Zhou Weiqing acınası bir şekilde konuştu: "Millet... Kahramanlar... Biricik takım arkadaşlarım ... yapmazsınız değil mi...."
Küçük Dört bir kaşını kaldırarak cevapladı: "Ehh... bu performansına göre değişir..."
Zhou Weiqing yalvarırcasına Karga'ya döndü: "Karga Kardeş, az önce benimle olmak istediğini söylüyordun... bu zavallı, güçsüz adama zorbalık edişlerini kalbin kaldıracak mı?"
Karga dalgın dalgın bakarak sordu: "Güçsüz mü? Sen mi?"
Ayyaş Bao vahşi bir şekilde bağırdı: "Yeter, bu keratayı daha fazla konuşturmayın... hadi başlayalım!"
"AHHHHH.... YOOOOO.....!" Çok geçmeden otelin etrafında çığlıklar yankılanmaya başladı.
...
Cennetsel Cevher Turnuvasının ön ısınmalarından sonra hayat sıradan vatandaşlar için normalleşmişti. Sonuçta çeyrek finaller normal seyrinde gerçekleşecekti; gerçi dört çekirdek takım biraz direniş görebilirdi, ama genelde sorun çıkmadan kazanırlardı.
Tabii ki bu yılki Turnuva bir hayli farklıydı; Fei Li Mücadele Takımının Dan Dun Mücadele Takımını yenmesi Dan Dun'un gücünü büyük ölçüde azaltmıştı, bu da çeyrek finallerin dinamiğini değiştirecekti. Yıllardır Turnuvanın ilk dördüne giren farklı bir takım olmamıştı, ancak bu sefer işler değişecek gibi görünüyordu.
İlk dörde giren Fei Li Mücadele Takımı da, onların çeyrek finaldeki rakibi de olsa turnuva için yaratılacak değişikliğin büyük olacağı kesindi.
...
Çeyrek final kuraları gerçek mücadelelerden bir gün önce çekilmişti. Fei Li Mücadele Takımı, şansını ön ısınmaların kurasında tüketmiş gibi görünüyordu, çünkü kura sonrası yüz ifadeleri hiç hoş değildi. Doğal olarak en çok endişelendikleri takımı, yani çekirdek takımlardan sonra en tehlikeli takım haline gelen Kalise Mücadele Takımını seçmişlerdi.
Tahminlerine göre Kalise Mücadele Takımı Cennetsel Şeytan Tarikatı tarafından destekleniyor olmalıydı. Toplam güçleri Dan Dun Mücadele Takımından az olabilirdi, sonuçta gizli sanatlarını kullanamayacaklardı, ama küçümsenemezlerdi, özellikle de içlerinde Küçük Cadı varken!
Aslında basit bir çözüm yolu vardı - Kalise İmparatorluğunun ardında Cennetsel Şeytan Tarikatı olduğunu ZhongTian İmparatorluğuna söylemek. Böylece rakiplerini diskalifiye edebilirlerdi. Ne yazık ki bunu yaparlarsa Cennetsel Şeytan Tarikatının kendilerine cephe almasını sağlarlardı, belki ölümüne düşman dahi kesilebilirlerdi.
Zaten Kan Kırmızı Cehennemi gücendirmişken üzerine bir de Cennetsel Şeytan Tarikatını eklerlerse Fei Li İmparatorluğu artık ömrünü nasıl geçirirdi? Cennetsel Yay İmparatorluğundan gelen Zhou Weiqing dışında tüm takım Fei Li İmparatorluğu vatandaşıydı ve ülkelerine olan sevgileri çok derindi, dolayısıyla böyle bir risk alamazlardı.
"Weiqing, stratejimizi ayarla o zaman. Yarınki mücadeleyi nasıl yürütelim?"
Zhou Weiqing birkaç günlük dinlenme sonrasında hemen hemen tamamen iyileşmişti. Çeyrek finallerden bir gün önceydi ve tüm takım Lin TianAo'nun odasında strateji için toplanmış durumdaydı.
Zhou Weiqing koltuğun kenarına oturmuştu, 'suratsız' bir ifadeyle humphlayarak şöyle dedi: "Plan falan yok, başınızın çaresine bakın!"
Onun üzgün suratına bakan takım kahkahalara boğuldu.
O gün arkadaşları tarafından kuşatılan Zhou Weiqing, tüm takım arkadaşlarına Cennetsel Cevher Adasına gittiklerinde birer Zong Aşaması Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni Seti alma sözü vermek zorunda kalmıştı, bu da ona kalp krizi geçirtecek gibiydi.