Güçlü Küçük Cadı (1)

178 32 0
                                    

Xiao Yan 5-Cevherli, güçlü bir Cennetsel Cevher Ustasıydı ve bu Yeteneği kullanmak için canını son damlasına kadar harcamıştı, yani bu yeteneğin gücünü tahmin edebilirdiniz. Koca bir Cevher fazlasına sahip olan bu siyah giyimli kız bile bu saldırıdan kolaylıkla kaçınamazdı. Sonuçta Xiao Yan'a bunu öğreten kişi, Tüm Fei Li İmparatorluğunun en güçlü Cennetsel Cevher Ustasıydı, Kral Aşamasıydı!

Xiao Yan, Cennetsel Cevherlerini saldığında, Fiziksel Cevherlerin rengi Elementsel Cevherlerinkini tarafından gölgede bırakılmıştı. Ateş Nitelikli bir Cennetsel Cevher Ustası olarak, Elementsel Cevherleri kör edici Kırmızı Yıldız Yakutlarıydı. Sıradan Kırmızı Yakutlara nazaran daha parlaklardı, dış çizgilerinde eşsiz kırmızı yıldız çizgileri vardı, bu ismi almaları boşuna değildi.

Beş Kırmızı Yıldız Yakut patlamak üzere görünüyordu, anka kuşunun arkasında alevlerle yükseliyor ve zaten sıcak olan havanın derecesini arttırmaya devam ediyorlardı.

"Mavi *Hibiscus Mutabilis yağmuru!" Siyah giyimli kız siyah-gri bıçağıyla birlikte atılırken hafif bir şekilde bağırmıştı.

*#Hibiscus Mutabilis: Yol hatmisi,hint gülü vb şekillerde adlandırılan bir çiçek cinsi.

İri bir Hibiscus Mutabilis, parlak mavi bir ışıkla birlikte kızın arkasında belirdi, mavi ışıkla birlikte küçük yağmur damlaları şekli aldı, narin görünüşüne rağmen zaman geçtikçe sıcaklık artışı azalmaya başlamıştı.

*Weng*

Yüksek bir ses, garip bir manzaraya eşlik etti, kalın ateşler sayısız mavi ışık yığınıyla birleşerek kıza doğru uçmakta olan anka kuşuyla birbirlerine dolaştılar.

Anka kuşlarının saf enerjiden yapıldığı ve inanılmaz yüksek sıcaklıklara sahip oldukları bilinirdi! Yine de o anda, kırılgan görünümlü mavi ışıklar tarafından durdurulmuştu işte! Aynı anda, siyah giyimli kızın gri bıçağı da öne atıldı.

Parlak ışık genişledi, anka kuşu sayısız parıltılar saçıyordu. O saniyede mavi Hibiscus Mutabilis yavaşça ortadan kayboldu.

"Resmen bana karşı Hayatın Alevlerini kullandın! Küçük Cadı sinirleniyor!" Siyah giyimli kız dudaklarını büktü, tüm kişiliği ortaya çıkmıştı.

Az önce Xiao Yan'ın saldığı Hayatın Alevleri yeteneği, bir yandan da Ayyaş Bao'nun 'Parlak Işık - Cennet ve Dünya' Yeteneğiyle bütünleşmişti. Kendisine Küçük Cadı diyen siyah giyimli kız oldukça güçlü olsa da, böyle bir saldırı onun bile enerjisini etkilemeye yetmişti.

Ancak Xiao Yan'ın bayılmasıyla, Fei Li Mücadele Takımı için de durum kötü bir hal almıştı. Şu anda ayakta durabilenler Lin TianAo, Küçük Dört, Shangguan Bing'er ve Karga'ydı.

Ne yazık ki Küçük Cadı'nın sise dönebilme özelliği vardı, yani fiziksel saldırılar ona karşı pek işe yaramıyordu. Kimse takımlarının sonunun bu şekilde geleceğini beklemiyordu. Üç günlük sıkı mücadeleler esnasında Cennetsel Canavarlara karşı direnmişlerdi, ama şimdi bu küçük kızın ellerinde ölme ihtimalleri vardı.

Siyah sis bir kez daha toplandığında hedefi Lin TianAo oldu. Gri bıçak siyah sisin ortasında görünüp kaybolarak ilerledi, rakibinin zayıf bir anını kolluyordu.

Lin TianAo ise sakinliğini korudu, yüzü durağandı. Beşli- Birleşim Kalkanı Seti yere yerleşmiş ve 5 Elementsel Cevheri soketlenmişti, kalın, taşımsı bir zırhla kendisini koruyordu.

Lin TianAo bir anda, beklenmedik bir şekilde gözlerini kapattı. Hiç tereddüt etmeden, koca kalkan havada dans etmeye başladı, ayakları da yavaşça hareket etti ve sakin bir şekilde Küçük Cadı'nın saldırısını karşıladı.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin