Taehyung szemszögéből:
-Az, hogy a jelöltek bekerülnek a YG, vagy valamelyik másik szórakoztatóipari cég tehetséggondozó programjába, még közel sem jelenti azt, hogy sztárok lesztek, hiszen az igazi kihívások még csak ekkor kezdődnek. A "gyakornokok" egész nap énekórákon, táncórákon és edzéseken vesznek részt, és az is szigorúan előírt számukra, hogy mikor és mit ehetnek. Az akadémia tagjai napi 10 órát foglalkoznak ezekkel a feladatokkal, heti hat napot, sokan pedig mellette iskolába járnak. Ez a teher rátok viszont már nem fog vonatkozni, mert itt elvégzitek a tanulmányaitokat. De nehogy azt higyjétek, hogy így könnyű dolgotok lesz. Reggel 10-től este 11-ig szigorú elvárásoknak kell megfelelnie annak aki eljut odáig, és különböző feladatokat teljesítenie. Ezek közé az angol nyelv gyakorlása mellett az edzés, a koreográfiák gyakorlása, az énekórák és a "szabadon" választható gyakorlatok is szerepelnek. -magyaráz egyfolytában a tanár az IF órán, de felét se fogom fel mondatainak, mivel a gondolataim egyre csak Jimin körül forognak.
Még mindig alig hiszem el, hogy kidőlt a padból az óra közepén. Óriási felfordulás keletkezett a terembe, és a szívem nagyobb hullámvasútakon ment keresztül mint eddig szerintem valaha is tette.
Mivel mellettem ült, így nekem még meg kellett kerülnöm a székeinket, ami annyit tett, hogy Kook hamarabb ért mellé.
Egy perc alatt köré gyűlt az egész osztály és Jeon már a karjába vette mikor én odaértem. Nem kellett sokáig néznem a helyzetet, hogy rájöjjek, mi is történt. Jungkook végig simított Jimin fején, így megláttam rajta a sebet, amint friss vér virított.
Egyből kavarogni kezdtek bennem a gondolatok. Egy hétvége eltelt azóta. Be kellett volna varasodnia és gyógyulóba lennie, nem felszakadva. Le lett egyáltalán kezelve rendesen?
-Ugye aznap a kórházba vitted? -ordítottam az egyfolytában Jimint szólongatóra. Ki tudtam volna tépni a torkát, de ekkor megjelent a tanár is, akinek elég sok idejébe telt átvergődnie magát a diákseregen.
-Jeon, ha már felvetted, vidd le az orvosiba! A többiek azonnal üljenek vissza a helyükre! -parancsolta tanárúr.
-Vele mehetek? Segítek neki! -kértem egyből önként jelentkezve, de nem engedte meg.
Egész órát végig kellett ülnöm, úgy hogy semmit se tudtam Róla, Jeon pedig nem tért vissza a terembe. Az a szemét!
A szünetben aztán lementem hozzá, addigra pedig Jungkook pont elment mellőle.
Nem tért magához, a nővér viszont azt mondta rendben lesz.
Az egyetlen újdonság amit megláttam rajta, az egy nagy heg a nyakán. Eddig mindig sálat viselt és sose kérdőjeleztem meg. Úgy voltam vele, hogy majd mindent elmond, ha készen áll rá, de a làtványtól eszembe jutott amit Jungkook még pénteken mondott."Annyi titkot őrizget, hogy az már gáz! Miért nem beszél? Miért akart öngyilkos lenni!? Miért hagyta abba az éneklést?"
Ez az öngyilkossági kísérletes dolog amit említett? Ismét kérdések mavarogtak bennem, de mivel megszólalt a becsengő, így nem időzhettem tovább mellette.
Következő óra után pedig mikor lementem, már nem volt sehol a nővér pedig azt mondta, hogy jött érte az édesanyja amit elég nehéz volt elhinni, ugyanis Jimin nekem azt mondta, hogy nincs kocsijuk. Most vagy hazudott nekem, vagy az anyukája máshogy jött érte, de ez már csak részlet kérdés.
Még akkor rá is írtam, hogy mi újság és hogy van, majd felmentem a következő órámra. Azóta persze arra is rájöttem, hogy a telefonja tönkrement, így feleslegesen érdeklődtem felé, ahogyan egész hétvégén is tettem.
-A jelöltek azt sem tudják pontosan, hogy mikor lesznek sztárok, ha egyáltalán azok lesznek. Jihyo, a Twice, rendkívül népszerű lánybanda tagja 10 évig volt gyakornok a JYP Entertainmentnél. -rázódnak vissza gondolataim az órához, így ismét eljut hozzám amit a tanár mond. -A fiú és lány gyakornokok egymásra sem nézhetnek, nem is köszönhetnek egymásnak, valamint nem tartózkodhatnak egyedül egy teremben. A nemek vacsoraideje is máskor van, hogy elkerüljék az érintkezést, a YG dolgozói pedig testükkel takarják el a lányokat, hogy rájuk se nézhessenek a tehetséggondozásban részt vevő fiatal fiúk. -viszshangzik a teremben.
Míg több órán egyébként mindig van egy alapzaj, addig IF-en csak a tanárunk hangját lehet hallani.
Most azonban valamelyik őrült hangot hagyott a telefonján, így az felcsörrent, egy váratlan hívásra, ezzel félbe szakítva a tanár szavait.A teremben az ideges nőszemély léptei dörömbölnek ütemesen, míg a hangzavart okozó készülékhez ér és kezébe veszi, majd felmutatja.
-A telefonhasználat tiltása is tilos. Általában akkor kaphatják meg a gyakornokok a mobiljukat, ha első helyezést értek el valamelyik házon belüli versenyen, vagy ha hivatalos ügyet kell intézniük, esetleg valamelyik családtagjukkal szeretnének beszélni. A kiadók, az étkezést is szigorúan felügyelik, hosszú lista van arról, hogy milyen élelmiszereket nem fogyaszthatnak. A Twice egyik tagjától, Momótól például azt várták el, hogy 7 kilogrammot adjon le egyetlen hét leforgása alatt. Emellett hetente mérik az akadémia tagjainak testsúlyát, és büntetik azt, akinek testsúlya meghaladja a megengedett maximumot. A tiltások között említeném a dohányzást, az alkoholfogyasztást, a tetoválást is, de azt sem a tagok döntik el, hogy mikor lesz koncertjük, új albumuk vagy videoklip-premierjük, erről minden esetben az ügynökség dönt, gyakran még maguk a tagok sincsenek tisztában a részletekkel. -kapjuk a lelkes magyarázatot.
-Magának nem ajánlania kellene az idolságot? -érdeklődik az egyik diák.
-De igen. Viszont az úgy nem működik hogy jelentkezik egy csomó meggondolatlan fiatal, akik nem tudják hogy mire vállalkoznak aztán már ki akarnak lépni. Főleg ha már sikerült debütálniuk egy bandába, de mindent hátra hagyva végül abbahagyják és ott hagyják bandájukat. Az utóbbi években több banda is feloszlott ilyen okok miatt, és hiába lesz adó a nyakukban, a cégek csődbe mehetnek. Éppen ezért vagyok itt, hogy ezt megelőzzem. Olyanok vállalkozzanak akik tudják mire jelentkeznek. Természetesen előnyei is vannak, de az majd a következő órán taglaljuk. -kapjuk a választ kifejtve, de most éppen nem nagyon tudott lelombozni a prédikációja. Elterveztem hogy idol leszek, ezen a tervemen nem változtatok, akármit is mond.
A csengő nem ért váratlanul, azonban amint megszólalt, gondolataimnak egyből utat engedett. Milyen óra lesz? Volt házi? Jimin vajon hazaért már? ...
YOU ARE READING
ℍ𝕒𝕟𝕘 𝕟𝕖́𝕝𝕜𝕦̄𝕝 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
Fanfiction~~~~~~ "Elrontottam. Ez volt életem legfontosabb meghallgatása, nekem meg elcsuklott a hangom...." ~~~~~~ Jimin egy átlagos gimnazista, csodás hanggal megáldva és egy célt maga előtt tartva. Idol szeretne lenni minden áron. Hangja mindenkit elvarázs...