Beklenmedik Derecede Güçlü Rakip (1)

177 32 1
                                    

İkinci dövüşte Fei Li Mücadele Takımını Ye Paopao temsil ederken, Mi'Ou Mücadele Takımının temsilcisi de cılız bir gençti. Cılız genç, sahneye çıktığında dikkatli bir şekilde Ye Paopao'yu inceledi, onun Karga gibi olmadığına karar verdiği anda da bir oh çekti. Az önce yaşananlar zihnine iyice kazınmıştı.

"Fei Li Mücadele Takımı, Ye Paopao."

"Mi'Ou Mücadele Takımı, Zhu Heisan."

Hakem bağırdı: "İkinci dövüş başlasın!" Sonuçta bugün yapılacak on iki mücadele vardı, gecikmeye yer yoktu.

Ye Paopao bileğini çevirdi ve Birleştirilmiş Asası elinde belirdi. Zhu Heisan ise hiç vakit kaybetmeden Ye Paopao'ya atıldı, sağ elinde kapkara bir Birleştirilmiş Hançer vardı. Birkaç adım sonra Ye Paopao'ya ulaşmıştı.

Ye Paopao'nun Fiziksel Cevheri dayanıklılığı temsil eden Sarı Yeşimdi, defansa dayanıyordu. Rakibinin hareketine karşılık sakin bir şekilde sol elini kaldırdı ve önünde bir Birleştirilmiş Kalkan belirdi.

Doğal olarak onun kalkanı Lin TianAo'ya kıyasla çok daha güçsüz ve küçüktü, çapı en fazla 30 cm kadardı. Ama içinde soketlenmiş parlak bir safir vardı - Elementsel Cevheri.

*Ting* yumuşak bir sesle birlikte ilk darbe gerçekleşti. Mi'Ou Mücadele Takımı ilk kayıp yüzünden endişelenmiş ve yeni bir 4-Cevherli Cennetsel Cevher Ustası göndermişlerdi. Üstelik bu Zhu Heisan'ın Fiziksel Cevheri Çeviklik Ejdertaşı Yeşimiydi.

Zhu Heisan'ın ilk saldırısı Ye Paopao'nun Birleştirilmiş Kalkanı tarafından durdurulmuş olsa da hız kesmedi, sol bileğinden çıkan yeşil ışıklarla birlikte öfkeli bir yıldırım gibi birkaç düzine saldırıyı sürdürdü, Ye Paopao'ya mümkün olan her yönden saldırıyordu.

Dinlenme odasındaki Shangguan Bing'er şaşkınlıkla bağırdı: "Nihai Çeviklik Cennetsel Cevher Ustası!" Zhu Heisan sahiden de Shangguan Bing'er gibi bir Nihai Çeviklik Cennetsel Cevher Ustasıydı, İmparator Turmalin Elementsel Cevheri ve Ejdertaşı Yeşimi Fiziksel Cevheri vardı.

"O kadar endişelenmemize gerek yok." dedi Zhou Weiqing sakin bir şekilde. "Su Niteliği düşük seviyeler arasındaki en güçlü kontrol yeteneğine sahip. Şansımız göreceli olarak iyi."

Zhou Weiqing konuşmayı bitirdiği anda sahnedeki manzara bir kez daha değişti. Zhu Heisan'ın dur durak bilmeyen saldırılarıyla yüzleşen Ye Paopao onlardan kaçınamayacağının farkındaydı. Elindeki asayı sallayarak arkasında buzdan bir kalkan yarattı, bu kalkan arkasını ve yanlarını sararak tam bir koruma sağladı. Sol elindeki küçük yuvarlak kalkanıysa hızlıca kaydırarak ön taraftan gelen saldırıları engelledi.

Defans Fiziksel Cevherli Ye Paopao uzun mesafeli saldırılar ve yakın mesafeli savunmalar konusunda güçlüydü. Üstelik bu süreçte Xiao Yan'dan bir şeyler kapmıştı, Cennetsel Enerjisini kontrol etme ve savaş stratejileri konusunda ilerleme kat etmişti.

Zhu HeiSan tüm hızını sergileyerek, Birleştirilmiş Yetenek Rüzgarını kullanarak tüm bedenini yeşil bir dumanla kaplatmıştı, saldırıları her yönden bir akış oluşturuyordu. Ne yazık ki her atağı bir şekilde engelleniyordu. Ye Paopao hızlı değildi, ama defansı iyiydi, Buz Kalkanı Yeteneğiyle ve sol elindeki Birleştirilmiş Kalkanıyla saldırı dalgalarını engellemeyi başarıyordu.

Zhu HeiSan da doğal olarak Shangguan Bing'er'le aynı probleme sahipti. Bir Nihai Çeviklik Cennetsel Cevher Ustası olarak en büyük zayıflıkları saldırı güçleri eksikliğiydi. Buna karşılık Defansif Fiziksel Cevherleri sayesinde Ye Paopao tüm saldırıları karşılayabiliyordu, Zhu HeiSan gerçek bir kuvvet uygulayamadığı için kalkanı aşamıyordu.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin