"-Miért nem veszed el egyből, ha már úgyis kisajátítottad magadnak? -kontrázik rá Jungkook és már kezdem elveszíteni a fonalat hogy miről van szó, vagy hogy lyukadtunk ki a házassághoz.
Hogy fogok én kikeveredni ebből a kalamajkából?"-Ez jó ötlet! Inkább én vegyem el, mint te! Én tudok is vele foglalkozni! -kiabál Taehyung.
-Foglalkozni vele? Én bármit meg tudok neki adni! Te egy csóró senki vagy! -hangzik el egy újabb szitok Jungkook szájából.
Hiába akarnék közbe szólni, nem tudok, csak eltátom a szám, és erőlködve próbálok rájuk ordítani.
Igazság szerint a baleset óta, sosem próbáltam ténylegesen beszélni. Most viszont mindent megtettem hogy legalább egy hanggal félbeszakítsam a fiúk veszekedését. De csak a levegőt fújtam ki a számon.
-Merj még egyszer így nevezni!
-Csóró senki! Egy senki vagy!
-Még senkinek is jobb lenni mint egy elkényeztetett baromnak!
-Elkényeztetett barom a seggem!
-Igazad van, te mellé még bunkó paraszt is vagy! Leszarod hogy mi van a másikkal, vagy mit érez a másik! Csak saját magadra gondolsz! Te egoista állat!Taehyung hosszas szitkozására Jungkooknak már csak egy ütés volt a válasza, mire a szívverésem kihagyott egy ütemet.
Ne csináljátok ezt fiúk! Hagyjátok abba! Kérlek! Elég! -könnyeim kicsordultak, mikor a második ütés is bekövetkezett és hirtelen elöntött a fáradtság.
Egyből felmerült bennem a "miért" kérdés, de aztán egyből rá eszméltem, ahogyan lepillantottam a kütyü műszerére.
Beszélni próbáltam... És az beszélt helyettem.
Persze hang kiadása nélkül, de mindent kiírt a monitor.Közben Taehyung és Jungkook mintha itt se lennék ütötték egymást unhatatlanul.
-Jiminéknél vagy, nem otthon! -ordította Tae, miközben lekevert egyet Jungkooknak.
Egy hirtelen gondolattól vezérelve; mi szerint meg kell állítanom őket, erőt vettem magamon és a két fiú közé vetődtem.
A lábaim nem bírtak el sokáig így kezeim szét tárva dőlök rá a két fiúra. Majd sötétség.
Jungkook szemszögéből:
-Jimin! -simítok a fiú karjára.
Taehyungal egyszerre szorítottul meg egy-egy karját, hogy ne zuhanjon a padlóra.
-Jimin, nem bírunk tartani! -szól rá Taehyung is, de a megszólított nem válaszol.
Az eddig a fején lévő izé a földre csúszott és csak ekkor vettem észre, hogy a drótokból álló sapka szerűségből az egyik drót egy monitorhoz vezet. Egy kis fekete képernyőhöz.
Taehyungal egyszerre néztünk egymásra és próbáltuk felfogni a helyzetet. Először azt hittem, hogy Jimin azért vetődött ránk, hogy leállítson minket, viszont azóta se mozdult, ami már kezdett aggasztani.
Taevel lassan leeresztettün a parkettára, majd mellé telepedtünk.
A fiú arca kisimukt és nyugodt. Pillái lehunyva, mik néha-néha megremegnek.
-Hé.. Jimin... Ébredj... -rázza meg Taehyung a vállát, míg én homlokára csúsztatom a kezem.
-Na? -néz rám Tae.
-Nincs láza. -rázom a fejem, hogy azzal alátámasszam szavaim.
-Akkor mi baja? -kérdi Tae, mintha én tudnám.
-Nem vagyok orvos. Neked kéne tudni! Te dumálsz vele minden nap! -kiáltok rá dühösen és szerintem jogosan is.
-Bocs hogy nem arról szoktunk beszélgetni, hogy milyen gyakran ájul el és mi az oka! -háborodik fel egyből, mire csak egy grimaszt vágok, mert nem tudom mit mondhatnék.
-Mit csináljunk? -szólal meg végül ő.
-Ez most komoly? Előbb még szidtál, most meg azt várod hogy én legyek a megmentő???
-Ne csináld már Kook. Csak segíts Jiminnek. Tudom, hogy több egészségügyi tudásod van, mint nekem. -néz szemeimbe őszintén, így végül csak bólintok.
-Nyisd ki az ablakot, hogy jöjjön be friss levegő! Aztán nézd meg azt az izét, hogy működik e vagy mit csinál. Akár utána is kereshetsz. Nem néz ki biztonságosnak, úgyhogy vigyázz vele! -adom ki neki a feladatot.
-Az hogy tőled kértem segítséget, nem jelenti azt hogy csicskáztathatsz is! -szól rám Taehyung. -Te mit csinálsz addig? -teszi hozzá.
-Vízért megyek és egy rongyért. Nem lázas, de az segíthet vissza nyerni az eszméletét. -felelem. -Figyelj rá. -bökök Jimin felé, ki még mindig eszméletlenül terül el a padlón és ki indulok az ajtón.
Mire vissza érek, az ablak már tárva-nyitva van, és be hallatszik rajta az autók zaja, Taehyung pedig azt a drót sapkás izét vizsgálja, amiről még mindig nem tudom, hogy micsoda.
-Na? Sikerült valamit találnod? -kérdem, miközben letérdelek Jimin mellé és a hideg vizes ronggyal, óvatosan elkezdem törölgetni az arcát, és nyakát.
-Mivel a drótokkal nem tudtam semmit kezdeni, így a kis képernyőn próbálkozok, de nem érzékelő képernyős. -magyarázza.
-A hátulján van valami? -vetem oda neki, arra se nézve.
-Igen. Kettő kapcsoló és három gomb. -feleli, miben teljesen érződik az öröm. Gondolom eddig ezt nem fedezte fel. Idióta...
-Felirat van a gomboknál vagy kapcsolóknál? -kérdezek rá ismét alapvető dolgokra, amit magától is tudnia kéne, de szegény túl hülye. Lehet ezért nem érti meg hogy Jimin nem lehet az övé.
-Van. Az egyik a be és ki kapcsoló a másik meg valami típust állít át. Azt nem értem hogy mi. Aztán van egy vissza és egy előre tekerő gomb és egy "stop" feliratú. -olvassa fel hangosan.
-Oké, akkor kapcsold be. -teszem a következő ajánlatom.
-Be van.
-Akkor meg nyomj meg egy gombot. -forgatom meg szemeim. -Előre vagy hátra. -tettem hozzá gyorsan még egy mondatot. A végén még elállítja a kapcsolókat és elront valamit.
Csend.
-Na? -fordulok most először a hátam mögött ügyködőhöz.
-Az előre tekerő gomb nem csinált semmit. -forgatja a kis képernyőt nagyokat pislogva.
-Akkor talán próbáld meg a vissza tekerést! -szólok rá nagyobb hangerővel. Hogy lehet ennyire értetlen?
-Minek? Lehet nem is működik. Eddig csak sötétség volt. Hiába vettem fel, akkor sem csinált semmit. -magyarázza, miközben szemléltetés képen újra a fejére helyezi a nagy madzag tömeget.
-Remélem megráz az áram. -dünnyögöm unottan. -Nyomd meg azt a gombot, hátha működik. Ha meg a leeséskor elbaszódott akkor ne játszadozz vele!
-Mi a...? -nyögi ki Tae és szemei kikerekednek.
-Mi van? Elbasztad? -kúszok mellé gyorsan.
-Mi ez a sok szöveg? -mutatja felém a képernyőt, amin tisztán olvashatóak a sorok.
-"Ne veszekedjetek! Fiúk hagyjátok abba! Elég legyen már! Ez annyira gyerekes! Ne veszekedjetek! Taehyung! Ne csináld már! Álljatok le! Kérlek! Elég! Hagyjátok abba! Ne veszekedjetek már! Jungkook! Fejezzétek be!"-kezdem felolvasni hangosan.
-Ezeket... Jimin írta? Vagy... Hogy?... Mikor?... Nem értem. -rázom meg fejem, hol a kütyüre, hol Jiminre nézve, ki még mindig eszméletlenül terül el a földön, ugyan úgy, ahogy ott hagytuk. Valami nagyon nem stimmel nekem.
YOU ARE READING
ℍ𝕒𝕟𝕘 𝕟𝕖́𝕝𝕜𝕦̄𝕝 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
Fanfiction~~~~~~ "Elrontottam. Ez volt életem legfontosabb meghallgatása, nekem meg elcsuklott a hangom...." ~~~~~~ Jimin egy átlagos gimnazista, csodás hanggal megáldva és egy célt maga előtt tartva. Idol szeretne lenni minden áron. Hangja mindenkit elvarázs...