10 Yıldız Derecelendirmeli İki Zaman Niteliği Yeteneği! (3)

168 32 0
                                    

Bu kısacık an tüm savaşın gidişatını değiştirmeye yetmişti. Ao Le'nin Zamanı Kilitleme Yeteneği Zhou Weiqing'in arkasına kaymış ve Weiqing orijinal hızına kavuşmuştu.

Şu anda iki taraf da birbirine oldukça yakındı ve bu ani değişiklik tepki vermelerini engellemişti. Galip olduklarına inanıp 'havalı davranmakla' meşgul olan Ao Le, önünde beliren Zhou Weiqing'e karşı bir hamle yapamamıştı.

O anda Zhou Weiqing'in Liu Yinan'a dönük eli üç seri hamle gerçekleştirdi ve üç Yetenek kıza doğru harekete geçti; Rüzgarın Prangaları, Karanlığın Dokunuşu ve Uzaysal Zincirler.

Bu üç kuvvetli Kontrol Yeteneğini bir anda kullanmanın Zhou Weiqing'in Cennetsel Enerjisini büyük oranda tükettiğine hiç şüphe yoktu. Ancak risk alamayacağı bir noktadaydı ve Liu Yinan'ın mükemmel planını bozmasına izin veremezdi.

Rüzgarın Prangaları ve Karanlığın Dokunuşu 5-Cevherli Liu Yinan'ı hızlca sarmaladı. Sonuçta kocası gibi 6-Cevherli değildi ve Zhou Weiqing'le arasındaki güç farkı çok fazla değildi, dolayısıyla onun bu Kontrolden kurtulması zaman alacaktı. Uzaysal Zincirler de gümüş bir kalkan şeklinde kızı sarmalayarak Ao Le'yle arasındaki bağı kopartıp ikiliyi birbirinden ayırdı.

Zhou Weiqing, Liu Yinan'a Yeteneklerini yolladığı saniyede sağ ayağıyla da Ao Le'nin göğsüne hızlı bir tekme geçirmişti.

Her şeyin çok ani oluşu Ao Le'yi gafil avladı. Bir insan, nasıl bir yetişim seviyesinde olursa olsun hayal etmediği bir şeyle karşılaştığında bir anlığına donakalırdı. Ve bu yüzden aralarındaki güç farkına rağmen tek yapabileceği elleriyle göğsünü korumak, mümkün olduğunca çok Cennetsel Enerjiyi o bölgeye kaydırarak tekmenin etkisini azaltmak oldu.

Şu ana dek her şey Zhou Weiqing'in istediği gibi gitmişti. Yavaşlatma Bariyerinden etkilenişi, okçuluğunun kötüleşişi, hepsi gerçekti, ancak bu esnada rakiplerini afallatıp kendisinin çaresiz olduğu imajını vermeye de çalışmıştı. Bu sayede Yavaşlatma Bariyerinden kurtulup tek bir saldırılık boşluk yaratmıştı. İşler bir anda bu raddeye geldiğinde Ao Le ne yapabilirdi ki?

Bir savaşta güç kesinlikle önemliydi, ancak zeka da diğer bir belirleyici faktördü.

Yoğun bir patlamayla birlikte Zhou Weiqing'in sağ ayağı doğruca Ao Le'nin göğsündeki kollarına ulaştı. *Crackkk* Patlamaya Ao Le'nin sağ kolunun kırılma sesi de eşlik etmiş ve Ao Le ani etkiyle geriye doğru havalanmış, bir ağız dolusu kan kusmuştu.

Aradaki büyük güç farkına ve Ao Le'nin Cennetsel Enerjisini kullanmasına rağmen böyle bir sahne yaşanmıştı. Sonuçta Zhou Weiqing'in Şeytani Sağ Bacağı korkunç bir güce sahipti, Lin TianAo'nun 5-Cevherli Birleşim Kalkan Setine karşı bile etkili olabilmişti.

Ao Le'i havalandırmak aralarında bir boşluk yaratmadı. Çünkü Şeytani Değişim Aşamasındaki Zhou Weiqing'in sağ bacağı akrep kancasına dönüşmüştü ve o kanca Ao Le'nin koluna geçtiği için Weiqing'in bedeni de Ao Le'yi takip ediyordu.

Kolundaki keskin acı ve göğüs kemiklerinden gelen ıstırap Ao Le'nin gözlerini kan çanağına çevirmişti. Aynı zamanda Zhou Weiqing'in sağ ayağından dondurucu bir soğukluk alıyor, bedeni şiddetle titremeye başlıyordu. Hızlıca, kalan tüm enerjisini toplayıp en güçlü Yeteneklerini ve Birleştirilmiş Ekipmanlarını kullanmaya karar verdi. Artık varını yoğunu ortaya koymalıydı ve kalbi Zhou Weiqing'i parçacıklarına ayırma dürtüsüyle doluydu.

Ne yazık ki o anda Zhou Weiqing'in sağ bacağından yayılan garip bir ışıkla karşılaştı. O anda salınmakta olan Yetenekleri ve Ekipmanlarının yanı sıra bedenini işgal eden soğuk da kesildi.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin