Bırakın Dayanak Noktanız Olayım (2)

175 38 0
                                    

Zhou Weiqing başını sallayarak onayladı: "Gel hadi! Benim Fiziksel Cevherim Kuvvet Nitelikli. İkimiz de 3-Cevherliyiz, neden kapışmayalım ki?"

Küçük Dört içten bir kahkaha atarak lafa girdi: "Weiqing, belanı mı arıyorsun? Karga'nın efsanevi baltaları... patronun bile başını ağrıtır!"

O anda Lin TianAo lafa karıştı. "Karga, hadi. Onunla mücadele et."

"Ahh?" Herkes Lin TianAo'ya şaşkınlık dolu tepkiler verdi.

Zhou Weiqing'in analizi Lin TianAo'nun hoşuna gitmişti. Tam da Zhou Weiqing'in düşündüğü gibi bu Cennetsel Cevher Turnuvası Lin TianAo için çok önemliydi, birkaç yıldır bunu hedeflediği söylenebilirdi. Üç yıl önce Turnuvaya ilk kez katıldığında oldukça derin bir şekilde etkilenerek ayrılmıştı. Üç yıl boyunca tüm kalbini koyarak çalışmıştı ve Fei Li İmparatorluğunu onurlandırmak istiyordu.

Karga yavaşça ayağa kalkıp meraklı bir şekilde Lin TianAo'ya sordu: "Lider, emin misin? Biraz etli butlu ama... benim kuvvetimle baş edebilmesi..."

*Poooh* O anda su içmekte olan Ye Paopao kahkahalara tutularak ağzındaki suyu fışkırttı. "Etli butlu derken ne demek istiyorsun..."

Lin TianAo hafifçe gülümseyerek konuştu: "Bunu yapmak için bazı sebeplerim var, dene de kendin gör."

Konuşma sürerken, Karga bir anda sağ elini kaldırdı ve Zhou Weiqing'e doğru uzattı.

Zhou Weiqing ona yakındı ve kız, boyu sayesinde bir adım bile atmadan Weiqing'e yetişti.

Zhou Weiqing kaçınmadı, bunun yerine sol ayağıyla yana kaydı ve hafifçe pozisyon aldı. Hafif bir sesle birlikte o da sağ elini kaldırdı ve Karga'nın eline kendi eliyle uzandı.

Avuçları çarpıştı ve parmakları kenetlendi.

Herkesin bakışları ikiliye odaklanmıştı, sessizce mücadeleyi izliyorlardı.

Karga'nın kendi gücüne olan güveni sağlamdı, Zhou Weiqing'in eline kenetlenip sıkıca çektiğinde, Weiqing'in tüm bedeninin kalkacağını düşünüyordu.

"En?" Kuvvet uyguladığı anda yüzünde şaşkın bir ifade belirdi. Ne kadar çekerse çeksin Zhou Weiqing hiç kımıldamıyordu, sağ eli kaya gibi sağlamdı, en ufak bir hareket yoktu.

Altın Karga Kabilesinin mükemmel bir üyesi olan Karga'nın dehşete düşürücü bir kuvveti vardı. Sıradan bir çekme kuvveti bile birkaç bin kiloyu taşıyabilirdi.

Karga'nın şaşkınlığını gören Zhou Weiqing'in ağzı hafif bir gülümsemeyle büküldü.

Kızın mücadeleci gücü yükselmişti, sağ bacağını zemine çarparak bağırdı: "Gel buraya!" Tüm bedeni hafifçe dalgalanırken sağ eline yoğun bir kuvvet verdi.

Zhou Weiqing de hafifçe bağırdı, kasları sertleşirken gözleri parlıyordu, sağ kolunun kasları tamamen elindeki kuvvete odaklanmıştı.

*Bang* Hafif bir patlama sesiyle birlikte Zhou Weiqing'in kıyafetinin sağ kolu parçalara ayrıldı, güçlü bir kolu gözler önüne serdi. Kasları güçlü ve güzel bir şekilde kımıldıyordu.

Karga'nın ani patlayıcı çekişiyle yüzleşen Zhou Weiqing yalnızca biraz sarsıldı, ancak hala hiç ilerlememişti.

Bu noktada hem Ye Paopao'nun hem de Cennetsel Cevher Ustası Akademisinin öğrencileri şaşkınlık içindeydi. Karga ilk seferinde Zhou Weiqing'in gücünü küçümsemiş olabilirdi, ancak ikinci çekişinde kayda değer bir kuvvet kullanmıştı, yine de hiçbir etki doğuramamıştı. Cennetsel Cevher Ustası Akademisinin üyeleri de Karga'nın gücünü ilk elden tatmış insanlardı, sıradan Kuvvet Nitelikli Cennetsel Cevher Ustalarının bunu yapamayacağını biliyorlardı.

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin