Canavarustası Ordusu kelimeleri Shangguan Tianyue'nin yüz ifadesini değiştirdi. Bunu hayal ettiği belliydi, iç çekerek şöyle dedi: "Haklısın abi, fazla sabırsızım. Ama her yıl ölü savaşçılarımızın isimlerini okumak kalbimi kırıyor. Tabii bu durumu değiştirmek için böyle bir savaşa girmek de iyi bir çözüm değil."
Shangguan Tianyang cevap verdi: "Evet... ama ne yazık ki yapacak bir şeyimiz yok, yalnızca cennetler bu konuda bir şey yapabilir. WanShou İmparatorluğu büyük olabilir, ama soğuk kuzey topraklarındalar; erzakları oldukça kısıtlı ve kış geldiğinde topraklarımıza saldırmazlarsa çoğu vatandaşlarını kaybederler. Hayatta kalmak için bizim topraklarımızı işgal etmekten başka şansları yok. Biz de kendi arazimizi ve vatandaşlarımızı korumak zorundayız. Doğa bizi savaşmaya zorluyor. Onlara yemek hediye edecek ve daha fazla büyüyüp tüm anakarayı işgal etmelerini bekleyecek de değiliz."
Shangguan Tianyue çaresizce başını sallayarak konuştu: "Tamam, bırakalım bu üzücü meseleleri. Önce gidip Xian'er'i bulmalıyım... Bu arada, Abi, senin son zamanlarda yaptığın meditasyon nasıldı? Bir ilerleme kaydedebildin mi?"
Shangguan Tianyang, gözlerinde beliren bir hayal kırıklığı sinyaliyle kafasını hafifçe salladı: "Hala aynı... yakın zamanda başaracağımı sanmıyorum. İnsan bedenimiz ve yeteneklerimiz İlahi Cennetsel Ruh Kaplanlarıyla kıyaslanamaz ve benim için son aşamayı aşmak çok zor. Bir düzine yıldır Cennetsel İmparator Aşamasının tepesindeyim ve bunca yıldır tüm gücümle son kısmı aşmaya çalışıyorum. Ne yazık ki fiziğimin sınırları yüzünden sürekli duvara tosluyorum, korkarım ki Xue HaoTian'la aramdaki uçurum giderek genişleyecek. Bir sonraki Beş Yıllık Büyük Aziz Arazi Buluşmasında onu bastırabilecek miyim merak ediyorum doğrusu... Peki ya sen? Senin durumun nasıl?"
Shangguan Tianyue cevapladı: "Düşük Seviye Cennetsel İmparator Aşamasını stabilize etmiş durumdayım. Ancak Orta Seviyeye geçmem beş ila on yılımı alır diye düşünüyorum."
Shangguan Tianyang hafifçe gülümseyerek karşılık verdi: "Neyse ki sen de Cennetsel İmparator Aşamasına ulaştın. İkimizin gücü ve Efsanevi Setleri birleşince Xue HaoTian gelişse bile ona yenilmeyiz."
Shangguan Tianyang bir süre anılarına dalmış gibi göründü. "Bu arada, şu hayatta gerçekten takdir ettiğim tek kişi Xue HaoTian. İnsan olmamasına rağmen yetişim yeteneği fazla şaşırtıcı, böyleleri on binlerce yılda bir dünyaya gelir. Cennetin Yayılma Sarayımızın kayıtlarına göre 40ına ulaşmadan Cennetsel Kral Aşamasına, 50de Cennetsel İmparator Aşamasa ve 60ta Cennetsel Tanrı Aşamasına ulaşan... tek kişi o."
Shangguan Tianyue utanmış bir şekilde konuştu: "Aynen öyle! Ben neredeyse 25 yıl boyunca Cennetsel Kral Aşamasında kaldım, Cennetsel Kral Aşamasına Xue HaoTian'dan önce ulaşmış olsam bile onun yetişim hızı benim çok ötemde ve beni ezip geçeli çok oldu. Abi, Aziz Niteliklere sahip olmak o kadar büyük bir avantaj mı?"
Shangguan Tianyang ani bir kahkahayla şöyle dedi: "Aziz Niteliklerin ne kadar avantajlı olduğunu gerçekten öğrenmek istiyorsan damadına bakabilirsin. Eğer şartlarımı kabul edip Cennetin Yayılma Sarayına resmi olarak katılmış olsaydı yakın gelecekte Xue HaoTian gibi bir yeteneğe erişeceğine hiç şüphem yoktu. Sonuçta damadın hem Zaman Niteliğine hem de ilk jenerasyon Şeytani Niteliğe sahip... iki Aziz Nitelik! Bununla kalmıyor, toplamda altı niteliği var ve diğer dördü de değersiz değil. Ayrıca 3-Cevherli olmasına rağmen çoktan Susturucu Ejder Mührü gibi Yetenekler Depolamış halde... Xue HaoTian gibi bir İlahi Cennetsel Ruh Kaplanı bile bunu yapmamıştı."
Shangguan Tianyue bir humph sesinden sonra şöyle dedi: "O küçük veletten bahsedip durma ki yeniden sinirlenmeyeyim."
Shangguan Tianyang cevap verdi: "Tamamdır, hadi sen git. Toparlanıp Xian'er'i bul ve mümkün olduğunca çabuk bir şekilde evine getir."