Shangguan Longyin pasifçe konuştu: "Turnuva adildir, belli kuralları vardır. Mücadele esnasında ölebilirsiniz de öldürebilirsiniz de. Eğer turnuvaya devam etmek istemiyorsanız şu anda çekilebilirsiniz; devam etmek isterseniz kurallara uyacaksınız. Fei Li Mücadele Takımı bu turu kazandı. Skor 2-0 , Fei Li Mücadele Takımı önde."
Küçük Şeytan Shen derin bir nefes alıp kendisini sakinleştirmeye çalıştı. Nefret dolu gözlerini Fei Li Mücadele Takımına çevirip dişlerini sıktı. "Mücadeleye devam edelim. Millet, Dinlenme Evine dönün."
Cennetsel Cevher Turnuvasının ZhongTian İmparatorluğunda gerçekleşmesi İmparatorluğun lehineydi. Gerekli durumlarda sahneye hükmedecek güçleri vardı. Sonuçta WanShou İmparatorluğu dışında hiçbir İmparatorluk ZhongTian İmparatorluğuna iki kez düşünmeden saldıramazdı.
Dan Dun Mücadele Takımı nefret dolu bakışlarla Dinlenme Evine dönmüşlerdi.
Xiao Yan ellerini Küçük Dört'ün üzerine koydu, Ateş Nitelikli Cennetsel Enerjisini kullanarak soğukluğunu azaltmaya çalışıyordu. Yüzünün rengi yavaşça yerine döndü, sonunda konuşabilir hale gelmişti. Acı bir gülümsemeyle yoldaşlarına dönerek ciddi bir şekilde konuştu: "Ben... Üzgünüm... Böyle bir şey olabileceğini düşünmemiştim..."
Küçük Dört, Han Bing'i öldürdüğü için karşılaşacakları sonuçların farkındaydı. Artık Dan Dun Mücadele Takımıyla sakin bir mücadele sürdüremeyecekleri kesindi, Bai Da Mücadele Takımıyla yaşanandan bile daha kanlı, ölümlü bir mücadele olacaktı. Şu an 2-0 önde olsalar bile karşılarında Büyük Aziz Arazilerden birinin çekirdek takımı vardı! Ayrıca bu Zhou Weiqing'in planını tamamen bozmuştu, Dan Dun Mücadele Takımı koyvermeyecek, aksine hiçbir şeylerini geride tutmayacaklardı. Daha da önemlisi Han Bing'in ölümü Fei Li İmparatorluğuna inanılmaz güçlü bir düşman kazandırmıştı. Dan Dun İmparatorluğu Fei Li İmparatorluğunun çok uzağında olsa da, Bai Da İmparatorluğuna destek vererek bile sıkıntı yaratabilirlerdi.
Lin TianAo kafasını sallayarak karşılık verdi: "Senin hatan değil. İlk önce o seni öldürmeye çalıştı ve sen de elinden gelenin en iyisini yaparak karşılık verdin. Bu nasıl bir hata sayılabilir? Ama ben teslim olmamız gerektiğini düşünüyorum."
"Hayır!" Ayyaş Bao acıklı bir şekilde lafa girdi. "Lider, nasıl teslim olabiliriz? 2-0! Bu çok büyük bir avantaj! Bir sonraki turda Xiao Yan ve ben elimizden geleni yapacağız, bunu kazanma şansımız olabilir!"
"Kapa çeneni!" Lin TianAo öfkeli bir aslan gibi, ama hafif bir şekilde bağırmıştı. Ayyaş Bao anında sessizleşti.
Lin TianAo ciddi bir şekilde devam etti: "İşler artık Weiqing'in planına uygun değil. 2-0'ın büyük bir avantaj olduğu kesin, maç puanını almak kolaylaştı. Ama diğer mücadelelerin ne kadar korkunç olacağı hakkında bir fikrin var mı? Genç liderlerinin öldürme isteğini fark etmiş olmalısınız, tabii diğer üyelerin de. Liderleri olarak o kızın ne kadar güçlü olduğunu hayal edebilirsiniz... kesinlikle Han Bing'den çok daha kuvvetlidir."
"Han Bing'in 6-Cevhere kısa bir süre önce geçmiş olduğunu tahmin ediyorum. Cennetsel Enerjisi muhtemelen 24. Seviyedeydi, Cennetsel Xu Enerji Aşamasına yeni ulaşmış olmalı, henüz tamamen uzmanlaşmamıştır. Öyle olsaydı Küçük Dört bu kadar dayanamazdı. Ama genç liderin durumu farklı; o kesinlikle Cennetsel Xu Enerjisinin gizemlerinde uzmanlaşmış. Hangimizle yüzleşirse yüzleşsin, tam gücümle beni bile öldürür. Ben bu takımın Lideriyim ve hepinizi getirdiğim gibi geri götürmek benim görevim. Bai Da Mücadele Takımının yaşadığını yaşamak istemiyorum."
Lin TianAo'nun bedeninden çok güçlü bir aura yayılıyordu. "Daha fazla konuşmanıza gerek yok. Kararımı verdim. İmparatorluğumuzun onuru önemli, ama siz benim kardeşlerimsiniz... sizin hayatlarınız da benim kalbimde aynı öneme sahip."