30.🔇

580 62 22
                                    

"Milyen óránk lesz ez után?" -Írok Jiminre. Reménykedtem benne, hogy válaszol, de nem tette.

-Hé, Jimin. -súgom neki végül. -Mi a baj? Ne haragudj, ha olyat mondtam... Nem akartalak megbántani. -búgom fülébe a lehető leghalkabban, de úgy hogy ő hallja.
Bocsánat kérésemre megrázta fejét és egy félmosolyt villantott felém.

---------
Jimin

Jimin
Neked IF

Jimin
Nekem lyukas

Taehyung
Te miért nem jelentkeztél IFre?

Jimin
Már mondtam

Jimin
Nincs benne az idolság a jövőmben

Taehyung
Pedig lehet megtetszett volna a dolog. Ráadásul semmit nem buknál vele

Jimin
Mi az, nincs aki megírja a házid IFből?

Taehyung
De van...

Jimin
😂😂😂

Jimin
Akkor?

Jimin
Padtársad nincs?

Taehyung
Aham...

Jimin
😂😂😂

Jimin
Miért tudtam hogy ezért kérdezed?

Taehyung
Nem csak ezért

Taehyung
Tök jó lenne közösen

Taehyung
Mármint egyedül uncsi az óra.

Jimin
Túléled

Taehyung
🥺

Jimin
Chatelni akkor is tudunk ha nem vagyok melletted

Taehyung
De szeretem ha mellettem vagy☹️

----------

Irogatásunk a ki csengő szakította meg ami azt jelentette hogy Jimin megy lyukasra én pedig IFre.
Az IF az "Idol felkészítő" rövidítése hisz hosszú kimondani él leírni is, éppen ezért csak IFként emlegetjük.

Becsengőkor a tanár egy percet sem késve, csapta be az ajtót, és kezdte is az órát, ami mellesleg eddig a legelső, mert az első hetekben jelentkezéseket gyűjtötték össze.

-Jó napot mindenkinek! Ezen az órán nem lesz tutujgatás, sem pillangó nézegetés. Az Idolság nem játék, hanem kemény dolog! -nyitja meg az órát éles hangjával.

-Tudja valaki, hogy milyen egyáltalán? Külsőleg csak a hírnév és a sok pénzt látni, de valójában teljesen más. A világ egyik legnehezebb hivatása. Ennél még a tanárság is jobb, úgyhogy mindenki kösse fel a gatyáját, mert elmondom mivel is jár az, ha valaki Idol szeretne lenni. Akinek nem tetszik, vagy úgy gondolja nem vállalná be, akármikor elmehet, nem lesz igazolatlan, de azzal együtt ki is kerül innen! -mutat az ajtó felé magyarázata közben. Hangja éles, s mint egy penge, úgy vágja keresztül a levegőt, hogy zúgva vízhangozzon hallójáratomban.

-Kezdjük is az elején! Mondjuk te -mutat egy random srácra, akiről látszik, hogy nem koreai származású, majd folytatja - Tegyük fel, Idol akarsz lenni, és gondolom ez így is van, hisz nem ülnél itt, ha ez nem így lenne. Remélem tudod, hogy egy Idolnak tökéletesen kell tudnia koreaiul, valamint az ázsiai vonás nem elég, annak is kell kinézned, és jelenleg egyértelműen meg tudom állapítani, hogy nem úgy nézel ki. Valamint ha Idol leszel, eladod a testedet, lelked, személyiséged és még a magánéletedet is! Fizetni mit kell? Ha szerencsés vagy kevesebb adósságot akasztanak a nyakadba, de az adósságaid elérhetik akár 10 milliót is! -kiabál nyomatékosítva mindenkiben, s még valaki van olyan bátor ezek után, hogy kérdésre nyújtsa a kis kacsóját, hogy megkérdezzen valamit, a tanár pedig jelez is neki, hogy kérdezzen.

-Hogyan gyűlhet össze annyi adósság? -teszi fel a kérdést. Látszik rajta, hogy tényleg érdekli és tudni akarja.

-Hogy hogyan? Nagyon egyszerű. A traine képzése eltart 2-3 évig átlagosan ugyebár annak egy részét itt az iskolában kapjátok meg, éppen ezért HA sikeresen végeztek, folytathatjátok a FELKÉSZÜLÉST, ami alatt a cég fizeti az énektanárt, tánctanárt, lakást, ételt, sminkcuccokat, bőrápolókat, tisztasági szereket, a színész tanárt, a modelltanárt, valamint az első album és dalok készítését, fotózását, promócióját. Egy mondjuk 6 fős csapat debütje akár 50-100 millió forintba is kerülhet, ha nem több. De ha az sikerül is, az adósság miatt szinte éveken keresztül nem is kap senki fizetést és utána is elég keveset! A bevétel nagy része, azaz a 80-90%-a a cégé lesz a maradék 10-20% pedig ellesz osztva a csapat között szóval 4-6-8 részre! De hogy idáig egyáltalán eljussatok is kemény ám! Mivel jár egy debüt felkészülés esetleg az utána való évek? Napi akár 12-15 órás gyakorlás és munka! Három havonta zenei gálák, dal készítések amikor pedig 18 órát is túl lépitek a folyamatos dolgozással, ott van még hogy a ranglétra legalján vagytok mint idol!  A manager éjjel-nappal a nyakadban van! Ha már eltelt jó pár év és még nem adtátok fel, akkor is előre szólni kell mit, hogyan, hova, akartok menni és közben is, valamint azt is be kell jelenteni hogy haza értetek már. Emellett elég kemény randi tilalom is lesz! És ez nem valami vicc! Nem lehet senkitek, hogy levezesse feszültségeteket, hogy ott legyen támasznak, vagy chatelj vele, mert TILOS! Az ünnepeket is lemondhatjátok leendő idolként! Karácsony, szilveszter, húsvét ott nem számít! Csak a három ünnep van amikor mindenki le pihen otthon pár napra, mert ekkor minden bezár ezért nem tudnak ők sem dolgozni mert a fotós és a tanárok nem fognak ott lenni különben simán dolgozhatnátok tovább, de így is abban a pár napban írhatjátok a dalokat és agyalhattok azon, hogy hány milliárddal fogtok tartozni a cégnek, és ha nem lesztek sikeresek, mégis hogyan fizetitek vissza! Ha pedig munkát akarnál vállalni mellette, és valahogy kihoznád az idődből is, ami eleve lehetetlen, nem lenne erőd melóba menni, ugyanis nagyon kemény diéta van! A súlyotokat tartania a fiúknál 50, lányoknál 40 kg-ot +- a magasság de akkor sem lépheti át a 43/53-44/54kg-ot, úgyhogy aki a fölött van, már most kezdhet fogyózni! Persze még az is itt van, hogy nagyon alázatosnak kell lenned lényegében mindenkinek! Csúnyán fogalmazva benyalni főleg a rajongóknak, ha egyáltalán lesznek! Nagyon keményen fogják az idolokat! Ha mindenképpen énekes akar lenni valamelyikőtök, ezerszer egyszerűbb megtanulni jól angolul és külföldre elmenni pop énekesnek, ha pedig nem akarsz külföldre menni, marad a háttértáncosság, ahol nincs annyi elvárás. -fejezi be a tanár monológját, és ahogyan ordított az elején, úgy vitte le hangsúlyát az utolsó mondatokra, és egy nagy sóhajjal utolsó szava után egy elégedett mosolyt is kanyarított arcára.

Mi a fene? Csak szerintem inkább Idol elijesztő ez az óra, mint toborzó? Igaz, a felkészítés benne is van a nevében, de az első órán nem számítottam ilyen kezdésre. Azt hittem legalább lesznek jó és rossz érvek, de nem...

-Ja és majd elfelejtettem. Ha valahogy végigszenveditek az éveket és felkapottak lesztek, jönnek az utálók, akik mindenbe is belekötnek és trágárságaikkal egy lelki ronccsá tesznek, és az őrült rajongók akik akár be is törnének a házadba, hogy megszagolják az alsóneműd, esetleg feltúrják a teljes szemetesed egy kidobott falatért, hogy eltegyék emlékbe a penészedő darabot. Egyedül sehova sem mehetnétek és netes saját felületed sem lehet. Se tiktok, se instagramm, se facebook, se semmi más, kivétel ha a céged akiknél debütáltál engedélyt ad a bandának egy KÖZÖS felületre. Ha nyilvánosság előtt vagy tökéletesen kell kinézned, ha koncert van és beteg vagy sem mondhatod le. A női baj nem lehet kifogás, akár törött lábbal is el kell tudnod táncolni a koreográfiát és végigvinni egy turnét. A személyiségednek pedig pontosan stimmelnie kell a megadottakhoz. Ha azt mondják legyél hideg, annak kell lenned. Ha azt mondják legyél mindig vidám, bármi is van; meghalt a testvéred, elcsapták a kiskutyád, vagy akármi, neked mosolyognod KELL!!! -fejezi be azt hiszem a tanár, és mégnagyobb elégedettség látszik meg rajta, így körülnézek a teremben, hogy a többiek mit reagáltak erre.

Hát nem túl sokat, ugyanis ahhoz képest, hogy körülbelül 100an nyomorogtunk a teremben, csak 15en maradtunk és már Hoseok is állt fel a helyéről, de megállítottam.

-Hova mész?

-Ki. Nekem ez nem fog menni. -rázza fejét suttogva.

-De fog! Együtt végigcsináljuk. -szorítok rá gyengéden csuklójára, és próbálok bíztató hangnemet felvenni. -Hisz ez volt az álmod. -teszem hozzá.

-Majd leszek háttértáncos, vagy valami, de ez...nem bírnám. -veszi le jobb kezével az én kezemet bal csuklójáról, s lemondóan kisétál a teremből.

ℍ𝕒𝕟𝕘 𝕟𝕖́𝕝𝕜𝕦̄𝕝 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Where stories live. Discover now