Bir Ejderi Mühürlemek mi? (3)

170 33 0
                                    

Büyük bir patlama daha yaşandı. Ancak erkek ejderin hedefi doğruca Zhou Weiqing değil, onun elli yard yakınıydı. Yine de darbenin yankıları Zhou Weiqing'in kalçalarının üzerine düşmesine sebep olmuştu.

Zalim, manyakça bakışlara sahip olan erkek ejder, Weiqing'e bakıyor, düşmanlığını gizlemiyordu. Yerde yatmakta olan anne ejder ise bir kez daha bağırıp bir pençesiyle eşini durdurmaya çalışmaktaydı, ancak hala çok güçsüz olduğu için başarılı olamadı.

Yine de karısının çağrılarını görmezden gelemeyen erkek ejder, Zhou Weiqing'e attığı kötü bakışları keserek eşinin yanına döndü. Katman katman İlahi Nitelikli Cennetsel Enerjisini anne ejderin üzerine göndermeye başlamıştı.

Eşinin yardımını alan anne ejderin gözleri büyüyor, sevgi ve hassaslıkla parlıyordu, iri kafasını da erkeğinin kanatlarının altına sokmuştu. Buna rağmen neredeyse canına mal olacak olan yumurtasını da unutmamış ve kanatlarıyla sıkıca sarmıştı.

Bu dünyadaki en güzel, bencillikten en uzak sevgiydi. Mükemmel bir anne bağlılığı!

Ejder ailesinin, altın İlahi ışıkların altında barışçıl bir şekilde sarılıp sarmalandığını gören Zhou Weiqing, elinde olmadan aşırı duygusallaşmıştı. Bugünkü hareketlerinin Cennetin Yayılma Sarayını rahatsız edeceği kesindi, hatta Bing'er'le arasına bir bariyer çekmiş bile olabilirdi.

Ama hiç pişman değildi, özellikle de önündeki bu manzaraya şahit olduktan sonra en ufak bir pişmanlık duyması mümkün değildi. Mükemmel bir anneyi kurtarmıştı. Ve o anneye bakarken kendi annesini düşünmeden edemiyordu. Evden ayrılalı çok uzun zaman oldu... Annemi çok özledim. Cennetsel Cevher Turnuvasından dönüp akademi dönemini bitirdiğimde kesinlikle annemin yanına gideceğim.

Zhou Weiqing'in gözleri yaşlanmıştı.

Erkek ejderin gücü ve İlahi Niteliği Tian'er'inkinden çok öteydi ve kısacık bir süre içerisinde anne ejderin pulları sağlıklı bir parlaklığa kavuştu.

Turnuvanın başlarında erkek ejderin bu kadar huysuz olma sebebi, karısının çok zor bir doğum aşamasından geçiyor oluşuydu ve tüm gücüne rağmen sevgili eşine yardım etmek için yapabileceği hiçbir şey yoktu. Bu şartlar altında ona rastlayan ilk şanssız ruh Küçük Dörttü ve haliyle İhtişamlı Uzaysal Alemden ayrılmak zorunda kalmıştı.

Erkek ejder stres dolu bir şekilde karısını koruyordu ve onun bir yumurtayı... çocuklarını... çıkaracağını görünce onu iyileştirmek için hazırlık yapmaya başlamıştı. Böylesine kritik bir anda Uzaysal Alemin değişeceğini ve ejderlerin zalimce ayrılacağını kim bilebilirdi ki. Tam da bu tesadüf, ZhongTian ve BaoPo Mücadele Takımı üyelerine harekete geçme fırsatı tanımıştı.

Böylesi bir atmosferde zaman iyice yavaş geçiyor gibi görünüyordu. Şişman Kedi bir süre sonra Zhou Weiqing'in Uzaysal Kolyesinden kafasını uzattı. Hala İhtişamlı Uzaysal Alemde olduklarını fark edince de anlık bir şoka uğramıştı. Ancak çok geçmeden ejder ailesini ve durumlarını görerek derin bir oh çekti, olanları anladı.

İnsan formuna dönen Tian'er, Zhou Weiqing'in yanında durarak hafif bir şikayette bulundu: "Bu durumda biraz fazla cesur davrandın."

Zhou Weiqing içten bir kahkahayla karşılık verdi: "İhtişamlı Mücevher varken büyük bir risk aldım sayılmaz. Sonuçta Susturucu Ejder Mührü kullanmıştım, yani ejder herhangi bir Yetenek salamazdı. Tabii ki bu aramızdaki güç farkını etkileyecek değildi, ama hiç değilse benim İhtişamlı Mücevheri kullanmamı engelleyemez hale gelmişti. Sakinleşip anne ejdere yardım etmeye başladıktan sonra da bir tehlike kaldığını sanmıyorum. Benim ölmekten ne kadar korktuğumu biliyorsun, bu hesaplayarak aldığım bir riskti, canımla asla şaka yapmam!"

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin