"En azından şu an bir mucizeyi yaşıyoruz. Sonuçta Cennetsel Cevher Turnuvasına katılmadan önce Fei Li Mücadele Takımımızın bırak şampiyon olmayı, ilk dörde gireceğini bile düşünen olur muydu?"
Lin TianAo çok duygusaldı, Zhou Weiqing onu ilk defa böyle görüyordu.
"Lider, önümüzde uzun bir yol var. Bana güvendiğin için teşekkürler. Sen benim yalnızca Takipçim değilsin, aynı zamanda da abimsin. Benim yaratacağım mucizelere tanık olmana ihtiyacım yok, aksine benimle birlikte bir mucize yaratmanı umuyorum. Birlikteyken bunu yapabileceğimize inanıyorum!"
Zhou Weiqing de bu sözlerle Lin TianAo'ya sarıldı.
Şampiyonluk Lin TianAo ve Zhou Weiqing arasındaki son bariyeri de yıkmış, iddianın üzücülüğünü bütünüyle ortadan kaldırmıştı.
Lin TianAo'nun en büyük hayalini yerine getiren kişi Zhou Weiqing'ti. Aynı zamanda son birkaç ayda bu genç adama büyük bir saygı beslemeye başlamıştı, yalnızca Cennetsel Cevher Ustası olarak yeteneğini değil, bir insan olarak iradesini, gücünü ve zekasını da takdir ediyordu. Hatta onu koruyup kollaması gerektiğini hissediyordu.
Zhou Weiqing şu an yalnızca 3-Cevherliydi, ancak gücü sıradan 5-Cevherli Ustalardan da yukarıydı. Ölümsüz İlahi Tekniği sayesinde mücadele esnasında özellikle güçlü bir hal alıyordu. Buna bir de çok sayıdaki güçlü ve yüksek derecelendirmeli Yetenek, özellikle de 12 Yıldızlı Cennetsel Tanrı Aşaması Yeteneklerine eşdeğer olan Susturucu Ejder Mührü eklenince 6, hatta belki 7-Cevherlilere bile denk olabilirdi. Tam gücüyle Zhan LingTian'la karşılaştığında dahi onu bir müddet tutabilecek haldeydi. Sonuçta tek başına Susturucu Ejder Mührünün bile boğucu ve bastırıcı bir kuvveti vardı.
Tabii ki Susturucu Ejder Mührünün yenilmez olduğunu söyleyemezdik. Zhan LingTian, Zhou Weiqing'le yüzleşirken Mühürlenme sonrasında defans moduna geçerse, günlük 3 mührün toplam 90 saniyesi tükendiğinde Zhou Weiqing'in hiç şansı kalmazdı. Ne yazık ki Zhan LingTian, Turnuvada belki gafil avlandığı, belki de fazla kibirli olduğu için bunu gerçekleştirememişti.
Bir musibet bin nasihatten iyiydi, dersini almıştı, ancak 'Pişmanlık İlacı' diye bir şey yoktu. Zhan LingTian, Cennetsel Cevher Turnuvasında kötü bir kayıp almış, iş işten geçmişti.
Lin TianAo, Zhou Weiqing ile ilk karşılaştığında onu güç bağlamında oldukça zayıf görmüş, kolaylıkla dövebileceğine inanmıştı.
Lin TianAo'nun Zhou Weiqing'in gelişimine şahit olduğu söylenebilirdi. Hala 3-Cevherli olsa da gerçek dövüş yeteneği anlamında orijinal gücünün çok üzerine çıkmıştı. Lin TianAo şu anda Weiqing'le karşılaşırsa bir şansı olmayacağını düşünüyordu. Susturucu Ejder Mührü en büyük avantajını, yani Beş Cevherli Birleşim Set Kalkanını elinden alacaktı; Zhou Weiqing'in diğer Yeteneklerine değinmiyordu bile.
Lin TianAo, zaman geçtikçe ve Zhou Weiqing'in yetişimi arttıkça onun Beş Büyük Aziz Arazideki herkese rakip olabilecek bir güç olacağına emindi.
Zhou Weiqing tembelce gerindi, bedeni güç doluydu ve keyfi yerindeydi. Sonunda güzelce dinlenmiş, Cennetsel Cevher Turnuvasının stresini ve yorgunluğunu geride bırakmıştı, tam formundaydı.
"Lider, Cennetin Yayılma Sarayı Turnuva ödüllerini ne zaman alabileceğimizden bahsetti mi?"
Lin TianAo acı bir şekilde gülümsedi: "Hayır, henüz bahsi geçmedi. Dün döndüğümüzde Cennetin Yayılma Sarayının hiçbir üyesi konuşmadı. Burası Cennetsel Cevher Adası ve biz onların çabalarını baltaladık. Bence bırak ödülü bu adadan sağ salim çıkabilsek bile iyidir. Ne olursa olsun Cennetsel Cevher Turnuvası şampiyonu olma gururunu elde ettik. Bu sonsuza dek sahip olacağımız bir şey."