Küçük Cadının parlak gözleri de maviye döndü ve saçtığı şeytani ışıkla birlikte şöyle dedi: "Kim bir yoldaşım olamayacağı kuralını koymuş ki? İtiraf etmek istemesem de seninle tek başıma baş edemeyeceğim gibi görünüyor... Peki ya iki kişi olursak?"
Yardım kabul etmeyecek kadar inatçı ve gururlu biri değildi. Yardım alabileceği halde inatçı bir şekilde savaşmayı sürdürürse aptallık edeceğinin farkındaydı. Zhou Weiqing'in yetişim seviyesi kendisine nazaran çok düşük olabilirdi, ama yüksek dereceli yetenekleri ve onları kullanabildiği eşsiz yöntemleri vardı. Küçük Cadı, Weiqing'in desteğiyle rakibini alaşağı edebileceğine emindi.
O anda havayı ani bir ıslık sesi deldi ve sesle neredeyse aynı anda genç kıza bir ok yaklaştı.
Zhou Weiqing'in kızla arasındaki mesafe en fazla otuz yarddı ve böyle yakın bir mesafede Derebeyi Yayının sesi hedefine ulaşmasına çok az kala duyulmuştu.
Belli bir yetişim seviyesine erişen Cennetsel Cevher Ustaları yaklaşan tehlikeyi sezebilirdi, rakip kız da Zhou Weiqing kirişi çektiği saniyede bunun farkına varmıştı.
Zhou Weiqing kızın hafifçe sallandığını fark etti. Minicik bir hareket. İşte o minicik hareket daha Zhou Weiqing'in oku kirişten ayrılmadan gerçekleşmişti.
*Swoosh* Ok kıl payı farkla kızı kaçırdı, neredeyse tenine değecekti, ancak kız gözünü bile kırpmamıştı.
Zhou Weiqing'in ağzı açık kadı. Kıza kilitlendiğinde okuna aşırı güvenmişti, ancak kız hiçbir Yetenek kullanmadan kaçınmıştı, bu BaoPo çiftinin Zaman Niteliği sayesinde yırtışından çok farklıydı. Daha önce biri Weiqing'e, otuz yarddan kısa bir mesafede okundan kaçabilecek biri olduğunu söyleseydi, o kişinin deli olduğunu düşünürdü. Ancak kanıt gözlerinin önündeydi, kabul etmekten başka şansı yoktu.
Kaçınmak ve durdurmak farklı şeylerdi. Eğer kız Zhou Weiqing'in okunu durdursaydı, içindeki Yetenekler etkisini gösterirdi, ancak kaçındığı için haliyle Yetenekler boşa gitmişti. Ve kızın ardındaki bir ağaç, okun sıkışmasıyla patladı.
Ne hızlı bir muhakeme, hareket kabiliyeti ve hızdı bu böyle? Yüz ifadesi de oktan kaçınma konusunda ne kadar rahat olduğunu ifade ediyordu!
Zhou Weiqing bugüne dek altı Fiziksel Nitelik arasındaki koordinasyon ve esnekliğin, özellikle de ciddi bir dövüşte en faydasız Nitelikler olduğunu düşünmüştü. Sonuçta yetişim seviyesi arttıkça kişi çoğunlukla Cennetsel Enerjisini, Birleştirilmiş Ekipmanını ve Yeteneklerini kullanırdı. Ne yazık ki bu oldukça yanlış bir düşünceydi. Faydasız Nitelik diye bir şey olmazdı, yalnızca faydasız Cennetsel Cevher Ustası olabilirdi. Her şey kullanıcıya bağlıydı. Bu ZhongTian Mücadele Takımı üyesi de Koordinasyon ve Esneklik Niteliklerinin dehşet verici bir hızla birleşerek nasıl bir güç oluşturabileceğini kanıtlamıştı.
Rakip kız, alaycı, küçümser bir sırıtışla, Zhou Weiqing'e bakmaya bile tenezzül etmeden Küçük Cadıya dönerek şöyle dedi: "Anlaşılan senin yoldaşın pek de güçlü değilmiş!"
Küçük Cadı kikirdeyerek Zhou Weiqing'e baktı. Aynı anda kendi kendine şöyle düşünüyordu: Bu Zhou Küçük Şişman, gücü küçümsendiği ve aşağılandığı için kesinlikle köpürecek.
Yanılmıyordu da. Sevgili Zhou Küçük Şişmanımız aşırı sinirliydi ve sonucu kötü olacaktı. En çok gurur duyduğu yönü olan okçuluğu küçümsendikten sonra nasıl rahat durabilirdi ki?
Sağ elinin beş parmağını da kıtlatan Zhou Weiqing kuvvetli bir nefes aldı. Kollarını sıvadı ve Uzaysal Yüzüğünde beliren üç oku titiz bir şekilde parmak aralarına yerleştirdi. O anda bozulamaz bir konsantrasyona girmişti. Ayak ucunu önündeki ağacın dibine doğru hafifçe yerleştirdi, bedeninin ileriye havalanmasını bu şekilde engellemişti. Aynı zamanda üç okunu havalandırdı; bu süreçte beş parmağı birkaç karışık hareket gerçekleştirmişti, kirişi yarı bükmek, ucunu yolmak, okları yollamak vs vs.