Cennetin Yayılma Sarayının Efendisi! (3)

171 31 0
                                    

Zhou Weiqing özgürlüğünü seviyordu; bu düşüncelerine de yansıyordu, zihni kısıtsız bir şekilde, dizginlenmeden özgürce oradan oraya atlardı. Daima bir kuş gibi engin göklere ulaşmayı, bir balık gibi okyanuslarda yüzmeyi, rüyalarını özgürce kovalayacağı bir ömrü hayal ederdi. Bir mekana bağlı kalmaktan ve kısıtlanmaktan nefret ederdi.

Eğer Shangguan Tianyang'ın önerisini kabul ederse bu özgürlüğü yitireceğini, Cennetin Yayılma Sarayına bağlanacağını hissediyordu. O saatten sonra daima Cennetin Yayılma Sarayı tarafından kontrol edilecek ve ana yurduna ait olmaktan çıkacaktı.

Bunu düşünen Zhou Weiqing anında sakinleşmişti. Tabii ki bu özgürlüğün bedeli büyüktü, ancak değip değmeyeceği başka bir meseleydi.

Derinlemesine düşündüğünde yanıt hayır oldu. Çünkü Zhou Weiqing, Cennetin Yayılma Sarayının önerdiği şeyi yoğun çalışma ve çabalar sonucunda bir gün kendisinin de başarabileceğine inanıyordu. O zaman sırf kısa yoldan elde etmek için özgürlüğünü feda etmenin ne anlamı vardı ki? Yavaşça sakinleşerek ikinci 'Neden sorusuna' geçti. Shangguan Tianyang neden böyle çekici bir teklifte bulunmuştu? Tam bir Efsanevi Seti tamamlamanın, Cennetin Yayılma Sarayı gibi zengin bir kurumu bile zorlayacağı kesindi.

Üstelik onun Yetenek Depolama metodunu öğrenseler bile bunu uygulayabilecek değillerdi. Öncelikle onun garip kaplan kan bağına sahip değillerdi, ayrıca Şişman Kediden yardım almaları da mümkün değildi. Eğer onlara Yetenek Depolama metodunu anlatırsa bunun Şişman Kediye ihanet etmek anlamına geleceğine hiç şüphesi yoktu ki bu da Zhou Weiqing'in asla yapmayacağı bir şeydi. İnden çıkarken bile ne olur ne olmaz diye Şişman Kediyi orada bırakmıştı.

Peki Cennetin Yayılma Sarayı neden böyle iyi şartlar sunmuştu? Sakinleşerek düşünen Zhou Weiqing, bu sorunun da yanıtını buldu.

Birincisi, Zhou Weiqing Shangguan Tianyang'ın teklifini kabul ederse, o zaman Cennetin Yayılma Sarayı onun Yetenek Depolama metodunu öğrenecekti.Şu anda kendilerinin bunu gerçekleştiremeyeceğinden haberdar değillerdi. Demek ki onlar bu bedele değecek bir metot bekliyordu. Sonuçta bir kişinin çok daha güçlü Cennetsel Canavarlardan Yetenek Depolayabilmesini sağlayan şey nesillerce aktarılabilirse, bu, Cennetin Yayılma Sarayı için akıl dahi edilemeyecek bir hazine olduğu anlamına gelirdi. Bunun yanında tek bir Efsanevi Set bir Büyük Aziz Arazi için önemsizdi. Tabii ki her şey bu metodu kullanabilecek olmalarına bağlıydı.

İkincisi, Cennetin Yayılma Sarayının Zhou Weiqing'e tüm set konusunda yardımcı olması demek, tüm Efsanevi Setin dizaynlarını görecekler demekti. Yani Cennetin Yayılma Sarayı da yepyeni bir tam Efsanevi Set dizaynı elde edecekti. Bu gerçek bir Efsanevi Set Ekipmanı kadar değerli görünmeyebilirdi, ancak Ekipmanlar tek bir bireye ait olurdu. Bir Büyük Aziz Arazi içinse dizayn ve ekipman eşit değerdeydi. Sonuçta bu dizaynı kullanarak kendileri için daha fazlasını yaratmaları daima mümkün olacaktı.

Üçüncüsü, Zhou Weiqing için tüm Efsanevi Seti yapmak, onu Cennetin Yayılma Sarayına sıkı sıkıya bağlayacaktı. Sonuçta Efsanevi Set yapmak zordu ve her seferinde yetişimini arttırması gerekecekti. Bu şekilde onları Zhou Weiqing'e bağlayan görünmez bir bağ olacak, kalbi ve ruhu sürekli Cennetin Yayılma Sarayında kalacaktı. Buna Shangguan Bing'er'le olan bağı da eklenince bir süre sonra Zhou Weiqing'in Cennetin Yayılma Sarayına gireceği kesindi. Böyle olursa, bu Efsanevi Set de dönüp dolaşıp Cennetin Yayılma Sarayına ait olmayacak mıydı?

Özetle, Cennetin Yayılma Sarayı çok şey teklif ediyor gibi görünebilirdi, ama kazançları daha fazlaydı. Her şey bir yana, ileride iyice güçlenecek mükemmel bir yeteneğe sahip olacaklardı.

Bunları etraflıca düşünen Zhou Weiqing, Mu En'e olan minnettarlığının daha da büyüdüğünü hissetti. Paranın her zaman iki yüzü vardı ve kişi ikisini de incelemeliydi. Devasa faydaların olduğu yerde ya bir tuzak ya da zehir olurdu. Zhou Weiqing, ellerinin hafifçe büküldüğünü hissetti...o anda babasının neden kendisini Tanrı Gözlü Düzenbazdan eğitim almak için gönderdiğini ve neden bu sayede dünyada hiçbir gücü olmasa dahi hayatta kalabileceğini anlıyordu.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin