Parlak Yin Yang Devasa Ruh Avuçlarını gören Fiziksel Cevher Ustalarının yüzlerini farklı ifadeler teslim almıştı. Açgözlülük, Kıskançlık, Arzu, Haset... Eğer Birleştirilmiş Ekipmanlar çalınabilir olsaydı çoktan harekete geçmiş olurlardı.
Wei Yang, kısa süreli bir şoktan sonra kendisini sakinleştirmeyi başardı. Zhou Weiqing'e doğru başını sallayarak şöyle dedi: "Külhanbeyi Taburumuza gelmeye cesaret etmene şaşmamalı. İki Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmanın var... ve görünüşe bakılırsa... aynı Sete aitler. Anlaşılan temelin sağlammış..."
Zhou Weiqing hafifçe gülümseyerek yanıtladı: "Yardımcı Komutan Wei, pençelerimin ismini öğrenmek istemez misin? Ayrıca... neden Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmanlarım olduğunu da tabii."
Wei Yang anlık bir afallamayla sordu: "Bize söyleyecek misin ki?"
Zhou Weiqing süslü bir konuşmayla karşılık verdi: "Siz benim müstakbel astlarım ve kardeşlerimsiniz, neden gizleyeyim ki? Bu bileklik çiftine Yin Yang Devasa Ruh Avuçları deniyor. Yalnızca pençe olarak kullanılmakla kalmıyorlar, kuvvetimi ve kullandığım Elementsel Nitelik Yeteneklerinin gücünü de arttırıyorlar. Kesinlikle haklısın, bunlar bir Setin parçası... ve şu an koca bir setin yalnızca iki parçasına bakıyorsun. Setimin adı Kuvvet Mirası ya da başka bir isimle 'Yerin Kulbu Olmayışına Nefret' Seti."
"'Yerin Kulbu Olmayışına Nefret' Seti mi?" Zhou Weiqing'in Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmanını anlatışı Wei Feng'in öyle ilgisini çekti ki neredeyse esas amacını unutacaktı.
Zhou Weiqing içten bir kahkahayla karşılık verdi: "Yardımcı Tabur Komutanı Wei, anlaşılan Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmanlardan oluşan setlerden haberdar değilsin; onlara Efsanevi Setler deniyor."
Wei Feng hiç tereddüt etmeden yeni bir soru yöneltti: "Efsanevi Setler mi?!"
Zhou Weiqing başını sallayarak onayladı: "Evet doğru, Efsanevi Setler. Benim 'Yerin Kulbu Olmayışına Nefret' Setim şu anda dünyanın en güçlü seti olmayabilir ama güçlendirme sağlama konusunda kesinlikle en mükemmeli. 'Yerin Kulbu Olmayışına Nefret' ismini almasının sebebi de şu: Bu setin tamamına sahip olan kişi, bir kulbu olsa tüm dünyayı yerinden kaldırabilecek kadar güçlenir. Tüm set toplamda on parça ve bu iki parça dışında bir tanesini daha Birleştirdim."
Wei Feng, hızlıca kendisini sakinleştirdikten sonra düşünceli gözlerle Zhou Weiqing'i süzdü. "Neden bize tüm bunları anlatıyorsun? Bir Cennetsel Cevher Ustasının bunları sır olarak saklaması gerekmez mi?"
Zhou Weiqing cevap verdi: "Az önce de söylediğim gibi, siz benim kardeşlerim olacaksınız ve sizi bilgilendirmekten gocunmuyorum. Bunu ifade etmenin kibar bir yolu var. Bir de çirkin yolu var tabii...ehh, bunu size anlatmaya cesaret ediyorum çünkü hepinizin birleşimi bile beni tehdit etmek için yetersiz. İstediğim ve yeterli vaktim olduğu takdirde hepinizi öldürebilirim."
"Küçük velet, ölmeyi bu kadar istiyorsan söylemen yeterliydi." Sarı saçlı, iri bir herif Wei Feng'in arkasından kızgın bir şekilde bağırdı. O anda Külhanbeyi Taburunun tüm askerlerinin duyguları tavan yapmıştı. Wei Feng emri verdiği saniyede Zhou Weiqing'i parçalara ayırmak üzere harekete geçeceklerine hiç şüphe yoktu.
"Herkes sesini kessin!" diye bağırdı Wei Feng. Tüm Külhanbeyi Taburunun en yüksek yetişimli üyesiydi ve herkesin saygısını kazanalı çok olmuştu. Haliyle bir cümlelik emriyle bin kişiyi susturması hiç zor olmamıştı.
"Hala bu Efsanevi Sete nasıl sahip olduğunu anlatmadın." Wei Feng, sakin bir tavırla Zhou Weiqing'e dönmüştü.
Zhou Weiqing cevap verdi: "Sakinliğini kesinlikle takdir ediyorum, WanShou İmparatorluğuyla en ön cephelerde savaşmanıza rağmen sağ kalmanıza şaşmamalı. Tamam, bu Efsanevi Sete sahip olma sebebim oldukça basit... çünkü Efsanevi Setin yaratıcısının mirasına sahibim. Yani ben Kuvvet Mirasıyla ödüllendirilmiş bir Birleştirilmiş Ekipman Ustasıyım."