Neşe ve Talih, Şok ve Trajedi! (1)

173 31 0
                                    

Günler birbirini takip ediyor, üç Usta, Zhou Weiqing ve Lin TianAo yüzünden hayatlarına daha meşgul bir şekilde devam ediyordu.

O günden sonra Lin TianAo ine dönerek Mücadele Takımının kalanına katılmıştı. Fei Li Mücadele Takımı, Lin TianAo ve Zhou Weiqing'in parşömenleri bitene dek Cennetsel Cevher Adasında kalmaya karar vermişti, bittiğinde beraber döneceklerdi. Üç Ustanın sıkı çalışması sonucunda Parşömenlerin tamamlanması bir ay civarı sürecekti. Sonuçta Zhou Weiqing'in Efsanevi Setini yaratmak kolay olmasa da, her Ekipman için yalnızca tek Parşömene ihtiyaçları olacaktı.

Zhou Weiqing uzun zamandır buralardaydı ve artık mümkün olduğunca erken şekilde Fei Li İmparatorluğuna dönmek istiyordu. Bing'er yakın zamanda burayı terk edemeyecekti, ancak Weiqing'in Fei Li Askeri Akademisinde yapması gereken çok iş vardı. İlişkiler ve hisler çok önemli olabilirdi, ama kalbindeki hedef azıcık bile sarsılmamıştı - Cennetsel Yay İmparatorluğunu güçlendirecekti.

Böylece, çok düşünen Zhou Weiqing, ekstradan Efsanevi Set parçası kazanma seçiminden vazgeçerek Ustalara yalnızca bir Parşömenle Ekipman Birleştirebildiğini itiraf etti.

Üç Usta ona çok iyi davranıyordu ve Zhou Weiqing'in dürüstlüğü de ona yönelik hislerini iyice sağlamlaştırmıştı.

Otuz yedi günlük süreçte Zhou Weiqing o odayı hiç terk etmedi. Her gününü üç Ustayla birlikte geçirdi; Birleştirilmiş Ekipman Ustası olarak yeteneği onlara yardım etmek için yeterli olmasa da önemsiz işlerde asistanlık yapabiliyordu.

Üç Ustanın Birleştirilmiş Ekipmanlar konusundaki yeteneği Zhou Weiqing üzerinde derin bir intiba bırakıyordu. Üç Usta onu çırağı olarak alamazdı, ancak bu yetenekli ve karakterli genci eğitmek konusunda cimri davranmadılar. Tabii ki bunun bir sebebi de Zhou Weiqing'in Cennetin Yayılma Sarayının müstakbel damadı oluşuydu ve Cennetin Yayılma Sarayı da Zhou Weiqing'in Ustaları izlemesine onay vermişti, aksi takdirde onlardan bir şey öğrenmesi hiç de kolay olmayacaktı.

Zhou Weiqing'in Ustalarla eğitime başlamasının üç gün sonrasında Küçük Cadı adadan ayrıldı. Görevini tamamlamıştı ve herhangi bir sıkıntı çıkmadan bir an önce Cennetsel Şeytan Tarikatına dönmesi gerekiyordu. Sonuçta gerçek kimliği kolayca teşhis edilebilirdi.

Diğerlerinin ise dönmek için acelesi yoktu. Cennetsel Cevher Adası güzel ve harika bir atmosfere, havaya sahip olmakla kalmıyordu; aynı zamanda buradaki Cennetsel Enerji de oldukça kalın ve güçlüydü. Bu sayede burada yaptıkları eğitim herkes için çok daha hızlı ve etkili oluyordu; bu özellikle de düşük yetişimli Cennetsel Cevher Ustaları için geçerliydi.

Shangguan Longyin'in sözü sayesinde yemek ve konaklama masrafları da yoktu, bu sayede Lin TianAo'nun önderliğindeki takımın kalanı, yerleşerek sessiz sakin bir şekilde Zhou Weiqing'i bekleyebiliyordu.

Cennetsel Cevher Turnuvasına katılmak Fei Li Mücadele Takımının her bir üyesine büyük bir ilerleme katmıştı. Yoğun savaş tecrübesinin, yetişimin ve bahiste kazandıkları paranın yanı sıra, ikişer adet Zong Aşaması Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni de elde etmişlerdi ki bu yüzlerine koca bir gülümseme yerleştirmeye yeter de artardı bile. Zhou Weiqing'in hepsine verdiği birer parşömenin üzerine, bir de Şampiyon takım olarak aldıkları birer set Zong Aşaması Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni vardı ve bunu kendi istekleri doğrultusunda Birleştirilmiş Ekipman Tesisinden seçmişlerdi.

Yetişim seviyeleri gerekliliği karşıladığında, tüm Fei Li Mücadele Takımının gücü yepyeni bir seviyeye ulaşacaktı.

...

37 gün sonra.

Bakımsız ve berduş halde ine dönen Zhou Weiqing'in görünüşü fazlasıyla şok ediciydi. Karga onu ilk bakışta tanımamıştı ve neredeyse tekmeleyerek inden gönderecekti.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin