"Zhou Küçük Şişman, nasıl cüret edersin?!" O anda, Cehennem Lanetiyle vurulmuş olan ZhongTian Mücadele Takımı üyesi, karşı koymayı bırakarak Zhou Weiqing'e pis pis bakmaya ve bağırmaya başladı. Tabii ki bu kez orijinal sesini, yani içerisinde belli bir sinir barındıran o güzel sesi kullanmıştı. Aynı zamanda sol elini kaldırarak yüzüne götürdü ve iyi oyulmuş maskesini de ortadan kaldırdı.
Saldırının ortasında olan Zhou Weiqing, ani manzara karşısında şoka girdi. ZhongTian Mücadele Takımındaki kızın ortaya çıkan görünüşü... Shangguan Bing'er'in tıpatıp aynısıydı!
Mantığı ona güç seviyesi yüzünden karşısındakinin Shangguan Bing'er olamayacağını söylüyor olsa da saldırıya devam edemedi. Bing'er'in iki kardeşinden birine ciddi bir zarar vermesi mümkün müydü ki?
Zhou Weiqing hiç tereddüt etmeden iki Efsanevi Çekicini ortadan kaldırdı. Hala havadayken sağ bacağını sert bir şekilde yere vurarak yön değiştirdi ve kıza çarpmaktan son anda kurtuldu.
ZhongTian Mücadele Takımı üyesinin gerçek kimliğini gören Küçük Cadı da oldukça şaşkındı. Hızlıca Gölge Takibi Yeteneğini bozarak kenara çekilmişti.
Zhou Weiqing'in saldırmaktan vazgeçtiğini gören ZhongTian Mücadele Takımı üyesinin öfkesi kabardı ve Weiqing'in kalçasına seri bir tekme geçirmeden edemedi.
Rakipleri olan bu genç kız, Shangguan Bing'er'in ikinci kız kardeşi Shangguan Fei'er'den başkası değildi. İlk öpücüğü Zhou Weiqing tarafından çalınan kız, Zhan LingTian'ın bam teline dokunarak, kendisini zorla ve sinsice ZhongTian Mücadele Takımına sokmuştu. Maske takıp tanınmamayı garantileyerek intikam arayışıyla Cennetsel Cevher Turnuvası finallerine girmiş haldeydi.
Shangguan Fei'er'in yetişim seviyesi Shangguan Xue'er kadar olmasa da oldukça yetenekli bir kızdı, genç jenerasyonun dâhilerinden biriydi ve çok nadir görülen Mutasyona Uğramış İkili Fiziksel Cevherlere sahipti. Zaten Cennetin Yayılma Sarayında önemli biri olmasaydı nasıl kendisine özel tasarlanmış dört adet Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmana sahip olabilirdi ki? Sonuçta Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustalarının Cennetin Yayılma Sarayındaki konumları aşırı yüksekti ve Saray Efendileri adına Engin Sonsuzluk Seti yapmak dışında bir yükümlülükleri yoktu. Yani başka bir şey için zorlanamazlardı. Shangguan Fei'er ise şimdiki dört Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmanını yaptırmak için onlara dur durak bilmeden dil dökmüş, musallat olmuştu. Cennetin Yayılma Sarayının Küçük Şeytan Kızı tüm Cennetsel Cevher Adasında kötü namlanmıştı ve ismi müstakbel Saray Efendisi Shangguan Xue'er'den bile çok duyulmuş olabilirdi!
Bu yüzden tüm gücünü kullanırken Zhou Weiqing ve Küçük Cadı birleşimine yenileceğini hiç düşünmemişti! İkisi birlikte olsa bile sonuçta Fei'er bir Efsanevi Setin parçası olan 4 Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmana sahipti!
Hala havada olan Zhou Weiqing tekmeyi yiyince dengesini yitirdi. *Peng* Ve iri bir ağaca çarparak yere yığıldı.
Ama bu tekme Shangguan Fei'er'e de büyük bir sürpriz yaşatmıştı. Ayağı Zhou Weiqing'e değdiğinde, güçlü elastik bir kuvvet yayılmış, şok dalgaları kızın sağ ayağının anlık olarak uyuşmasına yol açmıştı. Aynı zamanda tekmelediği yerde garip beyaz bir ışık girdabı oluşmuş ve tekmesindeki Cennetsel Enerji azalmıştı.
Tekmeye fazla Cennetsel Enerji katmamış olmasına rağmen, Zhou Weiqing'in defansının sıradan bir 3-Cevherli Cennetsel Cevher Ustasının çok ötesinde olduğundan emin oldu.
Belli bir mesafedeki Küçük Cadı, ikiliye bakarak şaşkınca sordu: "Weiqing, neler oluyor?"
Zhou Weiqing yerden kalkıp Şeytani Değişim Aşamasını ortadan kaldırarak kederli bir şekilde Shangguan Fei'er'e döndü: "Ne bileyim ne olduğunu? Bing'er olmadığı kesin... ve Shangguan Xue'er olduğunu da sanmıyorum... Sen... sen Shangguan Fei'er'sin, değil mi?"