Zhou Weiqing sırıtarak cevap verdi: "Ne yapacağımıza takılma sen. Ama komuta bende olacak, haliyle yaralanıp dışarı çıkamaz hale gelmemi istemezsin... o zaman akşam seni oynamaya çıkaramam."
Shangguan Fei'er bir müddet düşündükten sonra tekrar Zhou Weiqing'e baktı. "Peki, bu seferlik seni serbest bırakıyorum o zaman. Ama bu akşamki operasyon eğlenceli olmazsa kendini ölmüş bil! Oh bu arada, az önce sana bir konuda yardımcı oldum... Artık Emsalsiz Taburun Eğitim Subayıyım, bundan sonra askerlerin dövüş yetenekleriyle ben ilgileneceğim. Onlar da benim makamımı kabul etti. Bundan sonra bana Eğitim Subayı Shangguan demek zorundasınız. Fena değil, hiç fena değil. Gelecekte pratik yapacak bir sürü hedefim olacak."
Zhou Weiqing kendi kendine düşünmeden edemedi. Tam bir vahşisin, seni nasıl kabul etmeyebilirler ki.
Bu arada Wei Feng de geri dönmüştü. Shangguan Fei'er'i görünce ifadesi değişti ve Zhou Weiqing'e davrandığından daha saygılı bir tavır takındı. "Selamlar Eğitim Subayı Shangguan."
"En." Shangguan Fei'er başını sallayarak bu selamı aldı.
Wei Feng'in bu saygılı haline şaşmamak gerekti; az önce Bölük Liderlerinin ne halde olduğunu yakından görebilmişti.
Kara Ayı'yı toplaşarak dövmeleri yeterince kötüydü, değil mi? Ama Kara Ayı, Yeşil Kurt ve diğerlerinin yanında şanslı sayılırdı. En azından tanınabilir ve yürüyebilir haldeydi. Yeşil Kurt ve diğerlerininse başkaları tarafından taşınması gerekiyordu; birkaç gün boyunca ayaklarının üzerine kalkamayacaklarını tek bakışta anlamak kolaydı. Ama herhangi bir kalıcı veya ağır yaraları yoktu. Zhou Weiqing'in Shangguan Fei'er için benden daha 'anormal' deyişini hatırlayan ve dışarıdaki sahneye şahit olan Wei Feng, nasıl ekstra saygılı olmayabilirdi ki?
Zhou Weiqing'in önüne haritayı açan Wei Feng, şöyle dedi: "Kuzey ordularının detaylı durumu bu şekilde. Bildiğin üzere burada pek bir şeyimiz yok, haliyle haritayı mükemmelleştirmeye çalıştığımız seferlerde kendimize kaçma yolları arıyorduk."
Zhou Weiqing, haritanın oldukça net ve detaylı olduğunu, içerisinde her kampa yer verildiğini fark etti. "Yardımcı Komutan Wei, ben harita üzerinde biraz çalışayım, sen de gidip herkesin bugünkü kazançlarını kaydettir. Böylece Shen Bu ağır süvari ekipmanlarını geri almak için birilerini gönderdiğinde alacağımız parayı ona göre dağıtırız."
Wei Feng, kaşları kalkarak, endişeli bir şekilde cevap verdi: "Tabur Komutanı, bir ağır süvari ekipmanı bayağı para eder. On Altıncı Alay bir süvari alayı olabilir ama böyle bir kayba müsamaha gösteremezler. Ya Alay Komutanı Shen Bu çok sinirlenip bize kendisi saldırmaya kalkarsa ne yaparız?"
Zhou Weiqing pasif bir gülümsemeyle karşılık verdi: "Bırakalım gelsin o zaman. On Altıncı Alay tarafındaki her hareketi gözlemleyecek, gerektiğinde haber verebilecek hızlı birkaç adam seç. Hem siz WanShou İmparatorluğu ordularından bile kaçabiliyorsunuz ama bir Alaydan mı korkuyorsunuz? Üstelik Shen Bu'nun güçlerini bize saldırmak için kullanmayacağına yüzde yetmiş oranında eminim, aksi takdirde başı askeri mahkemeyle belaya girer. Bin kişinin üzerinde bir orduyla hareket ederse... bunu kuzey komutanından gizlemesi imkansız olur. Bugün sergilediğimiz güçten sonra da birkaç Taburu toplamadıkça bizi aşağı indiremeyeceklerini biliyorlar. Yani Shen Bu ne kadar kızarsa kızsın bizi tolere etmek zorunda."
Wei Feng, gözlerinde bir şaşkınlık belirtisiyle Zhou Weiqing'i izlemekteydi. Bu genç Tabur Komutanı küstah ve kibirli gözüküyordu, ağır süvarileri soymaya bile cüret etmişti. Ama bunları anlık dürtülerle yapmıyor, her şeyi derinlemesine düşünüyordu. Söyledikleri de oldukça doğruydu, buraya asker göndermek kural ihlali demekti. Sonuçta Külhanbeyi Taburu hala ZhongTian güçlerinin bir parçası sayılırdı...