මට අවදිවදි උනා පාන්දරම. මම ෆෝන් එක අත ගලා අරගෙන ඔබලා බැලුවෙ වෙලාව.පාන්දර 3.46යි කියලා ඩිස්ප්ලේ වෙලා තිබුනා. මට ලොකු වතුර තිබහක් දැනුනා එවෙලේ. රෑ බොම්බිලි කරවල බැදුම් කාපු නිසා වෙන්න ඇති.. මම එහෙම්ම ෆෝන් එක තියන්න හදලා සර්ගෙ මූණට ඩිස්ප්ලේ එකෙන් ආව එළිය හැරෙව්වා. සර් ලොකු නින්දක.. මට එවෙලෙ හිතෙන්නත් කලින් මගෙ ඇස් ගියේ සරම එහෙ මෙහෙ වෙච්ච සර්ගෙ නිරුවත් ඇගට. ඒ සේරම දේවල් මගෙ තමා. ඒත් සර් ඇස් ඇරන් ඉන්න වෙලාවට මටහිතේ හැටියට ඒවා බලන්න ලැජ්ජාවක් එන නිසා ඒ වෙලාව තමා මට හොදම කියලා හිතුනා.. මම ඇස් වලට පස්සෙ ඩිස්ප්ලේ එකෙ එලිය ආපහු සයිඩ් බටන් එක ඔබලා සර්ගෙ නිරුවතට එල්ල කරලා පැහැදිලිවම බලා ගත්තා..
කොළඹ ඉද්දි ගානට ශේව් කරලා තිබ්බ මවිල් ටිකක් වැවිලා.. දැන් ඊටත් වඩා ලස්සනයි කියලා හිතුනා. රෑ නාද්දි ලිඳ ලගදි මගෙ තට්ටම් වල ඇණුනේ මේ මවිල් නේද කියලා මට මතක් උනා. මම කොච්චර වෙලා ඒ දිහා බලන් ඉඳියද දන්නෑ.. සර්ගේ යගඳාව අඩක් පණ ගහලා තිබුනා.. උරනවා නම් පණ ගහනකම් කටෙ දාන් ඉන්න හොදම සයිස් එක ඒක.. මට හිතුනේ අල්ලන්න.."මොනාද බලන්නෙ.."
මගෙ අතින් ෆෝන් එකත් වැටුනේ සර්ගෙ බඩ උඩට.. සර් මගෙ පිට අල්ලලා හෙල්ලුවම මම ගැස්සිලා ගියා..
"කැරපොත්තෙක් ගියා.. කොහෙ ගියාද කියලා බැලුවේ.."
"හම්බුනාද කැරපොත්තා.."
"නෑ කෝ පොඩ්ඩක් එහාට වෙන්න ඇඟෙ ගෑ උනොත් වණ වෙයි..."
" මගෙ සරම අස්සටද ආවෙ.."
"ඔව් ඔය පැත්තට තමා.."
"නෑ ඌ ගෑ වුනාට වන වෙන්නෑ.. මෙන්න මෙහෙ වරෙන්.."
"කෝ අනේ.."
"මම දැක්කා කැරපොත්තා හොයපු ලස්සන.. අනේ පක**යෝ මටද තෝ බොරු කියන්නේ.. "
"මොනාද.."
"හැරියන් කැරපොත්තා පෙන්නන්න.."
"විකාර කරන්නෙපා අනෙ සර්.."
"බෑ. බෑ.. නිදාගෙන උඳපු උන් නැගිට්ටෙව්වෙ උබනේ.."
සර් මාව පෙරලගෙන ඉබින්න වගේ තොල් පිට පුරා තියන්න ඔන්න මේන්න ගෙනියන ගමන් කතා කරන්න ගත්තා.. එතකොට ඒ මහ පාන්දර සීතලත් එක්ක සර්ගෙ ගෑවෙන නොගෑවෙන තොල් වලින් මට ලැබුනේ හිරිගඩු විතරයි..