Beş Büyük Aziz Arazi (3)

244 35 1
                                    

Cai Cai, konuşmasının bu noktasında durup hafifçe iç çektikten sonra devam etti: "Başlangıçta, her imparatorluğun ilk 4e girip plaket alma şansı vardı. Ne yazık ki, zaman geçtikçe, diğer 4 Büyük Aziz Arazi de Cennetsel Cevher Adasına girmenin önemini kavradı. Bu yüzden, doğrudan kendi takımlarıyla katılmaya utansalar da, İmparatorluklarla işbirliği yaptılar, hatta pek çok genç, göz kamaştırıcı Cennetsel Cevher Yetenekleri geliştirdiler. Ve bu metotla, kendi Cennetsel Cevher Plaketlerini aldılar. Bunun tek istisnası Batının En Şeytanı, onlar Şeytani Nitelik yüzünden karanlıklarda gizlenmek zorunda, bu yüzden Cennetsel Cevher Adasına girmeyi deneyemiyorlar. Yani Turnuvadaki ilk 3ün, 3 Büyük Aziz Araziye ait olduğu söylenebilir. Kalan İmparatorluklarınsa mücadele edebileceği tek bir nokta var. Üstelik, ZhongTian İmparatorluğunun takımı da aşırı güçlü. Ne yazık ki bizim Fei Li İmparatorluğumuz son yetmiş yılda tek bir Cennetsel Cevher Plaketi bile alamadı, yüksek bir fiyat ödeyerek satın almamız dahi mümkün olmadı."

Zhou Weiqing sonunda neler olup bittiğini anlayarak tereddütlü bir şekilde sordu: "Müdürüm, benim de bu Cennetsel Cevher Turnuvasına katılacağımı mı söylüyorsunuz?"

Cai Cai dudaklarını bükerek konuştu: "Sen yalnızca 3-Cevherli yetişim seviyesindesin, doğal olarak esas bir takım üyesi olarak katılamazsın, ancak yedek üye olabilirsin. Buna karar verecek gücüm var. Her İmparatorluğun takımı 8 üyeyle kısıtlanır, 5i asıl üye, 3ü de yedek üyedir. Tabii ki 5 asıl üye Cennetsel Cevher Ustası Akademisinden gelecek, yedek üyeler ise Fei Li İmparatorluk Ailesi Akademisinden seçilecek. Ana sebep onlara yardımcı olmak değil, kuvvetli öğrencilerimizin değerli tecrübeler edinmesini sağlamak. Bu üç kişi zorlu şekillerde seçilir ve bu avantajı elde ettiğin için çok şanslısın. Aslında Cennetsel Cevher Adasına girme şansı elde etmemiz çok zor, ama yalnızca kıymetli ve güçlü Cennetsel Cevher Ustalarının Turnuvadaki büyük savaşlarını izlemek bile gelecekteki eğitimleriniz ve yetişimleriniz için büyük katkı sağlayacaktır. Aynı zamanda seni birkaç aylığına gözlerden uzak tutmak için de iyi bir bahane olacak, döndüğün zaman da, bir yedek olarak bile olsa Cennetsel Cevher Turnuvasına katılmış olduğun için elde edeceğin statü seni korumaya yetecektir."

Cai Cai'ye bakan Zhou Weiqing'in ifadesi bir nebze değişti. Bir pişmanlık hissetti, Müdürüne saygısızlık ettiği içindi bu pişmanlık. Yalnızca iki kez konuştuğu Müdürün ona böyle bir plan sunmasını hiç beklemezdi. Cennetsel Cevher Turnuvasına gidip böylesi kuvvetli dövüşleri izlemek kesinlikle ona muazzam bir katkı sağlayacaktı. Üstelik, bir yedek olacaktı, muhtemelen dövüşmesi gerekmezdi, yani tehlikeye de girmezdi. Böyle bir mevki Fei Li Askeri Akademisi için oldukça kıymetli olmalıydı ve bu yer ona verilmişti, daha yeni başlamış bir birinci sınıf öğrencisine.

"Müdürüm, teşekkür ederim." Zhou Weiqing bu sözler eşliğinde çok samimi bir şekilde Cai Cai'nin önünde eğildi.

Cai Cai'nin ağzı sonunda hafif bir gülümsemeyle kıvrılabildi ve şöyle dedi: "Çabalarımı anlamış olman güzel. Seninle birlikte göndereceğimiz yedekler, kız arkadaşın ve Ye Paopao. Sonuçta okuldaki herkes seni ve Shangguan Bing'er'i tanıyor, onun da seninle gelmesi daha güvenli olur. Geri döndüğünüzde de derslere yetişebilmek için ekstra eğitimler alırsınız. Unutma, Ye Paopao küçük grubunuzun lideri olacak, sonuçta o öğrencilerimiz arasındaki en güçlü kişi. Ayrıca, kendini tutsan iyi edersin, gidip Cennetsel Cevher Akademisi öğrencileriyle kapışarak akademimizin yüzünü düşürme. Anlaştık mı?"

Zhou Weiqing sırıtarak cevap verdi: "Aslında belaları başıma ben açmıyorum, kimse bana bulaşmadıkça, ben de sıkıntı çıkarmayacağım."

Cai Cai sinirli bir humphlamadan sonra devam etti: "Bu kadar saçmalamak yeter, seni tanımadığımı mı sanıyorsun? Neyse, artık gidebilirsin. 3 gün sonra Cennetsel Cevher Turnuvası için ayrılacaksınız. Önümüzdeki bu üç günde akademide kalsanız iyi edersiniz. Akademi topraklarından ayrılmayın, üç gün sonra da doğrudan Cennetsel Cevher Ustası Akademisine gönderileceksiniz."

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin