Zhou Weiqing başını sallayarak cevap verdi: "Ben de bilmiyorum, bekleyip göreceğiz. Ne yazık ki dar görüşlü insanlarla yüzleşmek zordur derler. Eğer Shen Bu acınası bir karakterse Tabur Komutanlığını unuturuz, hatta daha kötüsü bile yaşanabilir. Ama sorun değil...Burada tutunamasak da...koskoca kuzey sınırında yerleşecek başka bir yer buluruz herhalde."
Shangguan Fei'er kikirdeyerek cevap verdi: "En azından sen işe iyi tarafından bakabiliyorsun. Sana hemen abartmanı kim söyledi ki zaten. Güya dikkat çekmeyecektin ama sahneye adımını attığın anda hepsini unuttun. Bölük Lideri olarak kalsan ne olurdu, başın belaya mı girerdi? İşte bunlar hep fazla aceleci davranmanın sonuçları."
Zhou Weiqing kafasını kaşıyıp pis pis gülerek Shangguan Fei'er'e baktı: "İlk defa bu kadar anlamlı konuşuyorsun."
Shangguan Fei'er sinirli bir yanıt verdi: "Ne demek istiyorsun?! Yeni bir ders daha almaya can atıyorsun herhalde? Hala bana bir dövüş borçlu olduğunu unutma!"
Zhou Weiqing humphlayarak cevap verdi: "Sen de bana yirmi şaplak borçlu olduğunu unutma!"
"Sen..." Shangguan Fei'er'in sinirden nefes alış verişi düzensizleşmişti. Bir anda vücudunu çevirerek şöyle dedi: "Hmph, vur o zaman, vur hadi de dırdırın sona ersin."
Kızın sıkı kalçalarına bakan Zhou Weiqing, beynine kan sıçradığını hissederek gergin bir şekilde sordu: "Sahiden vurayım mı?"
Shangguan Fei'er hiçbir şey söylemedi, yalnızca tripli bir ses çıkarmakla yetindi.
Zhou Weiqing elini kaldırdı ve bir rüzgar sesi eşliğinde Shangguan Fei'er'in poposuna doğru indirmeye başladı. Kızın o anki gerginliğini hissedebiliyordu.
*Pak*
Sese ve başlangıç hızına rağmen darbe yumuşak olmuştu. Zhou Weiqing'in avcu acı vermemişti. Bir darbeden çok okşamayı andırıyordu.
Beklediği gibi bir acı hissetmeyen Shangguan Fei'er, bedenini rahatlatırken kendi kendine düşündü: En azından bu keratada biraz vicdan var, bana vurmaya kıyamadı.
Kızın bedenini rahatlatması Zhou Weiqing için bambaşka bir tecrübeydi. Eli Shangguan Fei'er'in şekilli poposuna indiğinde o yumuşaklığı, kadifemsi tendeki akıcılığı, üzerindeki kıyafetlere rağmen hissedebilmişti. Kalçaların rahatlayışı da onun o yuvarlaklığı ve yumuşaklığı sindirebilmesine imkan tanımıştı... Böylesi bir his insanın kalbini gıdıklıyordu. Ve bu ruh haliyle, vurmaya kıyamadığı için kaldırmayı düşündüğü elini bir çimdikleme pozisyonuna getirdi...
Shangguan Fei'er ürperdi ve o şeytani ellerden kaçabilmek için bir adım ilerledi. "Sen..." Aniden dönen kız, Zhou Weiqing'e dik dik bakıyordu. Ama o iri, sulu gözlerde hiç öfke yoktu.
"Daha sadece bir kez vurdum..." Zhou Weiqing hemen kendisini sakinleştirdi ve utancını gizledi. Sonuçta Shangguan Fei'er onun baldızıydı, ona nasıl böyle dokunabilirim diye kendisini azarlamaya başlamıştı.
"Seni pis düzenbazl!" Shangguan Fei'er sonunda sinirlenmiş ve Zhou Weiqing'in sağ elini kavramıştı.
Zhou Weiqing hiç karşı çıkmadı; sonuçta hata etmişti ve bu fizik sayesinde kızın kendisini birazcık hırpalamasında sakınca yoktu.
Ama kız onu her zaman yaptığı gibi fırlatmamıştı. Elinin arkasında ani ve keskin bir acı hisseden Weiqing, Fei'er'in elini ısırmış olduğunu fark etti!
"Eerr... Köpek misin sen?!" dedi Zhou Weiqing acı içinde.
"Hmph! Ne olmuş seni ısırmak istediysem!" Shangguan Fei'er, sıkılı dişlerinin ardından konuşmuştu.