Üç Bin Yetenek Sağlamlaştırma (1)

183 32 0
                                    

Takım arkadaşlarının alaycı gülümsemeleriyle karşı karşıya kalan Zhou Weiqing "Ben gidip yetişim yapayım." diyerek hızlıca odayı terk etti. Odadan çıktığı anda arkasından bir kahkaha tufanı kopmuştu. Onlara göre Weiqing bir kıza asılmış ve kız tarafından tokatlanmış olmalıydı, ki bu onlar için çok komik bir olaydı. Tabii ki Zhou Weiqing de onlara karısını tanıyamadığı için tokat yediği gerçeğini anlatacak değildi...

Vurdumduymazlığının ekmeğini yiyen Zhou Weiqing, odasına döndüğünde kendisiyle geçilen dalgaları unutmuştu bile.

Güç kendisini kanıtlamanın en iyi yoluydu ve ancak gerçek gücünü sergileyebilirse Shangguan Tianyue tarafından kabullenilebilirdi.

Cennetin Yayılma Sarayının İkinci Saray Efendisi, ne büyük bir statü ve güç belirtisiydi bu? En az Cennetsel Kral Aşaması ya da üzeri olmalıydı, hatta belki İmparator veya Tanrı aşaması! 3-Cevherli Weiqing'i küçümsemesine şaşmamak gerekti. Cennetin Yayılma Sarayında onun yaşında 3-Cevherli olan en az birkaç yüz kişi olmalıydı.

Tabii ki bu kadar kısa sürede Cennetsel Enerji seviyesini arttırması mümkün değildi. Cennetsel Shen Enerjisinin ilk aşamasına gireli çok kısa süre geçmişti. Ölümsüz İlahi Teknik çok güçlüydü, ikinci kısmı tamamlaması sayesinde on üç enerji anaforu sürekli çalışıyordu, yetişim yapıyor ve sıradan Cennetsel Cevher Ustalarına nazaran daha hızlı iyileşiyordu. Ölümsüz İlahi Kalkanı da gelişmişti. Yine de 13. aşamaya kendi çabalarıyla ulaşmadığı, Şişman Kedi sayesinde aştığı için biraz daha ilerlemesi vakit alacaktı. Hala nasıl bir gelişme kaydettiğinin bile tamamen farkına varmış değildi.

Bu kadar kısa bir sürede Cennetsel Enerjisini arttıramayacağı için önünde iki seçenek vardı. İlki Şeytani Değişimi kullanmaktı, diğeriyse Yeteneklerini güçlendirmek.

En büyük avantajı neydi? Tabii ki Alexandrite Kedigözü Elementsel Cevherindeki altı nitelikti. Tang Xian, Shangguan Tianyue'nin karısı ve güçlü bir kadın olarak görmüş geçirmiş biriydi. O bile altı niteliği gördüğünde şaşırmış ve bunun oldukça nadir bir şey olduğunu söylemişti, bu nadirlik Cennetin Yayılma Sarayında da geçerli olmalıydı.

Altı niteliğin arasında en çok karanlık, uzaysal, rüzgar ve yıldırımı kullanıyordu. Bu dört nitelikte toplam 12 yeteneği vardı, doğrudan savaşta kullanamayacağı tek yeteneğiyse Karanlık Mühür Kan Ayinleriydi. Bunun yerine Zaman Niteliğinin Mutlak Gecikme yeteneği eklendiğinde yine sık sık kullandığı on iki yeteneği oluyordu.

Daha önce ZhongTian Şehrine yaptıkları yolculukta, Zhou Weiqing, Lin TianAo, Xiao Yan ve diğerlerinden Depolanmış Yetenekler konusunda tavsiye istemişti. O zaman Xiao Yan ona şunu söylemişti: Bir kitaba çalışırken yüz kez okuduğunda kavrarsın; bir yeteneğe çalışırken bin kez pratik yaptığında kavrarsın.

Zhou Weiqing o zaman bu cümle üzerine pek düşünmemişti. Her yetenek için bin kez durmadan pratik yapmak nasıl bir zaman gerektirirdi? Üstelik Xiao Yan bu pratikten fayda sağlamak, o yeteneği tamamen sindirip düzgün kullanabilmek için bin seferi aralıksız yapması gerektiğini söylemişti. Ama bir yeteneği her kullanışında Cennetsel Enerji harcıyordu. Cennetsel Cevher Ustaları Enerjilerini bitirmeden bir düzine civarı yeteneği aralıksız kullanabilirlerdi. Özel Birleştirilmiş Ekipmanlar Cennetsel Enerji ihtiyacını azaltabilirdi, ama bu şekilde de en fazla birkaç düzine yeteneğe çıkardı. Tüm Cennetsel Enerjileri tükendiğindeyse toparlanmak için yetişim ve meditasyon yaparlardı; aralıksız bin tekrar için üç gün üç gece bile yetersiz olabilirdi. Uyumadan, yemek yemeden böylesi bir çabayı kim kaldırabilirdi ki?

Lin TianAo o zaman bu eğitim metodunun çok iyi olduğunu ancak yan etkilerinin de büyük olacağını söylemişti. Genelde insanlar her yetenek için bunu bir kez yapardı, en iyi faydayı ilkinde sağlarlardı. Tabii ki Cennetsel Cevher Ustalarının çoğu Cennetsel Enerjilerinin yetişimlerine daha çok odaklanır, böyle eğitimlere vakit harcamazlardı. Bu eğitimin sıkıcılığı ve zorluğu bir yana, kişideki uyku ve besin eksikliği de uzun vadeli bir zarar verebilirdi. Lin TianAo, yeterli zamanı ve enerjisi olduğunda tüm yeteneklerinin üzerinden geçmenin faydalı olacağı tavsiyesini vermişti.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin