Onun İçin Öylece Ölmek... (2)

152 27 0
                                    

Katılaşmış Ejder Ruhu, ekstra enerjinin bir kısmını, canlandırmak için Zhou Weiqing'in bedenine göndermişti ve bunun ona çok iyi gelmesi gerekiyordu.

Ne yazık ki Zhou Weiqing sıradan bir Cennetsel Cevher Ustası değildi. Halihazırda Karanlık Şeytan Tanrı Kaplanının kanına sahipti ve bu yüzden başı belaya girmişti.

Katılaşmış Ejder Ruhunun gönderdiği enerji bedenini ısıtmış ve Karanlık Şeytan Tanrı Kaplanının enerjisini hareketlendirmişti. Bir işgal hisseden Karanlık Şeytan Tanrı Kaplanı kanı buna nasıl izin verebilirdi ki? Ve böylece iki soyun ve kanın mücadelesi başlamıştı.

Eğer Karanlık Şeytan Tanrı Kaplanının gücü olmasaydı, Zhou Weiqing belli bir sıcaklık hisseder ve şaşırtıcı bir şekilde güçlü bir kazanım elde ederdi. Ne yazık ki bu olmamıştı ve yaşananlar fazlasıyla karmaşıktı. Katılaşmış Ejder Ruhu ve Karanlık Şeytan Tanrı Kaplanının gücü eşitti ve bu çarpışma, Weiqing'in bedeninin bir savaş alanı muamelesi görmesiyle devam etmişti. Tamamen zıt iki gücün, sıcağın ve soğuğun mücadelesi ne kadar iyi bir etki doğurabilirdi ki?

Bu, Zhou Weiqing için büyük bir problem yaratmıştı ve kritik tehlike anında yeni bir Ölüm Akupunktur Noktası açmanın eşiğindeydi.

Tam da Shangguan Fei'er'in tahmin ettiği gibi inanılmaz bir acı içerisindeydi, hiç bu kadar kötü olmamıştı. Ne yazık ki bedenini kontrol edemese de zihni açıktı, her şeyi hissedebilir haldeydi.

Shangguan Fei'er'in yaptığı her şeyi görmüş ve tüm sözlerini işitmişti. Kızın ona dokunarak ağır bir şekilde yaralandığına ve hissettiği acıya şahit olmuştu. Ama Shangguan Fei'er, buna rağmen ona sımsıkı sarılmayı bırakmamıştı.

Kalın Cennetsel Enerjisi Zhou Weiqing'in bedenine girmiş ve acıyı ciddi oranda azaltmıştı. Ama bu hamle, onun yaşam gücünün yoğun oranda azalmasına ve titremeye başlamasına yol açmıştı.

Yo... Fei'er... dur... bırak beni...

Zhou Weiqing kalbinden bu çığlıkları atıyor olsa da dudaklarından hiçbir şey dökülemiyordu.

Fei'er ölecek... Fei'er ölecek. Zhou Weiqing, beyninin patlamak üzere olduğunu hissediyordu. Şu anda kendinden ve bedenindeki enerjiden nefret ediyordu. Shangguan Fei'er kendisine sarıldığında ve her şeyden vazgeçmiş olduğunu söylediğinde kalbi erimişti.

Şu anda tek isteği, Fei'er'in kendisini bırakması ve acı çekmekten kurtulmasıydı.

Ruhundaki delici acı, bedenine de etki ediyordu. Ölüm Akupunktur Noktalarının on altı enerji anaforu deli gibi dönüyor ve iki soyun çarpışmasına uyum sağlamaya çalışıyordu. Ne yazık ki bu, yangına bir bardak suyla müdahale etmeye çalışmak gibiydi, bir denge sağlamak ve Zhou Weiqing'in ölmesini engellemekten öteye gidemiyorlardı.

Zhou Weiqing'in kalbi çığırından çıkmıştı. Ve Shangguan Fei'er'i kurtarmak için tamamen delice bir şey yapmaya karar verdi.

Bedenini kıpırdatamıyor olsa da iradesiyle içindeki enerjiyi etkileyebileceğini biliyordu. Shangguan Fei'er'i kurtarmak için bedeninin kontrolünü bir anlığına da olsa geri kazanmak zorundaydı. Bunun için de vücudunda çatışan iki gücü durdurması gerekiyordu.

Şu anki yetişimiyle Cennetsel Enerjisinin tam kontrolünü kazanması imkânsızdı ve bunun farkındaydı. Bu yüzden sonraki hamlesi cesurca oldu, hatta intihara meyilliydi demek de mümkündü.

Zhou Weiqing, kendisini korumakta olan on altı enerji anaforundaki tüm Cennetsel Enerjiyi çekti. Tüm iradesiyle topladığı enerjileri doğruca 17. Ölüm Akupunktur Noktasına yönlendirdi.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin