Şişman Kedi, Tian'er! (3)

181 35 0
                                    

"Peki ya... Şişman Kediye dönüşmeye ne dersin. Önceden olduğu gibi beni takip edersin, kesinlikle kimseye söylemem, olur mu?"

Tian'er arkasını dönüp azarlarcasına cevap verdi: "Hmph, hala bana Şişman Kedi mi diyorsun? Bana zorbalık edebilmek için dönüşmemi istiyorsun, değil mi?!"

"Heh heh." Zhou Weiqing aptalca bir kahkaha attı. "En azından Şişman Kediyken sana alıştığım şekilde sarılarak uyuyabilirim! Sen böyleyken sana sarılırsam... heh... Kesinlikle çok yanlış şeyler yapmaya kalkabilirim."

"Sen..." Tian'er kıpkırmızı kesilerek vahşi bakışlar atmaya başladı. "Beni Bing'er'inle karıştırma, onun gibi sakin değilim ben. Hmph. Şu anki seviyenle seni kolayca indirebilirim!"

Zhou Weiqing kollarını rahat bir şekilde Tian'er'in omuzlarına yerleştirerek cevap verdi: "Sakin misin değil misin bilemem, ama tolerans seviyenin Bing'er'inkinden çok daha yüksek olduğuna eminim. Şişman Kedinin küçük poposuna defalarca dokundum, ama hiç kendini kaybetmedin."

Bu sözleri sarf ederek başına bela açacağını biliyordu ve sözler ağzından çıktığı saniyede Göz Kırpma kullanarak Tian'er'in uçan tekmesinden ucu ucuna kaçtı.

"Güzel Bayan Tian'er, Hata yaptım! Hadi gidelim. Bu çekici genç adam seni koruyacak." Zhou Weiqing, Göz Kırparak saklandığı ağacın arkasından kafasını uzatmış, sırıtarak özür diliyordu.

Tian'er'in tepkisi ve davranışı onu rahatlatmıştı. Tian'er'in kendisine beslediği birtakım hisler olduğu belliydi, bunu pek çok şekilde kanıtlamıştı. Yüzündeki buz gibi ifadeyse yalnızca roldü, Shangguan Xue'er'in özüne kadar işleyen soğukluğundan çok farklıydı.

Tian'er yüzünde karmaşık bir ifadeyle iri ağaca yürüyerek altına oturdu ve Zhou Weiqing'e bakarak "Buraya gel." dedi.

Zhou Weiqing ona temkinli bir bakışla karşılık verdi: "Yo... beni kandırmak için güzelliğini kullanıyorsun, değil mi?"

Tian'er sinirli bir yanıt verdi: "Ne kandırması! Aramızda bir uçurum olduğunu söylememiş miydin? Sana kendimden bahsedeceğim işte."

Zhou Weiqing ona şaşkınlıkla bakıyordu: "Sahiden de anlatacak mısın?"

Tian'er kafasını hafifçe sallayarak onayladı.

Zhou Weiqing hızlıca ağacın arkasından çıktı ve keyifli bir şekilde kızın yanına oturdu. Bu kez ondan faydalanmaya niyeti yoktu, aralarında ufak bir mesafe bırakmış, kızın konuşmaya başlamasını beklemişti.

Tian'er derin bir şekilde iç çekerek anlatmaya başladı: "Belki de seninle tanışmak kaderimin bir parçasıydı... eğitim olarak katlanmam gereken bir felaket."

Zhou Weiqing hemen araya girdi: "Ne demek felaket?! Şanslı bir romantik tesadüf demelisin bir kere! Böylesi yakışıklı, genç bir erkekle tanıştığın için onur duymalısın!"

Tian'er öfkeli bir şekilde karşılık verdi: "Eğer böyle saçma sapan şeylerle sözümü kesmeye devam edersen hiçbir şey anlatmayacağım!"

Zhou Weiqing hemen çenesini kapattı ve korkmuş gibi yaparak elini ağzına götürdü. O şakacı, sevimli bakış Tian'er'i neredeyse kahkahalara boğacaktı.

"Tahminlerin hemen hemen doğru, ben Cennetsel Kar Dağındanım ve kuruculara doğrudan kan bağıyla bağlıyım. Babam şu anki Cennetsel Kar Dağı Lordu, ayrıca dünyadaki en güçlü kişi, tüm anakaradaki tek Cennetsel Tanrı Aşaması Cevher Ustası."

Cennetsel Tanrı Aşaması. Bu kelimeler Zhou Weiqing'in kalbini düğümledi, bu üç kelime aşırı bir gücü ifade ediyordu. Cennetsel Tanrı Aşaması, Cennetsel Cevher Ustalarının tepe noktasıydı ve 12 Set Cevher, maksimuma yakın Cennetsel Enerji demekti. Şu anda dünyadaki en güçlü adam. Ne dominant bir unvandı sahiden de!

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin