Zhou Weiqing, Ölmek mi İstiyorsun? (3)

180 35 2
                                    

Zhou Weiqing ciddi bir şekilde konuşmaya başladı: "İlk mücadelede en güçlü yeteneklerini sergileyip mümkün olduğunca çok hasar vermeni ve çekilmeni istiyorum. Ana hedefin teslim olmadan önce hiç hasar almamak."

Zhou Weiqing herkesin şaşkınlığını, hayal kırıklığını, kafalarının karışıklığını, hatta sinirini hissederek konuşmayı sürdürdü: "EĞER hedefimiz Bai Da İmparatorluğunu yenip ilk sekize girmekse Liderin esas planıyla bunu gerçekleştirecek gücümüz olduğuna inanıyorum. Ama ana hedefimiz ilk sekiz mi? Hayır! Hedefimiz ilk dörde ve Cennetsel Cevher Adasına ulaşmak. Bu yüzden Bai Da İmparatorluğuna karşı strateji uygulamamız gerekli. Mücadele başlamadan önce biraz vaktimiz var, planımı basitçe anlatacağım. Eğer herkes bunun işe yarayacağını düşünürse planıma uyarız. Hoşunuza gitmezse komutayı Lidere geri vereceğim."

"Planım şu şekilde..."

...

Fei Li Mücadele Takımı Dinlenme evi hızlıca sessizleşti. Zhou Weiqing planını anlatırken başkalarının dinlemesini engellemek için Uzaysal Zincirlerini kullanmıştı.

Eğer dışarıdan geçen biri Fei Li Mücadele Takımı Dinlenme evine baksaydı, takım üyelerinin sürekli değişen surat ifadelerini görebilirdi... Karmaşa... Şok... Heyecan... Ve son olarak fanatiklik! Zhou Weiqing'e bakışları yavaşça 'bir deliyi izlemekten' 'o deliye hayran olmaya' dönmüştü.

Cennetsel Cevher Turnuvasının üçüncü günü sonunda başladı. Ama seyirciler sahnede yaşanmakta olan mücadelelere pek ilgi göstermiyordu. Esas bekledikleri mücadele henüz başlamamıştı. Bugünkü iddiaların aşırı noktalara ulaştığı, özellikle de Fei Li Mücadele Takımı ve Bai Da Mücadele Takımı maçında çılgın numaralara ulaşıldığı söyleniyordu. Tabii ki hangi taraf kazanırsa kazansın en çok kazanç sağlayan ZhongTian İmparatorluğu olacaktı!

Maçlar peş peşe sonlanırken kalabalık giderek büyüdü. Ve hakem sonunda uzun süredir beklenen maçı ilan etti, kalabalık sağır edici bir tezahürata başlamıştı.

ZhongTian İmparatorluğunda bile Cennetsel Cevher Ustalarının sayısı sıradan vatandaşlara nazaran soluk kalıyordu. Orana vurulduğunda dünyanın kalanıyla hemen hemen eşit bir manzara çıkıyordu. Tabii ki, refahı ve gücü ile sıradan vatandaşların çoğu Cennetsel Cevher Ustaları dünyasına nispeten aşinaydı ve bilgi ve 'gözleri' diğer İmparatorluğun vatandaşlarına kıyasla kesinlikle daha iyiydi, haliyle yüksek kalitede maçlar izleme konusunda çok heveslilerdi. Ne yazık ki Cennetsel Cevher Turnuvasının en iyi maçları Cennetsel Cevher Adasında gerçekleşiyordu, onları izlemeleri de mümkün değildi. Bu yüzden ön ısınmalarda böyle heyecanlı maçlar yaşanacak olması, halkı çok mutlu etmişti. Hem Bai Da hem de Fei Li oldukça ünlü ve büyük imparatorluklardı, ayrıca düşman olarak biliniyorlardı; seyirci nasıl heyecanlanmazdı ki?

Ye Paopao ayağa kalktı ve yavaşça sahneye doğru yürümeye başladı. Yüzü sakindi, ifadesiz gözlerle dik bir şekilde ilerliyordu.

Bai Da Mücadele Takımının temsilcisi ise yirmi altı yaşlarında görünen genç bir kızdı. Ortalama bir görünümü vardı, biraz erken yaşlanmış gibiydi, ağarmış sarı saçlarıyla hiç çekici değildi. Ama gözleri çok eşsizdi, içlerinde garip, derin bir karanlık taşıyordu. Hareketleri yumuşak ve nazikti, sahneye adım atarken hiç ses çıkarmamıştı, süzülerek gelmiş gibiydi.

Genç kıza bakan Ye Paopao'nun kalbinde tehlike çanları çaldı; aynı zamanda Zhou Weiqing'in ayarlamalarına hayranlık duymadan da edememişti. Bu kız hiç kuşkusuz Bai Da Mücadele Takımının en güçlülerindendi. Lin TianAo'nun söylediği gibi böyle bir mücadelede iki taraf da ilk turu almak için ellerinden geleni yapmalıydı.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin