Cennetin Yayılma Sarayının Sinyal Ateşinin etki alanı oldukça genişti, bu sayede herkes tarafından net bir şekilde görülmüştü. Onu eşsiz kılansa, ilk atılışı sonrasında bile ışıktan bir iz bırakarak uzun süre varlığını koruyuşuydu.
*Koşarken dağı izlersen atları öldürürsün derler. Böyle yoğun bir ormanda, Cennetsel Enerjilerini toparlayarak yürümekte olan Zhou Weiqing ve Küçük Cadının yakın görünen sinyal ateşine gerçekten yakınlaşmaları da bir saatten fazla sürdü. Sırf buradan bile İhtişamlı Uzaysal Alemin ne kadar büyük olduğunu anlayabilirdiniz.
*// Uzaklardaki bir noktaya odaklanırsanız, onu olduğundan daha yakın görür ve yanılırsınız anlamında bir söz.
Yakınlaşmış olan Zhou Weiqing ve Küçük Cadı güçlü Cennetsel Enerji izlerini hissedebilir hale gelmişti. Artık sinyal ateşinin rehberliğine ihtiyaçları yoktu; Cennetsel Enerji izleri, hedeflerini takip edebilmeleri için yeterliydi.
Birbirine bakan ikili, hızlarını arttırmak yerine yavaşlamayı seçti.
"Cennetsel Enerjin ne alemde?" diye sordu Zhou Weiqing, Küçük Cadı'ya. Bu bir saatlik süreçte onun Cennetsel Enerjisi dolmuştu.
Küçük Cadı başını sallayarak yanıtladı: "Yüzde altmış, yetmiş kadarını doldurdum. Dövüşmemde sakınca yok."
Zhou Weiqing karşılık verdi: "Dikkatli ol. ZhongTian Mücadele Takımı üyeleri sinyal ateşi yaktığına göre orada gerçekten önemli veya güçlü bir şey olmalı. Ya aşırı güçlü bir Cennetsel Canavar ya da WanShou Mücadele Takımı üyesidir. Hemen harekete geçmeyelim, durup neler olacağını bir görelim."
"Sen ne dersen o." Küçük Cadının sevimli ve itaatkâr tavrı Zhou Weiqing'in bir süre ona bakakalmasına yol açmıştı. Sonuçta bir leoparın beneklerini silemeyeceğiniz gibi 'birilerinin' sapık doğasını da yok edemezdiniz.
Çift yavaş ve dikkatli bir şekilde ilerlemeyi sürdürüyor, ilerledikçe Cennetsel Enerjinin izleri artıyor ve çarpışma sesleri duyulmaya başlıyordu.
Otuz yard daha yürüdükten sonra bir ağaç kümesinin ardından manzarayı izleyen Zhou Weiqing, gördükleri karşısında şok olmadan edemedi.
Karşısındaki şey beklentilerinin ötesindeydi, ama aynı zamanda hayal ettiği bir şeydi!
İri, yoğun ormanın ortasındaki geniş açıklıkta, birçok insanın karıştığı bir dövüş vardı.
Pek çok kişinin yer aldığı mücadelelerin en yoğunu ZhongTian Mücadele Takımı lideri Zhan LingTian ve WanShou Mücadele Takımı lideri olan beyazlı bir kız arasında yaşanıyordu. İkili havada çarpışırken vahşi patlama serileri meydana gelmekteydi. İnanılmaz hızlardaki ikiliyi Zhou Weiqing'in yetişim seviyesiyle net olarak görebilmek çok zordu, Weiqing'in tek görebildiği bileklerindeki yedişer set Cevher oldu.
Otuz yaşından önce 7-Cevhere ulaşmak olabileceğin en iyisi sayılırdı.
Sinyal ateşinin izleri silinmeye ve mücadeleler yoğunlaşmaya başlamıştı. İki liderin öncülük ettiği mücadele dışında birçok kişi daha kapışmaktaydı. Tabii ki kişi sayısı az olan taraf WanShou Mücadele Takımı iken çoğunlukta olan taraflar ZhongTIan Mücadele Takımı ve BaoPo Mücadele Takımıydı.
WanShou Mücadele Takımı üyeleri sahiden güçlüydü. Şu anda sekiz üyeleri de oradaydı. Zhan LingTianla dövüşen liderleri dışındaki her üye, ZhongTian ve BaoPo karşısında ikiye karşı tek şeklinde dövüşüyordu. Hepsi kendilerini desteklemesi için birer Cennetsel Canavar çıkartmıştı ve hepsi en az Düşük Seviye Zong Aşaması gibi görünüyordu. İçlerinde yoğun gücüyle anında dikkat çeken, Üst Seviye Zong Aşaması, devasa, bembeyaz bir goril de vardı. Onunla dövüşen kişi de az önce ayrıldıkları Shangguan Fei'er'den başkası değildi.