4.🔉

931 76 94
                                    

Jó étvágyat mindenkinek aki most eszik! Itt az ún rész❤❤
~~~~

Másnap reggel tényleg el is mentünk anyával közösen a fodrászhoz, hogy befestessük a hajamat RÓZSASZÍNRE.

-Szép jó reggelt. Miben segíthetek? Nyírás, vágás, mosás, esetleg festés? -kérdezi egy kedves hölgy, amint beérünk.

-Festés. -jelentem ki, de azt, hogy milyen színre, azt anyára hagytam. Kicsit cikinek éreztem a rózsaszínt ahogy így bele gondolok, de mivel az ügynökség ezt írta, így megteszem. Megteszem, mert akkor láthatják, hogy én tényleg elhatároztam már magam és nem az a dadogós gyerek vagyok, mint amit ott produkáltam a meghallgatáson.

Beültem hát egy nagy levegővétel után a székbe és behunytam a szemeim.

Nagyon sok időbe telt, mire készen lett a hajam, de még azalatt az idő alatt sem tudtam felkészülni az esetleges látványra. Akárhogyan is próbáltam elképzelni magamat így, nem ment.

-Kész vagy. -hátrál el tőlem a lány, én pedig lassan kinyitottam a szemeim és a tükör felé fordultam.

Atya ég!!!! Hát...

-Ez nem is olyan szar, mint gondoltam. -állapítom meg a hajamat piszkálva.

-Még szép, hogy nem szar. Nagyon aranyos lettél. -mosolyog a mögöttem álló lány, mire hátra fordulok hozzá.

-Tényleg? -kérdezem hitetlenül.

-Aha. Tényleg. A csajok csak úgy jönni fognak rád, ettől a hajtól és a csodás hangodtól.

-Várj. Honnan tudod, hogy milyen a hangom? -furcsálom a lány szavait.

-Jaj, ne hülyéskedj már, hisz mindenki ismer. A barátaim és én is nagyon imádunk. Néztük a tegnapi live-odat is. Meeeg, egyépként én sem vagyok olyan idős, hogy ne ismerjek egy ilyen You-Tube feltörekvő sztárt, mint te. -magyarázza a lány.

-Oh, értem. -bólintok egyet ezzel szavamat megerősítve.

-Kicsim, nekünk mennünk kellene. -szólal meg végül anya. Lehet gáznak találnák egyesek, hogy az anyámmal jöttem, de ne értse félre senki, csak azért jött velem, mert ezután elmegyünk a régi sulimba a cuccaimért, majd az új sulimba, hogy anya elintézhessen pár papírmunkát, meg persze, hogy megkapjam az egyenruhámat. Atya ég, de várom már.

-Rendben. Szia, ööö...

-RyuJin. -hajol meg a lány.

-Akkor, viszlát, RyuJin! -köszönök el és lépek ki az üzletből.

-Kedves lány volt. -állapítja meg anya a bolt előtt.

-Nem az esetem. -húzom el a számat. Anya még nem tudja, de meleg vagyok. Meg persze senki más sem tudja. Nem is tervezem, hogy bárki valaha is megtudja, inkább csak kerülöm a helyes fiúkat, vagy elnyomom magamban, ha érzek is valamit. Nem lehetek híres idol, ha kiderül, hogy fiúkkal kefélek.

A délután folyamán anyával bejártuk a sulikat, amik tervben voltak, megcsináltuk és hulla fáradtan értünk haza 6körül.

Amint beléptünk a házba, ledobtam a cipőm és felsiettem az emeletre, azon belül is, egyenesen a szobámba.

A kezembe végig ott virított az egyenruhám, amit a szobámban a szekrényemre akasztottam, majd az ágyamba vetődtem.

Imádom az életeeem!!!

Minden összejött. Tényleg minden, és most olyan boldog vagyok, hogy már semmi nem ronthatja el a hangulatomat, s mindez a tegnapi napnak köszönhető.

ℍ𝕒𝕟𝕘 𝕟𝕖́𝕝𝕜𝕦̄𝕝 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Where stories live. Discover now