"මට ආදරෙයිද කියපන් එහෙනම්..."
මම මොනා කියන්නද වෙන.. පපුව ලාව වගේ උණු වෙලා ගියේ ඒ වචන ටිකට.. මම ඒ ඇස් දිහා ආයෙ පාරක් බැලුවා.. සමාව ගන්න වගේ මන් දිහා බලන් ඉද්දි මගෙ ඇස් ආයෙ තෙමුනා..
"මම ගොඩක් ආදරෙයි සර්..."
මම එහෙම්ම සර්ව බදා ගත්තා.. පපුවට බේරුණ මගෙ කඳුළු උඩින්ම මූණ තියා ගත්තා.. සර් මගෙ මුළු ඔලුවම බදා ගත්තා.. සර් මගෙ කොණ්ඩෙ අස්සෙන් ඇඟිලි යවද්දි මට මතක් උනේ අම්මාව. මම අම්මගෙ පපුවට හේත්තු වෙද්දිත් සමහරක් දාට අම්මා මේක කරනවා..
"නිදිමතද සර්ට..."
"නෑ බං.."
"නිදිමතනම් නිදාගන්න දවස් ගානක් නිදිමැරුවනේ..."
"නෑ කියනවකො නිදිමත නෑ..."
මට ඕනේ උනේ ඒ ආදරේ මගේම කර ගන්න.. ස්තීර කරගන්න. මම ලඟ තිබ්බ බෙඩ් ශීට් එක ඇඟට දා ගත්තේ දැන් ඔක්කොම ඉවරයිනෙ කියලා හිතන්..
යකඩයක් වගේ තිබුන සර්ගෙ යඟදාව ඔහේ වැටිලා හති අරින ගමන් තිබුනා. යගදාවෙ විවරයෙන් ප්රීකම් ඇවිත් සර්ගෙ යටි බඩේ තැවරිලා තිබුනා.. මට හිතුනෙ හති අරින යගදාව අල්ලලා අත ගාන්න.. ඒත් මම ඒ හැගීම පාලනේ කර ගන්න වෙන පැත්තක් දිහව බලා ගත්තා.."ඇයි තමුසෙට මොකුත් එපාද වහ ගන්නේ.."
සර් බෙඩ්ශීට් එක අරගෙන පැත්තකට විසිකරලා මගෙ තට්ටම් වලින් බැරිඅත තියා ගත්තා.
"මට මොනාද තවත්.."
"උඹෙත් යවමු.."
"අනේ බෑ සර්.."
"ඇයි ඒ.. බෑ බෑ එහෙම හරියන්නෑ.."
සර් මාව ඇදලා ගත්තෙ තවත් ටිකක් උඩට. සර් මගෙ තවමත් ප්රාණවත් වෙලා තියන එක අල්ලද්දි මම ගැස්සිලා ගියා මම ඇරෙන්න වෙන කවුරුවත් මගෙ අල්ලලා නැහැ. සර් අල්ලද්දි මට ලැජ්ජවක් දැනුනා..
"එපා සර්.."
"මට ඕනේ.."
සර් මාව පහු කරලා පස්සට රූටලා ගිහින් මගෙ පපුව හරියෙන් ඔලුව තියාගෙන නිපල් උරන්න ගත්තා.. මට දැනුනේ රාගික පහසක්. මට ඇස් පියාගෙන උන්නත් කෙදිරි ගෑවෙන්න ආවෙ නිපන් උරන නිසා නෙවෙයි සර් මගෙ එක අල්ලලා තෙරපන නිසා.. සර් නිපල් ඇතෑරලා මගේ ඇඟ දෙපැත්තෙන් කකුල් දලා දකුණු අතින් මගෙ එක උඩ පහල කලේ හෙමින්. මට දැනුනෙ මගෙ යගදාව ගිණිගන්නවා වගේ. ඒ තරම් රශ්නය මට දැනුනා..