Fei Li Mücadele Takımı ve Dan Dun Mücadele Takımı üyeleri anında tepki vererek sahneye atladı.
Zhou Weiqing mücadeleyi kazanmıştı, ama kritik bir durumda olduğu çok açıktı. Küçük Şeytan Shen'in hem final saldırısını hem de kendisini aşabilecek bir saldırı gerçekleştirdikten sonra bedeni nasıl sağlam kalabilirdi ki?
Lin TianAo ve diğerleri galibiyetlerini kutlamaya vakit harcamadı. Akıllarındaki tek şey Zhou Weiqing'in iyi olup olmadığıydı.
İki tarafın da üyeleri sahneye atladığında sahneyi korkunç bir aura doldurdu. İki taraf da yerde kımıldamadan nefes bile alamadan yatan üyelerine koşturmuştu.
Kimse neden ve nasıl olduğunu bilemezken sahnede bir adam belirdi.
Basit bir dış görünüş, delici gözler ve yoğun, kuvvetli bir aura. Bu adam tüm mücadele boyunca gölgelerin ardında saklanan Shangguan Longyin'di.
İki taraf da Shangguan Longyin'i şaşkınlıkla inceledi. Hiçbiri ana hakemin neden sahnede belirdiğini anlamamıştı.
Shangguan Longyin'in bakışları herkesin yüzünü taradı ve sonunda aurasını serbestleştirdi.
"İki taraf da sakin olsun. Bu ikili öyle kolayca ölmez. Ana hakem olarak Turnuvanın adaleti için bir şeyleri tespit etmem gerek."
Bunu söyledikten sonra ellerini Zhou Weiqing'e doğru kaldırdı.
Zhou Weiqing'in bilinci hala yerindeydi, ancak herhangi bir hareket gerçekleştiremiyor, yalnızca Shangguan Longyin tarafından havalandırılmış bir halde sahneye bakıyordu.
Shangguan Longyin'in sözleri duyulduğu anda Fei Li Mücadele Takımı üyelerinin yüzleri değişti. O anda Zhou Weiqing'in Şeytani Değişimi kullanmış olduğunu hatırladılar... tüm kıtada yasaklı olan bir şeyi!
Fei Li Mücadele Takımı gibi Dan Dun Mücadele Takımı da olayı idrak etmişti, hüzünlü yüzleri artık daha iyi durumdaydı. Shangguan Longyin'in Zhou Weiqing'in bir Cennetsel Şeytan Tarikatı üyesi olduğunu söylemesini bekliyorlardı, en iyi senaryoyla onu öldürebilirlerdi, bu da öfkelerini ve nefretlerini bir nebze rahatlatırdı. Liderleri nasıl yalnızca 3-Cevherli birine yenilebilirdi... bu hem Kan Kırmızı Cehennem, hem de Dan Dun İmparatorluğu için korkunç bir aşağılanmaydı.
Kalise Mücadele Takımı Dinlenme Evinin önündeki Küçük Cadı rahatlamıştı. Shangguan Longyin'in ne yaptığını ve bunun nasıl sonuçlanacağını bilen tek kişi oydu.
Zhou Weiqing'in bedeni Shangguan Longyin tarafından kaldırılmıştı, sanki çevresindeki tüm hava mühürlenmiş gibiydi, böylece hiçbir çaba harcamadan sabit durabiliyordu. Özellikle zayıf hissetmiyordu, yalnızca tamamen uyuşmuş haldeydi, bedeni kendisine ait değilmiş gibiydi.
Shangguan Longyin sağ elini Zhou Weiqing'in alnına koydu, avcu kristalimsi bir beyazlıkla parlıyordu; bu Cennetsel Dao Enerjisinin işaretiydi, yani Cennetsel Enerjinin son aşamasının. Hiç kuşkusuz bu Shangguan Longyin en az Cennetsel Kral Aşaması ya da daha üstüydü.
O anda Zhou Weiqing'in tüm bedenini beyaz bir ışık sardı. Bu anı gergin bir şekilde izleyenler yalnızca Fei Li Mücadele Takımı üyeleri değildi, VIP alanındaki İmparator Shangguan Tianxin ve yeğeni Shangguan Xue'er de aynı durumdaydı.
Shangguan Bing'er onlara Zhou Weiqing'in Cennetsel Şeytan Tarikatıyla bağı olmadığını söylemişti, ama sonuçta Şeytani Değişimi kontrol edebiliyordu. Eğer Shangguan Longyin onun Cennetsel Şeytan Tarikatı tarafından kontrol edildiğini ortaya çıkartırsa tüm planları bozulacaktı, bu durumda onu Cennetin Yayılma Sarayına damat olarak alamazlardı.