Az elalvás nehezebb volt számomra mint bármi más. A fejemben lévő fogaskerekek csak úgy kattogtak amint vízszintbe kerültem Jungkook ágyán. Bár nem is csodálkozom. Az agyam fel próbálta dolgozni az egész nap eseményeit és információit.
Először is a verekedés pontos menetét pörgetem végig fejben, majd jöhet Jungkook viselkedésének kielemzése.
Ma is lefeküdtem vele, pedig megesküdtem, hogy szigorúan csak barát zónában maradok vele. Nem vagyok meleg! Erre hagytam hogy kikötözzön és "megbüntessen"!Ráadásul az hogy választanom kell köztük... Fogalmam sincs mit tegyek. Taehyung egész tanévben mellettem állt, de Jungkook is nagyon sokat segített annak idején. Nem akarom sem őt sem Taet megbántani, szóval...marad az a megoldás, hogy érveket gyűjtök mindkét fiúhoz és ahol több jó pont gyűlik össze, azt fogom választani. Vagy ez hülyeség? Mindegy, nincs más ötletem, szóval marad ez.
Taehyung: Szeretek vele lenni, sok a közös érdeklődési körünk, megnevettet, mindig kedves hozzám, segít amiben csak tud és a legjobb barátom. Ez így... 6 jó dolog. Rossz pedig... Szerintem nincsen.
Jungkook: Többször megmentette az életemet, vigyáz rám és ragaszkodó. Többet szeretnék megtudni róla, mert rideg, de közben lágy szívű is. A "jutalom" amiről beszélt még nem tudom mi, de kíváncsi vagyok és tetszik hogy annyi meglepetést rejteget. Meg akarom tudni milyen vele jóban lenni. Ráadásul anya is kedveli. A negatívum viszont, hogy simán "megbüntet", parancsolni akar nekem és nagyon indulatos is. Először az öklét használja, minthogy az eszét. Ha össze vetjük a pozitívumokat és a negatívumokat, az úgy... 7jó és 3 rossz, tehát 4 "pont".
Taehyung 6, Jungkook 4 jó pont. Ami azt jelenti, hogy... ami azt jelenti, hogy Taet kéne választanom, nem igaz? Úgy lenne logikus. Úgy lenne észszerű. Taehez nagyon könnyen összeszedtem a sok jó dolgot, Jungkookhoz viszont úgy kellett össze kaparnom. Azt akarom hogy Ő nyerjen, de közben mégse... Nem tudom mi a helyes és mi nem! Nem akarok választani! Kíváncsi vagyok Jungkookra, de... de Taehyung a legjobb barátom és eddig tényleg mindenben mellettem állt. Nem tehetem vele azt, hogy hirtelen hátat fordítok neki.
Hirtelen ötletből vezérelve veszem elő a telefonomat és ahogyan a bekapcsoló gombra nyomok, a képernyőm fénye egyből megvakít.
Egy sor szenvedés után sikeresen leveszem a fényerőt és megnyitom a chat-et. Ő a legjobb barátom, csak meg kell beszélnem vele, nem?-------------
Taehyung23:49
Jimin
HaliJimin
Ébren vagy még?Taehyung
Persze, péntek vanTaehyung
Mizu?Jimin
Jungkooknál alszom...Taehyung
Mi?Taehyung
Te megőrültél?Taehyung
Ki tudja hogy mit fog veled tenni?Taehyung
Mondtam, hogy ne bízz meg benne!Taehyung
Milyen hülyeséggel tömte a fejed, hogy belemész ebbe?Taehyung
Vagy bejön???Jimin
Mi?Jimin
Hülye vagy?
YOU ARE READING
ℍ𝕒𝕟𝕘 𝕟𝕖́𝕝𝕜𝕦̄𝕝 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
Fanfiction~~~~~~ "Elrontottam. Ez volt életem legfontosabb meghallgatása, nekem meg elcsuklott a hangom...." ~~~~~~ Jimin egy átlagos gimnazista, csodás hanggal megáldva és egy célt maga előtt tartva. Idol szeretne lenni minden áron. Hangja mindenkit elvarázs...