parlatmıştı.

Zhou Weiqing sesini alçaltıp kulağına bir şeyler daha fısıldarken Lin TianAo onaylayarak başını salladı. 2ye2 mücadele zamanıydı!

İlk iki dövüşte skor 1-1di. Hiç kuşkusuz üçüncü mücadele çok kritik olacaktı. Bu mücadeleyi kazanan kişi büyük bir üstünlük elde edecekti, bu maç puanı galibiyete öncülük edebilirdi!

Zhou Weiqing'in planı oldukça basitti. İlk turda Ye Paopao'yu gönderme amacı rakibin en güçlü iki kişisinden birinin çıkacağını düşünmesiydi, bu stratejiyle Ye Paopao'yu kullanarak rakibin Cennetsel Enerjisini tüketmiş, böylece bir güçlü kişiyi 'elemiş', kendilerindense kayıp verilmemişti. Rakip takım ilk turda en iyi üyelerinden birini gönderecek ve son turlara liderlerini saklayacak olmalıydı, yani muhtemelen ikinci tura çıkacak kişi aşırı güçlü olmayacaktı. Weiqing'in güçlü üyelerden olan Karga'yı ikinci turda çıkarma sebebi de o galibiyeti garantileyip durumu 1-1 yapmaktı.

Üçüncü mücadeleyi de kazanabilirlerse tüm maçı en az zararla kapatabilme şansları doğacaktı. Tabii ki bu stratejinin temel taşı Zhou Weiqing'ti, üçüncü ve dördüncü dövüşlerin dayanak noktası o olacaktı.

Sahne çok hızlı bir şekilde düzeltildi. Cennetsel Cevher Turnuvasının başından beri sahne yalnızca iki kez düzeltilmişti, ikisi de Fei Li Mücadele Takımının dövüşleri sonrasındaydı; garip bir şekilde iki seferde de sahneyi yok eden onların rakipleri olmuştu!

Zhou Weiqing ve Lin TianAo sahneye çıkarken rakipleri olarak karşı takımın lideri Lang Xie ve ilk mücadelede çıkan Karanlık Nitelikli Cennetsel Cevher Ustası Qing Qian da sahnede yerlerini almışlardı. Hiç şüphe yok ki Lang Xie de üçüncü mücadelenin çok önemli olduğunu düşünmüş olmalıydı. O ve Qing Qian Bai Da Mücadele Takımının en güçlü iki üyesiydiler ve takımlarında yalnızca ikisi 5-Cevherliydi.

Qing Qian ilk mücadelede yoğun miktarda Cennetsel Enerji harcamış olsa da göreceli olarak iyi durumdaydı. Daha da önemlisi, 1e1 mücadelede dövüşmüş olduğu için artık yalnızca 2ye2de yarışabilecekti.

Lang Xie ve Qing Qian'ın gözlerindeki öfkeye bakan Zhou Weiqing gülümsedi: "Merhaba gençler. Endişelenmeyin, Lider ve ben daha kibar insanlarız, Karga kadar zalim değiliz. Ahh... çok yazık... 4-Cevherli bir Gizli Sanatlar Ateş Savaşçısı, onu bu raddeye getirmek zor olmuştur, değil mi?"

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin