Zhou Weiqing ayağa kalktı ve Tian'er'in ellerini tutup hafifçe öptükten sonra "Hadi, Yetenek Depolama Sarayına gidelim." dedi.
"En."
Zhou Weiqing, Lin TianAo'ya bilgi verdikten sonra Tian'er'le birlikte Yetenek Depolama Sarayına gitti ve orada üç tam gün geçirdiler.
Zhou Weiqing, bu üç günde hem dördüncü Elementsel Cevheri için Yetenek Depoladı, hem de Efsanevi Setin sıradaki iki parçasını Birleştirmeyi başardı. Sonra da Tian'er'in ellerini tutarak yeniden doğmuş bir şekilde Yetenek Depolama Sarayından ayrıldı.
Cennetsel Cevher Turnuvası için ZhongTian Şehrine ilk ulaştığında 3-Cevherliydi ve Depolanmış Yetenekleri ile Birleştirilmiş Ekipmanları tam değildi. Şimdi ise 4-Cevherli Düşük Seviye Zun Aşamasına ulaşmıştı ve tüm Yetenekleriyle Ekipmanları tamdı. Yeni kuvvetli, yüksek derecelendirmeli Yetenekleri vardı ve toplamda 3 Efsanevi Set parçası elde etmişti! Tüm gücü tavan yapmıştı.
"Weiqing, bugün dinlenelim yarın gideriz, olur mu?" dedi Tian'er yumuşak bir şekilde.
Vakit akşamı geçmişti ve Cennetsel Cevher Adasından iniş yolu pek güvenli değildi. Zhou Weiqing bunu kabul ederek ine döndükten sonra, kendisine bir Cennetsel Cevher Adası görevlisi bularak Shangguan Longyin'e yarın gideceklerine dair bir mesaj ilettirdi.
Gece çöktüğünde Zhou Weiqing, pencereden dışarıya bakmaktaydı. Cennetsel Cevher Adası deniz seviyesinin çok üzerindeydi ve etrafı kaplayan yıldızlar rahatça görülebiliyordu. Gökteki yıldızlar, cennetlere ait kıymetli cevherler gibiydi ve mükemmel bir manzara oluşturarak parlıyorlardı.
Cennetsel Yay İmparatorluğunun olduğu yöne bakan Zhou Weiqing'in yumrukları sıkılıydı. Baba, Anne, Vaftiz Baba, intikamınızı kesinlikle alacağım. Tek başıma kalsam bile, ne kadar zaman gerekirse gereksin Kalise ve Bai Da İmparatorluklarını yok edeceğim.
O anda aklı İhtişamlı Uzaysal Aleme gitmişti, oradaki Cennetsel Tanrı Aşaması Ejderi ve tüm göğü inletecek Yeteneğini düşünüyordu. Bir Cennetsel Tanrı Aşaması Cevher Ustası bile bir milyon kişilik bir orduyla dövüşemezdi, ama bir yenilgiyi bir diğeri takip edecek diye bir koşul yoktu. Zhou Weiqing de bunları düşünerek basit bir plan geliştirmişti. Eğer mümkünse, kendisine ait bir ordu oluşturacak ve ana yurdunu yenileyecekti. Mümkün değilse, sıkı yetişim yapacak ve bir ölüm makinesi haline gelecek, düşmanın tam kalbine saplanacaktı.
O anda yumuşak, ılık bir bedenin temasını ve bir çift kolun belini narince sarışını hissetti. Ay ışığının parlaklığı altında iyice güzelleşen Tian'er, kar beyazı uzun bir elbise giyiyor, ona uyum sağlayan beyaz saçları ve büyüleyici mor gözleriyle Weiqing'e bakıyordu.
O artık benim kadınım! Zhou Weiqing kalbinde yükselen gurura engel olamıyordu. Narin bir şekilde Tian'er'i kollarına aldı. O anda bir rüyanın gerçek olabileceğini hissetti. Bir gün her şey mükemmelleşirse, Bing'er ve Tian'er'i bu mükemmel Cennetsel Cevher Adasında yaşamaya getirecek, dünyayı umursamayacaktı. Kesinlikle harika olacaktı.
Tian'er, kederli bakışlar eşliğinde başını Zhou Weiqing'in göğsüne yerleştirerek mırıldandı: "Weiqing, al beni."
Zhou Weiqing bu isteğe nasıl direnebilirdi ki? Kollarını esneterek Tian'er'i iyice kucakladı, onun titreyen bedenini hisseti. O anda kalbindeki tüm negatiflikler silinmişti, iki genç aşık ruh ve beden olarak iç içe geçmek üzereydi.
Uykusuz bir gece oldu; tabii yalnızca Zhou Weiqing ve Tian'er için değil, indeki diğer zavallılar için de. Tian'er'in güçlü, vahşi çığlıkları yankılanırken, Zhou Weiqing ileride gözlerden uzak bir yer bulmaları gerektiğini düşünmeden edemiyordu.