Cennetsel Yetenek İmgesi - Şeytani Ejder Kadın (3)

167 32 0
                                    

Cennetsel Cevher Adası Yetenek Depolama Sarayının katı kuralları vardı. Cennetsel Tanrı Aşaması Cennetsel Canavarlardan Yetenek Depolayabilmeyi denemek için, Cennetin Yayılma Sarayının kan bağına sahip olanların bile en az Cennetsel Kral Aşaması olması gerekirdi. Aileye dahil olmayanlar ise Yetenek Depolama Sarayının o kısmına bile giremezdi.

Tüm anakarada Cennetsel Tanrı Aşaması Cennetsel Canavarlar çok nadir görülmekteydi, belki Cennetsel Tanrı Aşaması Cevher Ustaları kadar nadir değillerdi, ama sonuçta onları bulmak da bir anka kuşu tüyü bulmak kadar zor olarak bilinirdi. Bir Cennetsel Tanrı Aşaması Cennetsel Canavar bulmak böyle zorken, bir de Mühürlenmişini bulup Yetenek Depolayabilenler ise bir elin parmaklarıyla sayılabilirdi.

Zhou Weiqing'in nesi bu kadar harikaydı? Ne çılgın bir şansı vardı da bir Cennetsel Tanrı Aşaması Cennetsel Canavar bulup ondan Yetenek Depolayabilmişti!

Sonuçta bir Cennetsel Kral Aşaması Cevher Ustasının bile, Cennetsel Tanrı Aşaması bir Cennetsel Canavardan Yetenek Depolarkenki başarı oranı on binde birdi. Eğer bu Cennetsel Kral Aşaması kişi şanssızsa bu Yeteneği otuz yıldan önce depolayamayabilirdi. Şanslı birinin bile on yıl harcama ihtimali yüksekti.

Hatta Cennetsel Tanrı Aşaması bir Cennetsel Canavardan Yetenek Depolama konusunda, bir Cennetsel İmparator Aşaması Cevher Ustasının rekoru beş yıl dokuz gündü!

Ama bu Cennetsel Cevher Turnuvası arazisinde böyle bir Yetenek görülüyordu işte. Herkes nasıl iliklerine kadar şaşırmazdı ki? Zhou Weiqing, yetişim seviyesinin düşüklüğüne rağmen saldığı Yetenekle bir Cennetsel Yetenek İmgesi yaratarak tüm alanın odak noktası olmuştu.

Zhou Weiqing'in arkasındaki Cennetsel Yetenek İmgesi pek belirgin değildi, silik bir siluetten ibaretti ve mor-kırmızı arası soluk bir renkteydi. Üst bedeni bir kadına benziyor, sırtından uzun saçlar iniyor, alt bedeni ise kalın ve iri bir kuyrukla hareketleniyordu.

Bu görüntü herkesin kafasını karıştırmıştı. Hiçbiri bunun ne çeşit bir Cennetsel Canavar olduğunu çözebilmiş değildi.

Tabii ki böyle fikirsiz olmaları normaldi. Zhou Weiqing'in Yetenek Depoladığı bu Cennetsel Canavar sahiden de Cennetsel Cevher Adası Yetenek Depolama Sarayındandı. Ancak daha önce hiç kimse bu Cennetsel Canavardan Yetenek Depolayamamıştı ve bırakın ZhongTian Mücadele Takımı üyelerini, Cennetin Yayılma Sarayı Efendisi Shangguan Tianyang bile gelse bu canavarı tanıyamayabilirdi!

Aslında Zhou Weiqing'in Yetenek Depoladığı bu Cennetsel Canavar, Cennetsel Tanrı Aşaması değildi. Eğer öyle olsaydı, Weiqing'in ve Şişman Kedinin Cennetsel Canavar auraları ne kadar güçlü olursa olsun bu yetişim seviyeleriyle başarılı olamazlardı.

Cennetsel Canavar, aslında Cennetsel İmparator Aşamasıydı, ancak onların en güçlülerinden biriydi ve gücü Cennetsel Tanrı Aşamasına yakındı, yalnızca son aşamayı atlayamamıştı. Ayrıca oldukça güçlü bir Çifte Nitelik Yeteneğine sahipti ve bunu saldığında Cennetsel Yetenek İmgesi yaratabiliyordu.

Zhou Weiqing'in Yetenek Depoladığı bu Cennetsel Canavara, Şeytani Ejder Kadın deniyordu, söylentilere göre bir ejderhayla bir insanın eşleşmesinden oluşan bu canavar, yarım-kan insan, yarım-kan ejderdi. Bir insanın kurnazlığına ve zekasına sahipken gücü de neredeyse bir ejderha kadardı. Bir Cennetsel Tanrı Aşaması Cennetsel Canavar bile ona karşı zorlanırdı.

Dört yüz küsür yıl önce Cennetin Yayılma Sarayı, Şeytani Ejder Kadını yakalayabilmek için 30 yıl boyunca plan yapmış, aşırı kaynak tüketmişti ve hatta bu uğurda o zamanki Saray Efendilerini yitirmişlerdi.

Şeytani Ejder Kadını yakaladıklarındaysa çok sevinmiş, kayıplarını ondan Yetenek Depolayarak telafi edeceklerini ummuşlardı. Ne yazık ki Şeytani Ejder Kadının tahmin ettikleri kadar basit bir Çifte Niteliğe sahip olmadığını fark edemediler. Onun Karanlık ve Şeytani Niteliği ayrı değildi, birbirine sıkı sıkıya bağlıydı, tabii Yetenekleri de öyle.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin