''Şeytani Form'' - Gümüş İmparator! (1)

159 27 0
                                    

Zhou Weiqing, Shangguan Bing'er'in bedeninin neredeyse her kıvrımını incelemişti ve o, oldukça yumuşak, esnek ve kırılgandı; dünyayı zenginleştirerek akan ılık bir su gibiydi ve Weiqing'in bedeni ile ruhunu temizlemiş, sarmalamıştı.

Ama Shangguan Fei'er farklıydı, bedeni kıvrımlı bir jöle gibiydi, ölçülemez bir hareketliliği vardı.

Zhou Weiqing'in sıcak ve iri elleri ikiliyi sabit bir pozisyonda kilitlemişti. Kızın bacaklarını garip bir şekilde tutmaktaydı ve bacakların yaşattığı hisle afallamış haldeydi. Shangguan Fei'er ise ani sıcaklığın ve kavrayışın etkisiyle şoka girmişti.

Tabii kızın bacaklarının pantolonlu olmasına rağmen Zhou Weiqing'in omuzlarına çıkmış olması da oldukça uygunsuz bir pozisyon yaratıyordu.

Bir süre devam eden şok anı sonrasında, iki tarafın bakışlarından da aynı şeyi düşündükleri anlaşılıyordu.

Shangguan Fei'er'in güzel yüzü kıpkırmızı kesilmiş ve Zhou Weiqing esas planını uygulamaya koymuştu. Weiqing, kızı aniden çekerek tüm gücünü kullandı ve yere indirmeyi denedi.

Esnekliğin çok iyi değil miydi? Herhangi bir kozun olmadan fırlatışıma nasıl tepki vereceksin bakalım!

Bunu düşünen Zhou Weiqing, Shangguan Fei'er'den intikam almaya niyetliydi.

Ne yazık ki bir kez daha Shangguan Fei'er'i hafife almıştı. Kızın sağ bacağını tutuyor olabilirdi ama sol bacağı hala boştaydı. Kız, o anda bedenini havaya sıçratmış ve minik bir hareketle bacaklarını Zhou Weiqing'in boynuna dolamıştı. Böylece Zhou Weiqing'in fırlatışı anlamsızlaştı ve boynu, karşılaştığı yoğun çekim kuvvetiyle birlikte titreşmeye başladı. Shangguan Fei'er'in esnek bedeniyse havada bükülerek güvenli bir şekilde yere indi.

"Hmph" Shangguan Fei'er soğuk bir humph eşliğinde bacaklarından birinin hala tutuluyor oluşunu umursamadan bedenini döndürdü, Zhou Weiqing'i bileğinden yakaladı.

Zhou Weiqing sıkı sıkı kavranmaya izin veremezdi. Kızın yakın dövüş teknikleri oldukça iyiydi ve korkutucuydu. Eğer kendisini kavrarsa başının belaya gireceği kesindi.

Hızlıca tek ellik tutuşa geçerek boşa çıkardığı elini Shangguan Fei'er'in sırtına götürdü. Sonuçta baldızıydı ve tıpatıp Shangguan Bing'er'e benziyordu, ona vahşi bir şekilde vuramazdı.

Shangguan Fei'er, Zhou Weiqing'in kendisini itmek için kullandığı eli umursuyor gibi görünmüyordu. O tüm bedenini döndürürken, Zhou Weiqing'in ihtiyacı olan şey ani bir hızlanıştı. Kızı itebildiği takdirde bileğinin kavranmasından kurtulacaktı.

Ama Shangguan Fei'er, ona esnekliğin nelere kadir olduğunu bir kez daha öğretti. Doğa kanunlarına aykırı görünen bir hareket gerçekleştirerek pozisyon değiştirdi, kendisini sola doğru büktü ve Zhou Weiqing'in sırtındaki avucundan kurtuldu.

Zhou Weiqing o anda bileklerinin uyuştuğunu hissetti ve Shangguan Fei'er'in bacağını kavrayışı da gönülsüzce gevşedi.

"Sonunda ikna oldun mu?" dedi Shangguan Fei'er uçarı bir şekilde.

Zhou Weiqing orada ölüme mahkûm edilmiş gibi tepkisizce yatmaktaydı. Çünkü Shangguan Fei'er'in başparmakları göz kapaklarındaydı ve gözlerini açmaya cüret edemiyordu. Bu yüzden sessizce yatıyordu, yenilgiyi kabullenmektense ölmeyi yeğliyor gibi bir görüntüsü vardı.

Shangguan Fei'er bir humph eşliğinde devam etti: "Fena değil, bayağı inatçısın eh, madem boyun eğmeye gönüllü değilsin, ben de pes edene dek üstünde otururum!" Kız bu sözler eşliğinde tarif edilemeyecek derecede esnek olan küçük kalçalarını Zhou Weiqing'in göğüs civarına yerleştirdi.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin