Katılaşmış Ejder Ruhu ve Yerin Kulbu Olmayışına Nefret Seti! (3)

178 33 0
                                    

Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustaları ve güçlü Cevher Ustaları olarak, Lin TianAo'nun yetişiminin Zhou Weiqing'ten çok daha yüksek olduğunu fark etmişlerdi. Fei Li Mücadele Takımı lideri olduğu için kapasitesinin ve yeteneklerinin belli bir yola bağlı olduğu ve Fiziksel Cevherlerinin çoğunun Birleştirilmiş olduğunu da tahmin edebiliyorlardı. Bu noktada ona bir Efsanevi Set giydirmek için çok geçti. Bu yüzden ona özel tasarlayacakları dizayn 'sıradan' bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman olacaktı. Üç Ustanın yeteneğiyle tek bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman dizaynı yaratmak göreceli olarak kolaydı. Bu sebeple Ye Ruichen, önce Lin TianAo'nun işini bitirip sonra Zhou Weiqing'in Efsanevi Set parçalarına geçmeyi planlamıştı. Onlar için bu daha önemli bir görevdi. Yalnızca üç parçanın dizaynına sahip olmalarına rağmen, bu dizaynlar onlara ilham sağlamaya yeterdi.

"Weiqing, bu Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni ödülü senin olmalı. Bunu kabul edemem." Lin TianAo kararlılığını toplayarak ciddi bir şekilde böyle söyledi. Onun için bu sözleri sarf etmenin, böylesi bir teklifi reddetmenin çok zor olduğu bilinmeliydi. Zhou Weiqing gibi saf bir yeteneğe, Şeytani Değişime, sayısız Niteliğe sahip değildi, bir Birleştirilmiş Ekipman Ustası da değildi. Zhou Weiqing'in az önem verdiği şeyler bile Lin TianAo'nun tecrübe süzgecinden geçerek önemli görünüyordu.

Zhou Weiqing, elini Lin TianAo'nun omzuna koyarak onu susturdu. "Lider, bu kadar yeter. Biz Turnuvaya senin liderliğinde girdik. Belki biraz daha yüksek katkıda bulunmuş olabilirim, ama sen olmasaydın, ya da takımdan herhangi biri olmasaydı ilk dörde giremezdik. Sen Mücadele Takımımızın direği ve ruhusun. Bunu kesinlikle hak ettin. Üstelik bu konuda benimle münakaşa etmeye kalksan da çoktan bağlandığımızı unutma. Hem ben şu anda 3-Cevherliyim ve 2 Birleştirilmiş Ekipmanım var; Cennetin Yayılma Sarayıyla da bir takas gerçekleştirdim ve bu üç Usta benim için üç Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni yaratacak, onları kullanabilmem de uzun süre alacak. Bu yüzden, Lider, nazik davranmana gerek yok. Hak ettiğini al, bu ödüle benden daha çok ihtiyacın var."

Fei Li Mücadele Takımındaki hiç kimse Zhou Weiqing ve Cennetin Yayılma Sarayı arasındaki takastan haberdar değildi, yalnızca Tian'er biraz bilgi sahibiydi. Üç Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Parşömenini işiten Lin TianAo'nun gözleri yuvalarından fırlamak üzereydi. Burası Cennetsel Cevher Adasıydı tamam, ama Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri o kadar yaygın mıydı ki?!

İkilinin konuşmasını dinleyen Xing Tianyi onaylayarak başını sallarken, Wei Yang da hafifçe gülümsedi. Sabırsız Ye Ruichen'in bakışları bile yumuşamıştı.

Bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustası olarak en büyük umutları, en iyi Birleştirilmiş Ekipmanı araştırmak, dizayn edebilmek ve yaratabilmekti. Ancak aynı zamanda yarattıkları Birleştirilmiş Ekipmanların iyi karakterli insanlar tarafından kullanılmasını da isterlerdi. Zhou Weiqing ve Lin TianAo'nun birbirleri için Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmandan vazgeçebilecek oluşu da onların karakterini anlatmaya yeter de artardı bile. Üç Usta hiçbir şey söylememiş olsa da içten içe bu davranışları onaylamayı ihmal etmemişlerdi.

Lin TianAo hala tereddütlü olsa da, Zhou Weiqing onu öne iterek gizemli bir tonla şöyle dedi: "Yaşlı Ye, benim bu abim tek Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman alacak olsa da iş o kadar basit olmayacak. Heh. Abi, üç Ustaya mevcut Birleştirilmiş Ekipmanını göster."

Kendisi de bir Birleştirilmiş Ekipman Ustası olan Zhou Weiqing, Lin TianAo'nun Birleştirilmiş Ekipmanına devam etmenin ne kadar zor olduğunun farkındaydı. Onun Birleşim Set Kalkanına parça ekledikçe yenisini yaratmak zorlaşıyordu. Örneğin ilk kalkan yalnızca düşük seviyeydi, ikincisi orta, üçüncüsü yüksek ve dördüncüyle beşinci Büyükusta seviyesiydi.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin