Tabii ki Weiqing'i hedef alan tek kişi Shen Bu değildi, en az dört kişi daha Zhou Weiqing'e odaklanmıştı. Her biri menzilli ve hızlı birer Yetenek seçerek aktive etmişti. Gerçi bu tarz Yetenekler güç anlamında biraz eksik olurdu ama şu durumda hız daha önemliydi. Zhou Weiqing ve Shangguan Fei'er'i Jingang duvarları arasında tutabilecekleri müddetçe eninde sonunda bunalacak ve problemsiz bir şekilde tutuklanacaklardı.
Yin Yang Devasa Ruh Avuçları, yarımşar saniye arayla çıkan iki koyu altın ışık huzmesi eşliğinde Zhou Weiqing'in bedeninde belirdi.
İki Birleştirilmiş Ekipman Tanrı Koruması Aurası tüm düşmanların saldırılarını durdurabilecek kapasitedeydi ve Zhou Weiqing'in hedefi de tabii ki Shen Bu olacaktı.
Zhou Weiqing'in harekete geçtiği anda Shangguan Fei'er de hareketlendi. O da Zhou Weiqing'le hemen hemen aynı şeyi yapmış ve havaya sıçrayarak ikinci Birleştirilmiş Ekipman Tanrı Koruması Aurasını salmış, sol kolundaki bileklik-pençesini ortaya çıkartmıştı. Ve ikili, göz açıp kapayıncaya dek duvarın tepesine ulaştı.
Shen Bu'ya doğru hücum eden Zhou Weiqing'in elleri arkasındaydı. İki 6-Cevherli Cennetsel Cevher Ustası da Shen Bu'yu desteklemek için harekete geçmek üzereydi. Ancak yaklaşan güçlü tehlike hissiyle hareketi keserek defansif pozisyonlar aldılar.
Önlerinde iki gümüş ışık beliren iki adam, kulak tırmalayıcı bir ses eşliğinde duvardan düşürüldü.
Bu, Göz Kırpma ve Uzaysal Yırtığın kombinasyonuydu. Zhou Weiqing'in Uzaysal Yırtık konusundaki kontrolü mükemmele yakındı ve Yin Yang Devasa Ruh Avuçlarının Yeteneklere verdiği güçlendirme sayesinde hem kullanılan Cennetsel Enerji miktarı azalıyordu hem de güç neredeyse ikiye katlanıyordu. Bu da bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmanın mükemmel faydasıydı.
Aynı anda Zhou Weiqing'in sağ ayağı da Shen Bu'ya ilerlemişti. Bu kadar düşmanla yüzleşirken kabiliyetlerini saklamaya cesaret edemezdi.
Shen Bu, bağırarak ellerini kaldırdı ve her elinde birer alev bıçağı yarattı, sonra da onları yaklaşan sağ bacağa doğru çevikçe uzattı.
Tam da o anda, Weiqing'in sağ bacağının aniden genişlediğini, pantolonunun o kısmının yırtıldığını ve içerisinden siyah ve kaslı bir bacak çıktığını gördü.
İkiz alev bıçaklarının sağ bacakla buluşması, şok edici bir şekilde kayaya vurma etkisi yaratmıştı. Bıçaklar bırakın parçalamayı, en ufak bir etki dahi doğuramamıştı. Bu şaşkınlıkla kafasını kaldıran Shen Bu, Zhou Weiqing'in yüzündeki siyah dövmeleri ve alnındaki 'Kral' kelimesini fark etti.
Shen Bu'nun bıçaklarıyla önü kesilen Zhou Weiqing'in sağ bıçağı ise sert bir şekilde yere indi ve kızın tek yapabildiği şey, bıçakları Weiqing'in ayağına yönlendirmek oldu. Böyle garip bir manzara karşısında Cennetsel Enerjisini dışarı çıkartmayı denemekten başka şansı yoktu.
Kuvvetli bir çarpışma sesi daha yaşandı ve Zhou Weiqing'in bedeni geri sekerken, ayağının darbesiyle Shen Bu da duvardan uçuruldu.
Zhou Weiqing, harekete geçtiği kısacık an içerisinde üç düşmanını indirmişti. Doğal olarak bunun esas sebebi güçlü yetenekleriydi ama Shangguan Fei'er'le yaptığı eğitimler sonrasında yakın dövüş yetenekleri, zamanlaması, muhakemesi ve çevikliği de yeni bir seviyeye taşınmıştı.
Zhou Weiqing'e saldırmayı seçen 4 düşman olmuştu ve Shen Bu da dahil olmak üzere üç tanesi düşürülmüş, duvarda yalnızca bir tanesi kalmıştı. Tek rakibi kalan Weiqing de Kasırga Vuruşu Yeteneğini aktive ederek tüm hızıyla harekete geçti.
Shangguan Fei'er'in durumu daha iyi değildi. Sonuçta 6-Cevherini göstermişti! Ayrıca Muhteşem Birleştirilmiş Ekipmanlarını da çıkartışı sonrasında yüzleştiği baskı Zhou Weiqing'ten çok daha fazlaydı.