Zang Lang ve diğerlerinin kamp kuruşunu izleyen Lin TianAo, içten içe onları takdir etmekle meşguldü. Yetişim seviyeleri düşük olsa da kamp konusunda oldukça hızlı ve detaylı çalışıyorlardı. Fei Li Askeri Akademisinin en iyi mezunları olduklarına hiç şüphe yoktu. Belki teke tek dövüşte mükemmel olmayabilirlerdi ama birlikleri yönetmek ve askeri bilgiler konusunda Cennetsel Cevher Akademisindekilerin üzerinde olduklarına hiç şüphe yoktu. Lin TianAo, Weiqing'in bu yetenekli insanları, kendisine bu kadar güvenecekleri şekilde bağlayışına da hayran kalmıştı. Daha yirmi yaşında bile değildi ama çoktan bir lider karizmasına sahip olabilmişti. Biraz daha yaşlandığında...neye dönüşecekti kim bilir?
Çok geçmeden kamp hazırlandı ve çadırlar yerleşti. Ancak ateş yakılmamış, kuru besinler tüketilmişti.
Shangguan Fei'er, Zhou Weiqing'in yanına oturarak müstakbel eniştesine sinsi bakışlar atmakla meşguldü.
Zhou Weiqing ise derin düşüncelere dalmış bir şekilde sessizce oturuyordu. Ona nasıl bakarsanız bakın çok yakışıklı olduğunu söylemezdiniz. Ama uzun boylu, kaslı ve yapılıydı. Ayrıca yetişkin bir adamın eşsiz havasına sahip olmaya başlamıştı. Shangguan Fei'er, sebebini bilmese de, ondan daha güçlü olmasına rağmen, onun yanında kendisini daha güvende hissediyordu.
Şu anda Shangguan Bing'er burada olsaydı, Zhou Weiqing'in omzuna yaslanmış ve geniş omuzlarının rahatlığının ve güveninin keyfini sürüyor olurdu. Ama Shangguan Fei'er bunu yapamazdı; aynı ebeveynlere sahip olsalar da karakterleri çok farklıydı. Fei'er için bir müddet oturmakta sıkıntı yoktu ancak uzun süre bu şekilde kalamazdı.
"Oei, hadi dövüş pratiği yapalım." Shangguan Fei'er, bir süre durduktan sonra Zhou Weiqing'i dürtmüştü.
"Dövüş mü?" dedi temkinli bir şekilde bakan Zhou Weiqing. "Benden intikam almaya falan mı çalışıyorsun?"
Shangguan Fei'er, gücü konusunda derin bir intiba bırakmıştı.
Shangguan Fei'er kızgın bir şekilde yanıtladı: "Niye söz konusu ben olunca sürekli en kötüsünü düşünüyorsun? Ben senin müstakbel baldızınım, neden intikam alayım ki? Yalnızca biraz pratik yapmak istiyorum, birbirimizden bir şeyler kaparız hem... Sence de yakın dövüş becerilerin biraz fazla eksik değil mi?"
Zhou Weiqing ona çaresizce baktı. Eksik mi? Anakaranın genç jenerasyonu arasında Weiqing'in yakın dövüş becerisine eksik diyebilecek tek kişi Shangguan Fei'er olabilirdi. Sonuçta Mutasyona Uğramış İkili Fiziksel Cevherleri sayesinde yakın dövüşte Weiqing'ten daha iyiydi.
Bu noktada Zhou Weiqing, Fei'er'i samimi olarak takdir ediyor, hatta ona saygı duyuyordu. Kız, yakın dövüş bağlamında kendisine fark atmış durumdaydı. Sahiden de pratik yaparak ondan bir şeyler öğrenebilirse faydasını göreceği kesindi.
"Şimdi zamanı değil, Hayalet Şeytan Ormanında olduğumuzu biliyorsun değil mi... her türlü Cennetsel Canavar çıkabilir. Biri bize aniden saldırırsa ve pratik yüzünden Cennetsel Enerjimiz azalmış olursa ne yapacağız?"
Zhou Weiqing'in sözleri doğruydu. Tüm grubun en güçlü üyesi Shangguan Fei'er'di. Arkasından da Zhou Weiqing ve Lin TianAo geliyordu. Zhou Weiqing'in şahsi dövüş gücü en üstünleri olmayabilirdi ama ekip dövüşünde mükemmel fayda sağladığına şüphe yoktu; hem koordinasyon ve uyum sağlıyor, hem de çok sayıda Kontrol ve Destek Yeteneği kullanabiliyordu. Bu da tüm takımın gücünü bir üst seviyeye taşıyordu.
Shangguan Fei'er mutlu bir şekilde sırıtarak cevap verdi: "Sorun yok, Cennetsel Enerji kullanmadan da dövüşebiliriz. Sonuçta yakın dövüş tekniklerimizi geliştirmeye çalışıyoruz, Cennetsel Enerjiye gerek yok ki. Yalnızca bedenlerimiz ve kabiliyetlerimiz. Buna ne dersin?"