Zhou Weiqing kararsızlığını sürdürdü: "Ama... Ben bu Katılaşmış Ejder Ruhunu hiç hissedemiyorum, ejderden aldığım herhangi bir ekstra Yeteneğim de yok!"
Beyaz saçlı adam konuştu: "Çünkü Katılaşmış Ejder Ruhu henüz Uyanmamış. Ejder ırkının pek çok efsanevi Yeteneği vardır, ancak Katılaşmış Ejder Ruhuyla en fazla üç Yetenek kazanabilirsin. Ejderin sana hangi Yetenekleri verdiğini bilmiyorum, ama çok güçlü olacaklarını söyleyebilirim. Katılaşmış Ejder Ruhuna gömülü bir Yetenek ne kadar güçlüyse o kadar geç Uyanır. Bu Katılaşmış Ejder Ruhunu sezebildiğim kadarıyla, özel bir durum olmazsa, 9-Cevhere ulaştığında tam anlamıyla Uyanmış olur. O zaman Katılaşmış Ejder Ruhunda yatan Yeteneklerin özünü kavrayabilirim."
Zhou Weiqing yaşlı adamın sözlerini duymuş olmasına rağmen pek heyecanlanamıyordu. Zaten yüksek derecelendirmeli Yetenekleri vardı ve Katılaşmış Ejder Ruhunu aldığına memnun olsa da 9-Cevher henüz ona çok uzaktı.
Beyaz saçlı adam devam etti: "Evlat, bunu kimsenin bilmesine izin veremezsin, aksi takdirde sana tehlike, hatta ölüm getirebilir." Bu cümleden sonra hafifçe iç çekerek konuşmayı sürdürdü: "Ömrümün son yıllarında Katılaşmış Ejder Ruhuna bizzat şahit olabileceğimi hiç ummazdım, sanırım şanslıymışım. Umarım mümkün olduğunca erken 9-Cevhere ulaşırsın da bu dünyadan göçmeden önce ejder yeteneklerini görebilirim."
Zhou Weiqing sırıtarak cevap verdi: "Heh, o yetişim seviyesine ulaşmaya sizden daha hevesliyim Kıdemlim."
Beyaz saçlı adam dedi ki: "Bu yaşlı adamın ismi Xing Tianyi. Dilersen bana Yaşlı Xing diyebilirsin. Tamamdır, hadi dizaynlarını görelim artık."
"Tamam." Zhou Weiqing hiç tereddüt etmeden Uzaysal Yüzüğüne ulaşarak ikinci, üçüncü, dördüncü Efsanevi Set dizaynlarını çıkarttı ve Xing Tianyi'ye uzattı.
Xing Tianyi bir dizaynı alarak diğer ikisini Wei Yang ve Ye Ruichen'e iletti. Üç Usta Zhou Weiqing'le ilgilenmeyi bırakarak tamamen dizaynlara odaklanmıştı.
Katılaşmış Ejder Ruhu. Düşünceleriyle baş başa kalan Zhou Weiqing, yeni edindiği bilgiyi düşünüyordu. Ejder ailesini anımsarken erkek ejderi nasıl da yanlış anlamış olduğunu fark etti. Ejder ona en kıymetli Katılaşmış Ejder Ruhunu vermişti, Weiqing boşuna sinirlenmiş olmalıydı.
Tabii ki Zhou Weiqing, ejderin son saniyeye kadar bu konuda gönülsüz olduğunu bilmiyordu. Hatta bu hediyeyi alabilmesinin tek sebebi gitme konusundaki inatçılığıydı.
"Kuvvet Mirası mı?!" O anda Xing Tianyi'nin hafif çığlığı duyuldu. Daha dizaynı incelemeye dakikalar önce başlamışken başı havaya kalkmıştı.
Ye Ruichen ve Wei Yang da kafalarını kaldırmış ve korku dolu ifadelerle Xing Tianyi'ye dönmüştü.
Ye Ruichen lafa girdi: "Bu kesinlikle Kuvvet mirası. Ama... Bunun kaybolduğu söylenmiyor muydu? Kuvvet Mirası Birleştirilmiş Ekipman Ustaları yıllardır görülmedi. Weiqing, bunu sana öğretmenin mi verdi? Tam on parçalık Efsanevi Set... Hepsine sahip olabilir misin acaba?"
Zhou Weiqing masumca göz kırparak yanıtladı: "Hayır diyebilir miyim?"
Ye Ruichen onu gülerek azarladı: "Ne? Sence bu yaşlı adam onları senden çalmayı mı deneyecek? Kuvvet Mirası dizaynları nadir bir hazine olabilir, ama Engin Sonsuzluk Setine kıyasla biraz soluk kalıyor."
Wei Yang iç çekerek konuştu: "Anlaşılan bir çırak kazanma ümitlerim suya düştü, Kuvvet Mirasının tek çırağını çalamam."
Xing Tianyi de konuştu: "Kuvvet Mirası seti ayrıca 'Yerin Kulbu Olmayışına Nefret' seti olarak da bilinir. Ardındaki anlam şudur: Bu Efsanevi Seti kullanan kişi öyle yoğun bir güce sahip olur ki yerin bir kulbu olmayışından nefret eder, çünkü olsaydı kuvvetiyle tüm dünyayı kaldırabilirdi. Tabii ki biraz abartılı, ancak bu 'Yerin Kulbu Olmayışına Nefret' Setini kullanan kişinin tüm dünyada fiziksel kuvvet anlamında en güçlü kişi olacağına hiç şüphe yok."