Taehyung szemszögéből:
-Ők itt a -hatás szünet- BARÁTAIM. -mutatok végig az egy kisebb félkörbe rendeződött társaságon. Már mind átöltöztünk és mivel megbeszéltem Jiminnel így bemutatok neki mindenkit. Bár eleve terveztem, mert szerintem rohadt jó fej és szeretném ha a bandánk tagja lenne. Ne, most ne gondoljatok semmilyen zenekarra, mert nem csinálunk olyat. Egyszerűen csak a baráti körömbe akarom bevonni.
Jimin int egyet egyet a többiek felé, ezzel köszönve. Igazság szerint kíváncsi vagyok hogy miért nem beszél és sokszor mikor rájövök hogy csak írogatva válaszol, elszomorodom. Nem tudom mi történhetett vele, de mivel azt mondta nem szeretne róla beszélni, így nem szeretném felhozni. Úgyis elmondja, ha már megbízik bennem. Legalábbis remélem.
Egyébként pedig amúgy is utána néztem a neten. Két opció van. Az egyik, hogy némán született, de ezt egyből kizárhatjuk, hiszen mind tudjuk hogy énekelt régen. A második lehetőség az, hogy valami kiváltotta a némaságát. Ezt még kettő felé lehet szétszedni. Vagy tud beszélni és valamilyen lelki ok miatt nem teszi, vagy pedig még nem tud beszélni esetleg alig tud, mondjuk egy torokrák vagy hangszalag gyulladás/megnyúlás miatt. Ennek további két opciója pedig hogy végleges vagy ideiglenes. Szerintem ezt nem kell kifejtenem, hogy mit takar.
-Ő itt HoSeok, NamJoon, SeokJin és YoonGi. -mutogatom végig a személyeket Jiminnek biztos ami biztos, ha esetleg nem ismernék egymást. Bár szerintem Jiminről már min hallottak, hisz tényleg elég jók a számai, pont ahogyan a hangja. Nem mintha én panaszkodhatnék.
"Hármukat már ismerem" -érkezik a telefonomra az üzenet Jimintől. Mivel még nem csengettek be, így eddig a farzsebembe tároltam.
-Tényleg? Nem láttam, hogy bárkivel is lettél volna eddig JungKookon kívül. -fordulok a nálam alacsonyabbhoz csodálkozva.
"Még a meghallgatáson" -kapom a választ.
-Ja. Értem. -bólogatok szavam megerősítve. Végül is logikus.
-Ööö...megtudhatjuk mi a téma és hogy mégis mi ez a telepatikus beszélgetés köztetek? Mert így elég faszául kihagytok. -szól a "csevegésünk"be Yoongs, elég jogosan.
-Ja. Bocs. -nevetek fel kínomban. Tényleg nem esett le eddig, hogy ők ebből valószínűleg semmit nem értenek.
-Nem egyértelmű? Jimin írogat Taenek amire ő hangosan reagál. -fonja keresztbe karját Joon hyung, ahogyan méreget kettőnket.
-Azt én is látom, de Jimin miért nem mondja ki a dolgokat? Minket beszél ki, vagy szimplán mint egy három éves, nem akar előttünk megszólalni és ragaszkodik hozzá, hogy csak az "anyucijához" szóljon? -flegmázik Yoongi.
-Szebben nem beszélhetnél? -ráncolja össze szemöldökét Jin.
-Nem. -felel unottan Yoo. Úgy látszik most se aludt sokat... Vagy fel lett ébresztve. De sajnálom ilyenkor a szüleit. Yoongi rendes srác és törődik azzal akit szeret, de néha nagyon leszarom hangulata van.
-Akkor sem beszélhetsz így vele. -szólok közbe én is, s lépek Yoongi elé úgy hogy arcunk közt olyan egy centi lehet. -Lehet szarul keltél vagy nem érdekel de nem kéne mások lelkébe tipornod a komor "mindent kimondok, ki nem szarja le" beszédeddel. -mondom dühösen.
-Hmmm... Bocsika hogy félbeszakítom ezt a csodás beszélgetést -teszi közénk Hoseok két kezét majd tol minket egymástól távolabb hogy folytathassa. -De ahelyett hogy egymást tépnénk nem kéne órára menni? Ráadásul Jimin is lelécelt amíg nem figyeltetek. -jelenti ki s mondata alatt végig komor marad. Fejem kijelentésére jobbra majd balra fordítom de Jiminnek nyoma sincs. Komolyan lelépett? Dehát miért? Mondjuk óra van de akkor is...
YOU ARE READING
ℍ𝕒𝕟𝕘 𝕟𝕖́𝕝𝕜𝕦̄𝕝 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
Fanfiction~~~~~~ "Elrontottam. Ez volt életem legfontosabb meghallgatása, nekem meg elcsuklott a hangom...." ~~~~~~ Jimin egy átlagos gimnazista, csodás hanggal megáldva és egy célt maga előtt tartva. Idol szeretne lenni minden áron. Hangja mindenkit elvarázs...