Ani ürpermenin sebebi, siyah giyimli kızın sağ elinde beliren 6 saf kırmızı Fiziksel Cevherin siyah kıyafetiyle oluşturduğu zıtlıktı.
Fiziksel Cevherler arasındaki Kırmızı Yeşim, koordinasyonu ifade ederdi ve saflık da onun bir Cennetsel Cevher Ustası olduğunu anlatıyordu. Hiçbir takım üyesi, ancak 16 yaşında görünen gencecik bir kızın bu kadar güçlü bir yetişime sahip olmasını beklemiyordu! Üstelik az önce yarattığı karanlık sis de Elementsel Cevherinde Karanlık Nitelik olduğunu gösteriyordu!
Sıradan bir şeylerin yaşanmadığı anlaşılmış ve herkes tehlikenin varlığını sezmişti. Lin TianAo hızlıca bağırdı. "Karga, geri gel!"
Lin TianAo'nun bağırışıyla birlikte, ekip üyeleri yorgun olmalarına rağmen kalan enerjilerini toplayarak bir araya gelip mağaranın girişini kapattılar. Karga hedeflediği şeyi başaramadığı için biraz gerilmiş olsa da talimatlara uydu, hızlıca geriye zıplayarak takımın kalanına katıldı.
Az önce yanlış anlaşılmış bir ifade takınmış olan siyah giyimli kız aniden kikirdeyerek konuştu: "Oooh, siz çok tedbirlisiniz! O kadar mı korkutucuyum?"
Bunu söylerken bir adım ilerledi, bedeni yere yakın bir şekilde havadaydı ve kısa bir an sonra Lin TianAo'nun önünde belirdi, fildişi renkteki avuç içi onun göğsüne doğru uzanıyordu...
Bu siyah giyimli kızın düşman olduğuna hiç şüphe yoktu. Kısacık bir zaman diliminde liderin Lin TianAo olduğuna karar vermişti.
Beyaz bir ışık parladı ve Lin TianAo beşlik Birleşim Kalkanı setini saldı. Artık üç gün öncesine nazaran çok daha soluk bir parlayışa sahipti. Lin TianAo ne kadar güçlü ve odaklanmış olursa olsun, üç gün üç geceyi dövüşmeye ayırdıktan sonra gücünün ancak yüzde ellisini kullanabilir hale gelmişti.
Hafif bir *poof* sesini kulakları yırtan bir yırtılma sesi takip etti. O basit avuç içi, TianAo'nun Nihai Kalkanında gri bir avuç şekli açmayı başarmıştı! Lin TianAo'nun tüm bedeni buz soğukluğuyla titriyordu, kalkanından geçen şeytani hava içine işlemekteydi. Eğer kalkan bu darbenin bir kısmını karşılamış olmasaydı, yalnızca bu saldırı bile onu öldürmeye yeterli olabilirdi. Zaten yaralı olan bedeni bir darbe daha aldığında, boğazında yükselen tatla birlikte bir ağız dolusu kan kustu. Kan, havaya sıçradığında, buzlu bir sise döndü ve kırmızı bir kar topu şeklinde yere indi. Neyse ki Lin TianAo bu kan kusuşu dışında bir zarar görmemişti.
"Eeh?" Kızın gözlerinde bir şaşkınlık belirdi, avuç içi saldırısı Lin TianAo'nun işini bitirmediği için afallamıştı. Bir an sonra bedenini siyah bir dumanla sarmalayarak kenara kaydı. Karga'nın baltaları siyah dumana ulaşmış ve tam sonrasında altın bir bariyer ortaya çıkarak kızı kuşatmıştı.
Herkes bu siyah giyimli kızın Karanlık Niteliğe sahip olduğunun farkındaydı ve doğal olarak buna karşı en iyi nitelik Işık Niteliği olacaktı. Ancak kız fazla kuvvetliydi. Fiziksel ataklardan sis yeteneğiyle kaçabildiğine göre bu yeteneği en az bir Kral Aşaması Cennetsel Canavardan almış olmalıydı, Lin TianAo'ya uyguladığı garip saldırı kuvveti de herkesi ürkütmeye yetmişti.
Gri bir ışık belirdi ve altın bariyer siyah dumanı tamamen sarmış olsa da, gri ışık tarafından hızlıca yutuldu.
Siyah giyimli kızın gümüş çanları andıran sesi bir kez daha çınladı: "Bana karşı Işık Enerjisi kullanacak cesaretiniz var öyle mi? Hepiniz... Ölün!"
Sesi duyulduğu anda bedeni garip bir ışıkla birlikte havalandı ve Xiao Yan'ın Ateş Topu Zincirinden kaçtı. Yere indiğinde Ayyaş Bao'nun yanına ulaşmıştı ve avuç içi onun kafasına dönüktü.