Fei Li Mücadele Takımı (3)

211 34 0
                                    

Lin TianAo irkildi, Zhou Weiqing'e bakan gözleri tereddüt doluydu. Buradaki insanlar Zhou Weiqing'i hafife alabilirdi, ama Lin TianAo bunu yapacak son kişiydi. O, güç bağlamında Zhou Weiqing'ten ileriydi ve onun kendisini dövemeyeceğini biliyordu. Ama bunu sağlayanın kendi nihai defansı olduğunun da farkındaydı. Eğer Zhou Weiqing'in güçlü saldırılarını, kuvvetli kontrol yeteneklerini ve sayısız yeteneğini birleştirecek olursanız, sıradan 5-Cevherli Cennetsel Cevher Ustalarının bile ona karşı müdahale şansı olmayabilirdi. Hatta Zhou Weiqing de 5-Cevherli olsaydı, Lin TianAo'nun bile onu yenmek konusunda kendine güveni olmayacaktı, beraberlik bile mümkün olmayabilirdi. Ve tüm bunları zihninden geçirirken, belki de Zhou Weiqing'in katılımı çok da kötü olmamıştır fikrine ısınmaya başladı. Onun kabiliyetleri tüm takım için büyük fayda sağlayabilirdi.

"Küçük velet, yalnızca 3-Cevherli yetişim seviyesindesin ve ana takıma girebileceğinin hayalini kurmaya cüret mi ediyorsun? Şaka gibi!" Lin TianAo ağzını açamadan, Küçük Dört alaylı bir şekilde söz almıştı.

Ye Paopao ise Zhou Weiqing'i durdurmaya çalışmadı, soğuk bakışlar atmayı sürdürdü. Zhou Weiqing'in gücüne bizzat şahit olmamıştı, onun hakkındaki fikirleri kulaktan dolmaydı. Doğal olarak kendi gözleriyle görmekten mutlu olurdu, karşı tarafın tavırlarına da bir hayli sinirlenmiş olduğu için böyle bir münakaşa iyice hoşuna gidecekti.

Zhou Weiqing, Küçük Dört'e doğru bakarak sırıttı: "O zaman mücadelenin koltukları oluşuyor mu demek oluyor? Deneyelim mi? Mekan yeterince geniş. Eğer kaybedersen, ana takımla yedek pozisyonlarımızı değişiriz, ne dersin?"

Zhou Weiqing bunu söylediği anda Küçük Dört kahkaha attı, Lin TianAo'nun Ayyaş Bao ve Karga dediği kişiler de bu kahkahaya eşlik ettiler. İkisi de Küçük Dört'ün kuvvetine aşinaydı, üstelik 3-Cevherli bir Cennetsel Cevher Ustasıyla, 4-Cevherli bir Cennetsel Cevher Ustasının bahsi söz konusuydu... onların gözünde Zhou Weiqing'in aptalca bir özgüveni olmalıydı. Ancak Xiao Yan hala pasifliğini sürdürüyordu, Lin TianAo da kaşlarını kaldırmıştı.

Ani bir ışıkla birlikte, Küçük Dört, Zhou Weiqing'in dibinde belirdi ve konuştu: "Küçük velet, eğer kaybedersem pozisyonumu seninle değişeceğim. Peki ya sen kaybedersen?"

Zhou Weiqing gülümseyerek cevap verdi: "Ben kaybedersem, sana bir Birleştirilmiş Ekipman Büyükustasının yaptığı bir set Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni vereceğim, olur mu?" Bunu söyledikten sonra elini Uzaysal Kolyesine götürdü ve ahşap bir kutu çıkardı.

Kutuyu açarak Parşömeni gösteren Zhou Weiqing konuşmayı sürdürdü: "Bu 99 parçalık bir Büyükusta Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni seti, ismi Derebeyi Yayı. Kuvvet Tipli Cennetsel Cevher Ustaları için üretilmiş, bir parçası eksik olsa da başarı oranı yüzde yüze yakın. Kendiliğinden soketli böyle bir Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni çok nadir bulunur, değerinden bahsetmeme de gerek yok sanırım."

Kimse Zhou Weiqing'in sırf ana takıma girebilmek için, özellikle de böyle düşük bir şansı varken, böylesine yüksek bir iddiaya girmesini beklemiyordu. Sonuçta bu Büyükusta Birleştirilmiş Ekipman Parşömen seti en az beş yüz bin altın değerinde olmalıydı, hatta belki daha da fazla.

Küçük Dört, meraklı gözlerini Lin TianAo'ya çevirdi. Zhou Weiqing'in Derebeyi Yayı kendi kullanımına uygun olmayacak olsa da böyle bir set çok kıymetliydi, satabilirdi ya da kendine uygun bir setle değiştirebilirdi. Bu yüzden Zhou Weiqing parşömenleri çıkardığı anda gözleri neşe dolmuştu. Ancak Lin TianAo'ya büyük bir saygı duyduğu için onun onayını almadan iddiayı kabul etmek istememişti.

Lin TianAo, neden Zhou Weiqing'in bunu istediğinden emin olmasa da az çok tahmin edebiliyordu. Önce statü kazanacak, ana takım üyesi olacak, sonra da mücadelelere katılacaktı. Ve Zhou Weiqing'in kararlı bakışlarını gördükten sonra, onun Takipçisi olarak ne şansı kalıyordu ki!

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin