Tüm seyirciler Küçük Dört'ün ölmesini beklerken hiç beklenmeyen bir mucize gerçekleşti.
Küçük Dört'ü içeren buz küpü, Han Bing'in üç yard yakınına düşüyordu ve Han Bing'in buna karşı hiçbir korunması yoktu. Buz küpü yere değdiği andaysa hiç beklenmeyen bir şey yaşandı.
Gümüş ışık. Han Bing'i şok edecek şekilde gümüş bir ışık görüldü. Her şey çok hızlı yaşanmıştı, buz küpü ne olduğu anlaşılamadan buz konisi tarafından delindi. O noktada Han Bing Küçük Dört'ün artık buz küpünün içinde olmadığını görebilmişti.
Han Bing boynunda garip bir soğukluk hissetti, bunu bir ısı ve yapışkan bir his takip etti.
Hiçbir acı duymadı, ama her gün buzla uğraşıp soğuğa karşı bağışıklığı olan genç, bir soğukluğun kendisini sarmaladığını hissetmişti.
Küçük Dört buzun içinde değilse neredeydi? Han Bing'in arkasında garip bir pozisyonda donmuş haldeydi.
Kanatları ortadan kalkmıştı, elinde kısa bir bıçak tutuyordu. Küçük Dört'ün ifadesi çirkindi, durdurulamayacak bir şekilde harekete geçmişti.
Han Bing'in boynundan yoğun kırmızı kanlar akmaya başlamıştı, soğuk havayla buluşan kanları garip bir görüntü takip etti.
Han Bing'in ensesinden dökülen kanlar yere dökülemeden kırmızı buz şekilleri almaya başladı, *ding* *ding* *ding* sesleriyle donuyor, kırılıyorlardı. Boynunda uzun bir kesik vardı, nefes borusu ve şahdamarı kesilmişti.
Orada sabit bir şekilde duran Han Bing'in gözlerinde çaresizlik yoktu, ne olduğunu bile anlamamış gibiydi. Olayı idrak ettiğindeyse karanlık çoktan kendisini işgal etmişti, artık düşünecek gücü yoktu.
Han Bing ölene dek ne olduğunu anlamadı, onu öldüren kendisine fazla güvenmesi olmuştu. Dondurulmuş Fedakarlık Yeteneğini saldığında kendisini korumayı ihmal etmişti. Ona göre 4-Cevherli Küçük Dört'ün hiçbir kurtulma şansı yoktu.
Küçük Dört suyu saldığında planının devamı zihninde oluşmuş haldeydi. Elementsel Cevher Niteliği Uzaysal Nitelikti, Uzaysal Nitelik de bir şeyleri izole etme konusunda en iyi seçimdi. Saldığı suya yoğun miktarda Uzaysal Nitelikli Cennetsel Enerji aktarmıştı, böylece bedenine buzun içerisinde hareket edecek alan bırakmıştı; Birleştirilmiş Kanatlarının da korumasıyla, donmuş olmasına rağmen, birazcık hareket etme imkanı kalmıştı.
Ve tam küp yere düşmek üzereyken uzun zamandır sakladığı Göz Kırpma Yeteneğini kullanmıştı. Bu esnada küçük bıçağını da çıkarmış haldeydi.
Esas planına göre Han Bing'e bir kez saldırıp hemen teslim olacaktı. Sonuçta ölmek istemiyordu ve hiç enerjisi kalmamıştı. Ama saldırısını gerçekleştirdikten sonra sahneden atlamasına gerek kalmadığını fark etti.
Saldırının Han Bing'in korumasız boynuna ulaşmasını beklemiyordu. Böyle bir sonucu hayal dahi edemezdi. Eğer Han Bing birazcık dikkat etmiş olsaydı, mavi ışık kalkanıyla bile bu saldırıdan kurtulabilirdi.
Ne yazık ki bu dünyada olan olurdu, hiçbir şeyin geri dönüşü yoktu. Hayat böyleydi; insan ufacık bir dikkatsizlikle canından olabilirdi.
"Han Bing!!" Dan Dun Mücadele Takımı Dinlenme Evinden yoğun ve acı bir çığlık duyuldu ve bunu sahneye ilerleyen kırmızı bir ışık takip etti.
Kırmızı üniforma, kırmızı saç, inanamaz bir ifade. Genç kız sahneye çıkıp Han Bing'in önünde belirdiğinde sağ elini hızlıca gencin boynuna götürdü, damarları mühürleyecekti, diğer eliyle de yarayı kapatıyordu.