Katılaşmış Ejder Ruhu ve Yerin Kulbu Olmayışına Nefret Seti! (1)

170 30 0
                                    

Zhou Weiqing doğruca önlerine gitmedi. Onların yalnızca Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustaları olmakla kalmayıp aynı zamanda aşırı güçlü Cennetsel Cevher Ustaları olduğunun da farkındaydı. Onları kızdırmak mantıklı bir davranış olmazdı.

Cennetsel Enerjinin on beşinci aşamaya geçişi yüzünden Zhou Weiqing'in kıyafetleri hala terden sırılsıklamdı. Şu anda oldukça rahatsız hissediyordu ve Shangguan Longyin onu doğruca buraya getirdiği için üzerini değiştirme fırsatı bulamamıştı.

Buraya geldikten sonra işleri aceleye getirmesine gerek yoktu. Çevresine bakarak tuvalete benzeyen bir yer buldu ve hızlıca oraya yöneldi.

Orada tahmin ettiği gibi büyük bir şişe temiz su vardı ve sevgili Zhou Küçük Şişmanımız hızlıca kendisini temizlemeye başladı. Sonra da Uzaysal Kolyesinden çıkardığı temiz bir set kıyafeti giyerek yenilenmiş bir şekilde çıktı. Tembelce gerindi, hala tartışmalarının ortasında olan üç Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustasını rahatsız etmeden yere oturarak sessizce yetişime başladı.

Az önceki ilerlemesi daha öncekilerin çoğundan kolay olmuştu, ama Ölümsüz İlahi Teknik bilinene ve bizzat cennetin kendisine karşı koyan bir yöntemdi, haliyle aşama kaydetmek ona içsel yaralanmalar getirmiş, direncini azaltmıştı. Üstelik Zhou Weiqing'in Cennetsel Enerjisinin de çoğu dışarı çıkmıştı ve dinlenip yenilenmek için iyi bir fırsat bulmuştu. Düşünme şekli oldukça basitti; üç Ustadan en iyi şekilde eğitim alabilmesi için kendisinin de en iyi formunda olması gerekiyordu.

"Haha... küçük velet... cidden bayağı sakinsin!" Çınlayan gürültülü ses, Zhou Weiqing'i yetişiminden uyandırdı.

Kafasını kaldıran Weiqing, üç Ustanın tartışmayı bitirip kendisine bakmaya başladığını fark etti. Şaşırtıcı şeyse, ikisini tanıyor oluşuydu!

İlki, Altın Tüylü Öteki Yeşim Çimini büyütmesine yardım ettiği Wei Yang isimli yaşlı kadındı. Kadın ona şu anda Zhou Weiqing'in parmağında takılı olan yüzüğü armağan etmişti.

Az önce konuşan kişiyse Wei Yang'la aynı gün tanışmış olduğu mor cüppeli yaşlı adam Ye Ruichen'di. Şu anda Zhou Weiqing'e hararetli bakışlar atmaktaydı.

İkisinin arasındaysa beyaz saçlı ve sakallı yaşlı bir adam daha vardı. Wei Yang ve Ye Ruichen'e kıyasla en az yirmi yaş daha büyük görünüyordu, bir ayağı çukurda gibiydi. Ancak parlak gözlerinin içerisinde derin bir bilgelik yattığı belliydi.

Zhou Weiqing eğilerek saygılı bir şekilde selam verdi: "Bu Genç Zhou Weiqing, üç Muhteşem Kıdemliyi selamlar."

Wei Yang hafifçe gülümseyerek karşılık verdi: "Küçük dostum, yeniden buluştuk. O günden sonra özellikle seni araştırdım ve Cennetsel Cevher Turnuvasına katılmakla kalmayıp bir de Cennetin Yayılma Sarayıyla takas yaptığını duydum. Üç Efsanevi Set parçası...ufaklık, cidden iştahın açık!"

Zhou Weiqing içten bir kahkahayla karşılık verdi: "Tabii ki ben de karşılığında yeterli bir bedel ödedim! Aksi takdirde Cennetin Yayılma Sarayı böyle bir takası neden kabul etsin? Üstelik siz üç Kıdemlimin de işine yarayacak."

Wei Yang ona ilgili bir şekilde bakarak sordu: "Oh? Söyle bakalım neymiş bize faydası?"

Zhou Weiqing cevap verdi: "Üç Kıdemlim de Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustası, ayrıca dünyanın tepesinde oturduğunuza hiç şüphe yok. Siz üç Kıdemliyi etkileyebilecek iki şey olmalı... Nadir materyaller ve nesillerce aktarılan eşsiz Birleştirilmiş Ekipman Dizaynları. Bu kez sizden isteyeceğim üç Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmanın dizaynlarını ben sağlayacağım. Bu Efsanevi Set dizaynları kesinlikle üç Kıdemlimin zaman, çaba ve ruh olarak tasarruf etmesini sağlayacak. Üstelik başka bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustasının dizaynını incelemenin size ilham vereceğine eminim."

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin