Fei Li Mücadele Takımının diğer üyeleri de Yetenek Depolama Sarayından bir hayli etkilenmiş, kendilerine uygun Nitelikler hakkında yetkililerden bilgi almaya başlamıştı.
Zhou Weiqing, en sağdaki kapıya yürüyerek önündeki yetkiliye seslendi: “Merhaba, acaba bu ‘Diğerleri’ kapısının ardında Zaman Nitelikli bir Cennetsel Canavar mevcut mu?”
Grubu fark eden görevli, haliyle Fei Li Mücadele Takımını tanımıştı ve Cennetsel Cevher Turnuvasında ilk dörde girmeyi başardıkları için onlara yönelik tavrı çok saygılıydı. “Bir dakika bekleyin, hemen kontrol edeyim.”
Bu cümleden sonra elini kaldırarak kapıdaki iri mücevheri kaydırdı, mücevher soluk altın bir ışıkla parlarken üzerinde bir görüntü belirmişti.
Zhou Weiqing’in ağzı şaşkınlıkla açıldı. “Bu da ne?!”
Görevli hafif bir gülümsemeyle, gururlu bir şekilde yanıtladı: “Bu Yetenek Depolama Sarayımızın icadıdır ve yalnızca burada bulunur. Uzaysal, Işık ve Karanlık Nitelikleriyle birlikte çeşitli mühürleme yöntemleri ve gizli tekniklerle oluşturulmuş eşsiz bir mücevherdir. Görüntü ve bilgilerin kaydını sağlar, ayrıca araştırmalarımız için de çok faydalıdır. Buna İhtişamlı Mücevher diyoruz.”
Bu sözleri sarf ederken, bir yandan da çıkarttığı ışık huzmesiyle cihazı kontrol ediyordu. İşi bittiğinde Zhou Weiqing’e dönerek şöyle dedi: “Tamamdır, içeride Zaman Nitelikli 27 Cennetsel Canavar mevcut, 12 si Shi Aşaması, 8 i Zun aşaması, 7 tanesiyse Zong Aşaması ve üzeri. Hangisini deneyeceğinize karar vermeden önce Yeteneklerini kontrol etmeniz de mümkün, böylece zamandan tasarruf etmiş olursunuz. Seçiminizi yaptıktan sonra sizi o Canavara ait Yetenek Depolama Odasına göndereceğiz. ZhongTian Yetenek Depolama Sarayımızda en düşük aşamalı Cennetsel Canavarların bile kendine has birer odası vardır.”
Zhou Weiqing şaşkınlığını gizleyemedi: “Her Cennetsel Canavarın kendi odası mı var? Bu çok çalışma, çaba ve alan gerektirmiş olmalı!”
Görevli hafifçe gülümseyerek karşılık verdi: “Sanıyorum ki ZhongTian Şehrine ilk gelişiniz, değil mi? Aslında bu bir sır değil, ZhongTian Plazasının altı üç yüz metre kadar derine iner ve bu kısım bizim Yetenek Depolama Sarayımıza aittir. En az 3000 farklı Cennetsel Canavarı barındıracak kadar yerimiz var!”
Bu sözleri duyan Zhou Weiqing soğuk bir nefes aldı. Ne çeşit bir zenginlikti bu böyle?! Ahh…Cennetsel Yay İmparatorluğunun kendine ait bir Yetenek Depolama Sarayı bile yokken bir de bu sarayın haline bakın. Büyük bir İmparatorluğun gücü böyle oluyormuş demek ki… Kıskançlık, Haset, Nefret!
Zhou Weiqing şaşkınlığını attıktan sonra gözlerini mücevher ekrana çevirip Depolamak için Zaman Niteliği Yeteneklerini incelemeye başladı. Eğer iki güçlü Zaman Niteliği Yeteneği alırsa yaklaşan maçlarda büyük faydasını göreceğine hiç şüphe yoktu.
“Henüz Yetenek Depolamadığın Elementsel Cevherlerin varsa biraz daha ertelemeni tavsiye ederim.” Zhou Weiqing seçeneklerinin üzerinden giderken, arkasından gelen tanıdık bir sesle irkildi. Kapıdaki görevli de doksan derece eğilerek saygılı bir pozisyon almıştı.
Zhou Weiqing için, bir anda ardında belirip gülümseyen Shangguan Longyin’le karşılaşmak şaşırtıcı olmuştu.