Ooops! Alay Komutanını Dövdüm! (1)

165 29 0
                                    

Morlu kız, sinirli bir humph eşliğinde yanıtladı: "İsmim Shen Bu. Hazırsan nezaketi bırak da başlayalım." Bu laftan sonra da yeniden hakem rolünü üstlenmiş olan Bölük Liderine delici bir bakış attı.

"... ... Başlasın. Mücadele başlasın." Zavallı Bölük Lideri içinden acı çığlıklar atmakla meşguldü. Ama Shen Bu'nun bakışlarını hissedince mücadelenin başladığını anons edip kenara çekilmek zorunda kaldı.

Düello Köşesindeki atmosfer oldukça sessiz ve garipti. Shen Bu'nun sahneye çıkışı herkesi susturmuştu. Nefes alış veriş sesleri dışında çıt çıkmıyordu.

Bölük Liderinin anonsu duyulduğu saniyede Shen Bu'nun bedeninden yükselen delici aura, Zhou Weiqing'i işgal etmey e başladı.

Yoğun bir baskıyla işlenmiş öldürme güdüsü, Zhou Weiqing'in ruhunu zorluyordu.

Zhou Weiqing'in yüzünde şaşkın bir ifade belirmişti. Shangguan Fei'er, Zhan LingTian, Küçük Şeytan Shen gibi pek çok Büyük Aziz Arazi öğrencisiyle dövüşmüştü. Ama hiçbiri, karşısındaki Shen Bu kadar yoğun ve güçlü bir his yaşatmamıştı.

Bu, Shen Bu'nun diğerlerinden daha güçlü olduğu anlamına gelmiyordu. Daha ziyade diğerlerinin sahip olmadığı bir auraya sahip olduğunu anlatıyordu. Bunun sebebi de savaş alanındaki tecrübeleri olmalıydı.

Yalnızca savaş alanındaki alevlerin ve kanların içerisinden geçen biri böyle yoğun bir auraya sahip olabilirdi. Ayrıca bu kızın karşısında tüm gücünü kullanabilmek, her rakip için zor olurdu.

Taraflar henüz çarpışmamıştı ve Zhou Weiqing, temkinli bir şekilde Shen Bu'ya bakıyordu. Şeytani Değişim kabiliyeti sayesinde Shen Bu'nun yoğun varlığından korkmuyordu. Ama Şeytani Değişime girmediği müddetçe kızınkine benzer bir baskı yayamayacağı da kesindi. Shen Yi'nin Shen Bu'ya denk olma ihtimali yoktu. Zhou Weiqing, Düello Köşesine geldiğinden beri ilk defa tehdit edici bir rakiple karşılaşıyordu.

Kızın yoğun aurasına eşlik eden 6 set Cennetsel Cevheri belirmişti. Cevherler, Shen Yi'ninkilerle tıpatıp aynıydı; Çeviklik Ejdertaşı Fiziksel Cevher ve Yıldız Yakut Ateş Nitelikli Elementsel Cevher.

6-Cevherli bir Cennetsel Cevher Ustası. Zhou Weiqing'in gözbebekleri kısılmıştı. 4-Cevherli haliyle, Şeytani Değişimini, Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmanını ve diğer Niteliklerini kullanmadan Üst Seviye Zun Aşaması bir rakibi yenebilir miydi? Cevabı içten içe biliyordu: Çok zor olacaktı.

Ama çok zor demek imkansız demek değildi ve denemeden bilemezdi! Zhou Weiqing'in karakteri daima daha zor şeylerle yüzleşmeye açıktı, özellikle de ölüm tehlikesi yoksa. En kötü senaryoyla teslim olur ve bir Bölük Lideri olarak devam ederdi. Diğer Niteliklerini ve Birleştirilmiş Ekipmanını göstermesi fazla dikkat çekmesine yol açar ve planını etkilerdi. Bu yüzden Rüzgar Niteliğiyle şansını denemeye karar vermişti.

O anda Shen Bu harekete geçti. Hareketleri net bir şekilde görünmüyor, bedeni yere yakın bir şekilde kayarak ilerliyordu ve göz açıp kapayıncaya dek Weiqing'in önünde belirerek avcunu kafasına uzatmıştı.

Zhou Weiqing net olarak göremese de ne olduğunu anlamıştı. Kızın bu ilerleme şeklinin altında güçlü bacak kasları ve kontrol gerektiren hareket becerileri olmalıydı.

Shen Bu herhangi bir Yetenek kullanmamış olsa da Zhou Weiqing'e uzattığı avcu devasa bir balta etkisindeydi. Üstelik vahşi aurasının aldığı değişim de dikkat çekiciydi. Shen Bu, yüzeysel olarak öfkeli görünüyor olabilirdi ama harekete geçtiğinde son derece sakin ve dikkatli davranmıştı. Bu genç kızın iradesi savaş alanında pekişmişti, tabii kararlılığı ve sertliği de.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin