İşkence Kandırmacası (2)

161 30 0
                                    

"Küçük Şişman Abi, ne oldu?" Dou Dou hemen Zhou Weiqing'in yanında bitti.

Zhou Weiqing, büyü yapıyormuşçasına, ellerinde bir tavuk budu belirtti. "Abin görebilsin diye bir Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni yaratırsan sana bu lezzetli tavuk budunu verebilirim."

"Tamam! Tamam!" Yiyecek bir şey gören Dou Dou'nun gözleri parlamıştı. Hiç kimse hareket ettiğini bile görememişken havada bir Birleştirilmiş Ekipman Kâğıdı süzülmeye başladı.

Kâğıt havada süzülmeye başladıktan bir an sonra... Dört farklı renkte ışık huzmeleri saçıldı ve dört Birleştirilmiş Ekipman Fırçası Dou Dou'nun ellerinde her eline iki fırça düşecek şekilde belirdi. Çevik hareketlerle dalgalanan fırçalar yukarı aşağı uçuyor gibi görünüyordu. Renkli ışıklar da Birleştirilmiş Ekipman Kâğıdına yönelmişti.

Üç nefeslik süre bile geçmeden ani, parlak bir altın ışık görüldü ve tamamlanan Birleştirilmiş Ekipman Kâğıdı, Yun Li'ye ilerlemeye başladı. Küçük Şaşkın Kızın fırçaları ortadan kayboldu ve Weiqing'in elindeki tavuk da Dou Dou'nun ellerine taşındı.

Birleştirilmiş Ekipman Parşömenini alan Yun Li, tamamen afallamış bir halde kendi kendine mırıldandı: "Dizayn kullanmadı... Havada yarattı... Bu... bu bir en üst seviye Büyükusta Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni!"

Dizaynsız ve havada yaratma, Birleştirilmiş Ekipman Ustaları için en üst seviye becerilerdi ve yalnızca nesilden nesile miras yoluyla geçirilerek öğrenilen şeylerdi. Yun Li de teorik olarak bu bilgiye ve mirasa sahipti. Ancak henüz iki beceriden de çok uzaktı ve Zong Aşaması Birleştirilmiş Ekipman Ustası olduğunda bile bunları başaramayabilirdi.

Çoktan Büyükusta Aşamasına ulaşmış olsa da onun için Büyükusta Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri yaratmak çok kolay olmuyordu, başarı oranı çok düşüktü. Yakın gelecekte ne kadar sıkı çalışırsa çalışsın gözlerinin önündeki bu genç kızın becerisine ulaşamayabilirdi.

Az önce Zhou Weiqing'e otuzundan önce Büyükusta Birleştirilmiş Ekipman Ustası olduğu için havalanıyordu ama bu kız da Büyükustaydı... kendisinden çok çok daha iyiydi... ve en fazla yirmisinde gösteriyordu!

Yun Li tamamen şoktaydı.

Zhou Weiqing sırıtarak lafa girdi: "Heh heh, Dou Dou da henüz otuzuna girmedi ve çok yakında Zong Aşamasına erişecek! Yun Li, gurur iyidir, ama bunun fazlası kibre dönüşür ve kibir de insanı geriletir. Daha sıkı çalışman lazım!"

Aslında Zhou Weiqing de şoktaydı. Dou Dou'nun Birleştirilmiş Ekipman Ustası becerilerinden habersizdi. Bu gösteriye yalnızca onun 7-Cevherini gördüğü için Yun Li'den daha iyidir herhalde diye düşünerek girişmişti.

Yun Li gibi Zang Lang ve arkadaşları da ağızları açık ve tamamen afallamış bir halde bakakalmıştı. Üç Birleştirilmiş Ekipman Ustası... Resmen üç tane! Ayrıca bir tanesi neredeyse Zong Aşaması! Zhou Weiqing onlara resmi bir söz vermemiş olsa da bu küçücük avluda biri Zong Aşamasına yaklaşmış üç Birleştirilmiş Ekipman Ustası mevcuttu! Bundan daha iyi bir söz ve garanti olabilir miydi ki?

Sonuçta tüm Bağımsız Anakarada Zong Aşaması Birleştirilmiş Ekipman Ustaları nihai bir onura ve büyük bir statüye sahip olurdu. Bir kişinin Birleştirilmiş Ekipman Ustalığında seviye atlayışı, Cennetsel Cevher Ustalarının seviye atlayışından çok daha zordu.

Zang Lang daha önce de Zhou Weiqing'e yönelik büyük beklentilere sahipti, aksi takdirde onun takipçisi olma kararı vermezdi. Ama yetenekli ve gururlu Öğretmen Yun'un da Zhou Weiqing'in Takipçisi olacağını hiç aklına getiremezdi! Öğretmen Yun'un çok daha ötesinde bir Birleştirilmiş Ekipman Ustası daha olduğundansa bahsetmeye bile gerek yoktu!

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin