Imét 18+ következik! Akik nem tudják, hogy mi az a 69 (nem, nem a két jegyű páratlan számra kell itt gondolni), azok ha lehet, ne tőlem tudják meg! Ha mégis, akkor nem vállalok felelősséget!
(Bár kezdem azt érezni, hogy felesleges ezt kiírnom mert a többségetek nagy eséllyel idősebb is nálam 😅💜 )"-Ma este 69 lesz. -feleli és hogy hamarabb megértsem utalását; leteper a matracon"
Kezeim leszorítja, és lábaival teljesen lefogja a mozgási lehetőségeimet.
Izgek-mozgok alatta és végül sikeresen kicsusszanok szorító végtagjai közül. Felkapom a telefonomat és remegve kezdek pötyögni bele."Kérlek ne. Nem akarom" -mutatom felé, de ez nem elég. Meg kell fognia kezemet, hogy ne remegjen tovább és végre el tudja olvasni a képernyőn levő mondandómat.
-Rendben. Ne haragudj. -bólint és körülnéz a szobában. -Nem vagy szomjas? Én az vagyok. Mindjárt jövök. -zárja le gyorsan a beszélgetést önmagával, hisz én semmit nem reagáltam kérdésére és beleszólni se volt időm. Igazából régen ittam és az utóbbiaktól nekem is kiszáradt a szám, az biztos.
Fel-alá sétálva próbálom lenyugtatni gyorsan dobogó szívemet és ha mér itt tartunk, a lélegzet vételem is lassítom.
Mikor letepert, egy pillanatra...csak egy pillanatnyi gyengeség volt és belekúszott a gondolat az agyamba....a gondolat hogy lefekszünk ...ismét és már nem csak barátok leszünk, hanem több. Majd eszembe jutott hogy talán éppen azért akar a közelemben lenni hogy ágyba vigyen és ennyi a cél. Végül is eddig mindig megfektetett és nem alaptalan a feltételezésem.Randira nem visz el, és semmilyen romantikus dolgot nem csinál. Csak ha alkalma van rá, ágyba visz, hiába ellenkezem. Bár...most hallgatott rám, de ki tudja mi a terve ezzel! Kiszámíthatatlan! Csak magára gondol! ... De...miért is akarok akkor a barátja lenni? Miért nem mentem egyből Taehyunghoz? Miért nem választottam? Sajnálom mert megmentette az életem? Vagy mert év elején jó beszélgető társam volt? Sosem lesz az megint. Akkor a hírnevet kereste bennem, most meg ágyba akar vinni! Még ma este haza megyek és megmondom neki, hogy döntöttem. Rendes okot se tudok mondani hogy miért akarok vele lenni és miért várom azt hogy újra lássam.
-Hoztam neked is. -jelenik meg Jungkook, mire megugrok, mert a hang közvetlen mögülem jön. A lábujjhegyemen 180°-os fordulatot veszek, így máris szemben vagyok Vele.
A kezében két pohár van, bennük narancssárga folyadék. Az egyiket nekem nyújtja a másikat pedig elkezdi kiüríteni.
Elveszem a felém nyújtott üveget és belemeredek. Vajon mi lehet benne?-Baracklé. -magyarázza Jungkook és válasza pillanatáig abbahagyja az ivást, majd a maradékot is kihörpinti a poharából. Bólintok és elkezdem kortyolgatni a hideg gyümölcslevet.
-Megyek, dobok egy sárgát. -sétál el ismét Jungkook. Hát...ez gyors volt. Nem sokáig voltunk kettesben és ismét itt maradtam a gondolataimmal. De legalább van időm átgondolni, hogy hogyan tudnék hazajutni.
Milyen kifogást kellene mondanom? Anya hazahívott? De hát már anyának is jeleztem hogy ma nem megyek haza. Ha mégis haza megyek, akkor otthonra is kell találnom valami hazugságot hogy miért vagyok ott mégis.
Fel alá járkálok, de gondolataim egyre zavarosabbak és egy idő után minden figyelmemet az veszi el, hogy mennyire fülledt lett a szobában a levegő. Kezd melegem lenni.
Az ablakhoz sétálok és bukóra nyitom azt, majd leülök az ágy végébe. Lehet a járkálás és a túl nagy érzelmi hullámvasút miatt izzadok ennyire.
Nyugalom Jimin, minden rendben van. -próbálom nyugtatni magam, de a fejem egyre jobban lüktet és nem csak az. A kis Jiminnek is kezd fogyni a helye odalent, és a vér a testemből mintha a fejembe és nemi szervembe tódulna. Miért van idebent ilyen meleg?
Jungkook szemszögéből:
Nem volt más választásom. Ha itt van, és a gondolataim tele vannak a meztelen testével, nem bírom ki. Nem fogom megint magamat kényeztetni mikor Ő is megteheti. Tudom hogy ő is akarja. Láttam rajta, csak kell neki egy kis löket, ennyi az egész. Ezzel még nem tettem rosszat.
Mikor vissza érek a szobába, Jimint már elterülve találom az ágyamon. A pólóját felhúzta, így hasa és egy-két bordája kilátszik. A nadrágját kigombolta és kényelmetlenül tekereg a paplanomon.
Ahogy közelebb megyek hozzá, arcát is jobban meg tudom figyelni.
Ajkai aprót el vannak nyílva egymástól, bőrét pír borítja. "Meleg. Melegem van" -tátogja újra és újra ugyanazt, nadrágja pedig egyre lejjebb csúszik.-Ne aggódj Jimin, itt vagyok. Segítek. -lépek mellé és képtelen vagyok megállni hogy ne az én nadrágomhoz nyúljak először. Keresztben fekszik az ágyon és ez nekem pont kézenfekvő.
Már csak a látványától el tudnék élvezni, de vissza kell fognom magamat. 69-et akarok, ahogyan mondtam is neki.
Jimin feje majdnem lelóg a matracról, közelebb lépek hozzá és a már elővett férfiasságom az első löketre dugom tövig a már eredetileg résnyire nyitott szájába.Jiminnek ez nem tetszik és köhögve próbálja eltüntetni a húsrudam szájüregéből, mindhiába.
Nem is húzom tovább az időt, előre dőlök, és hasán végig vezetve nyelvem hegyét, hamar eljutok merevedő családi ékszeréhez. Ajkaimat eleinte lassan mozgatom, csípőmmel egy ütemben, majd gyorsítok a tempón.A lábam kezd remegni, az extázis érzése hamar elönt, a forróság átjár és alig bírok bizsergő végtagjaimmal.
Jimin teste megfeszül és számba élvez. Spermája egyenesen a torkomra spriccel, ajkamon mégis egy apró résen kicsordul gyönyöréből fakadó ondófolyadékának töredéke, mi vánszorogva gördül végig a még mindig merev testrészen.Pár lökés múlva, pedig követem az alattam levő példáját és szájába élvezek. Orgazmusom közben szemeim fennakadnak az euforikus érzés hatására.
Lihegve elválok az alattam levőtől, hogy ismét végigtekinthessek rajta.
Szája szélén egy vékony csíkban folyik le friss ondóm, ajkai aprót nyitva maradtak, arcát pír borítja, és lihegve követ tekintetével. Nem telt be egy menettel, ahogyan én sem. De előbb még van egy kis elintézni valóm.A szekrényemhez lépek, ahonnan előveszem a vörös szalagom, hogy megköthessem vele Jimin kezeit. Úgysincs rájuk szüksége.
Amint végzek a csuklóira tekert csomóval, a telefonomért nyúlok és készítek pár képet. Ezek még jól fognak jönni. Állatian jól néz ki.Jimin egy nagyobb szuszogást hallat, hogy jelezze nem bírja sokáig, és megkötözött kezeivel már ágaskodó rúdjához nyúl. Perverz mosolyra húzom a számat.
-Ne aggódj, jövök már. -morgom rekedten és kezeit feje felé hajtom, én magam pedig ismét elhelyezkedem. Farkam a szájába dugom, és előbb mellbimbóival játszadozva jutok el férfiasságához, amit újból kezelésbe veszek. Olyan édes, éppen ezért azt akarom hogy csak az enyém legyen. Mikor először megláttam nem hittem volna hogy ennyire kötődni tudok majd hozzá, de egyre jobban megismertem annál erősebb volt a birtoklási vágy és a csodálat. Most már nem tudom vissza fogni magam.
YOU ARE READING
ℍ𝕒𝕟𝕘 𝕟𝕖́𝕝𝕜𝕦̄𝕝 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
Fanfiction~~~~~~ "Elrontottam. Ez volt életem legfontosabb meghallgatása, nekem meg elcsuklott a hangom...." ~~~~~~ Jimin egy átlagos gimnazista, csodás hanggal megáldva és egy célt maga előtt tartva. Idol szeretne lenni minden áron. Hangja mindenkit elvarázs...